1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 28
Like Tree41Likes

Konu: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

  1. #1
    Zıpkıncı Scotchsoda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13-02-2012
    Mesajlar
    8.046

    Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    Herkese iyi aksamlar.Hafta sonlari kullanacagim cok yakmayacak masrafi olmayan orta hal veya alti butcem (10-15 bin tlye ileride satarsam yenilemek icin zarar etmeyecim aile arabasi ariyorum yusuf abinin araci kacirdim kismet degilmis fikir verecekler.tavsiye arac.vs bilenler link.vs haber ederlerse sevinirim.Burda ilan acmamin sebebi fikirlerine.deger verdigim insanlarin olmasi .simdiden tesekkurlerimi borc.bilirim ..
    onr6nkoc and Sualtı Avcısı like this.
    Fatih
    İstanbul
    1978
    Adam olmak bir gruba dahil olmak değil bir duruşa sahip olmaktır.

  2. #2
    ZIPKINCI extreme09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02-05-2008
    Bulunduğu yer
    Türkiye
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.311

    Cevap: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    Bu bütçe ile Kango uyar abi..Az yakar,yüksektir mera yollarında üzmez, bagajı geniş mangalı ve dalış malzemelerini rahat rahat taşırsın..2.elde çabuk satılır,parça sıkıntısı yok..

  3. #3
    ZIPKINCI aalus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-12-2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    230

    Cevap: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    1992- 1995 Reno 9 Broadway 8.000- 11.000 TL arası az yakar masrafsız 2 el iyi ama Rıdvan kardeşim limiti biraz yükseltirsen 1.5 dci Kangoo derim umarım gönlüne göre bulursun.
    Scotchsoda likes this.
    Alper Aluş
    Beden Eğitimi Öğretmeni
    alperalus45@hotmail.com
    Manisa/Salihli

  4. #4
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    17-06-2014
    Mesajlar
    1.061

    Cevap: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    Kangoo yada clio symbol hem bagaj hacmi büyük olması hemde 2.el piyasası hareketli olduğundan düşünebilirsin Rıdvan. Hem az yakarlar hem yedek parçaları uygundur hem de bu arabalardan anlamayan usta yoktur.
    extreme09, Scotchsoda and Mag like this.

  5. #5
    ZIPKINCI Fatih DEMİRCİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-12-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul-Ümraniye
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.321

    Cevap: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    Rıdvan abicim,inşallah güzel bir araç bulursun diyerek başlayayım söze,
    10-15 bin bandındaki herhangibir araçtan zarar etmezsin zaten piyasasına oturmuş,kendi fiyatını bulmuş modellerdir.
    Sana tavsiyem hem uygun hemde konforlu olsun diyorsan (ticari modeller için tavsiye hakkım saklı kalmak şartıyla) tavsiyem marea ve carisma olacaktır.
    Scotchsoda likes this.
    Fatih DEMİRCİ

    YALOVA-İSTANBUL-TRABZON

    e-posta: demircifatih61@gmail.com
    0532 744 93 61

  6. #6
    ZIPKINCI MIRMIR34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20-09-2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    305

    Cevap: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    Bağaj problemi yapmazsanız opel corsa 98-20 model 12 ile 15 tl arsında bulursunuz.az yakar iyi kaçar herzaman piyasası vardır.otomotikleri daha da iyi satar.istediğin merayada çık küçük sağlam bir keçidir.
    Scotchsoda likes this.
    yener HACIOĞLU 1977
    Çengelköy/Beykoz/İSTANBUL/SAKARYA

  7. #7
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    28-09-2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    3.028

    Cevap: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    alacağin en düşük fiyatli ve en saglam araba Fakir cooper. abi bradvay europa nın bir cok parcasi ile uyyumlu. ben 1 bucuk senedir kullaniyorum dag bayir camur asfalt çimen bata cika gidiyor ama saglam araba... Al bi reno 5 bak keyfine tüplüsü 100 tl 650 km yok gidiyor....

    resimdeki arac sahsima aittir. bunu koyde kullaniyoru tavukculu vb. için. süper bir arac. bu tarz birşey düşünebilirsin.... hep balik paylaşmayalim birazda araba resmi paylaşalim


    Konu onr6nkoc tarafından (30-03-2015 Saat 00:28 ) değiştirilmiştir.
    sparus, extreme09 and Scotchsoda like this.
    ONUR ALTINKOÇ
    1985 İSTANBUL

  8. #8
    ZIPKINCI kayaayhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02-02-2013
    Yaş
    32
    Mesajlar
    195

    Cevap: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    Rıdvan abi,genel olarak bildiğimi aktarayım verdiğin fiyat aralığında alacağın ticari tip bir araç dizel bir araçdır, bu sebeple motorunun durumu çok Önemlidir Buda genelde km ye bağlı şuan o fiyat aralığında 200.000 km den aşağı bulabilmek zor. Olanlarında km ile oynanıp oynanmadığına emin olunması gerekir (km düşürme olmayacak) ve km az dahi olsa motor ömrünü tamamlamamış yağ yakma üfleme enjeksiyon ve enjektörlerde sorun turboda ötme olmaması gerekir. Dizel biraz sıkıntılı bir iştir iyi bilen insanlarla bu işe girmeniz gerekli usta olarak. Benzinli bir araç genel olarak daha az problem çıkartır ve daha ucuz Bi şekilde çözülür. Tabi bu marka modele göre değişir. Son olarak alacağın marka modeli belirleyip onun üzerinde yoğunlaşıp bakman daha iyi olacaktır abi. Ve Avrupa yakası piyasası daha Karışık Anadolu yakasından bakmanı tavsiye ederim
    Scotchsoda likes this.
    Ayhan KAYA
    1987
    KOCAELİ-ÇAYIROVA-İSTANBUL
    A rh ( - )
    0553 453 54 51
    Delinse yer, çökse gök,yansa, kül olsa dört yan,
    Yüce dileğe doğru yine yürürüz yayan.
    Yıldırımdan, tipiden, kasırgadan yılmayan,
    Ölümlerle eğlenen tunç yürekli Türkleriz...

  9. #9
    Zıpkıncı Scotchsoda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13-02-2012
    Mesajlar
    8.046

    Cevap: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    Alıntı extreme09 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu bütçe ile Kango uyar abi..Az yakar,yüksektir mera yollarında üzmez, bagajı geniş mangalı ve dalış malzemelerini rahat rahat taşırsın..2.elde çabuk satılır,parça sıkıntısı yok..
    fikirler geldikçe işim daha kolaylaşır ama he budur diyeceğim aracı bulunca tekrar paylaşıcam ama listemi oluşturmaya başlayalım kango bir teşekkürler ama tekne alırsam ilk seni arayacağım kafanı şişirmek için
    Alıntı aalus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1992- 1995 Reno 9 Broadway 8.000- 11.000 TL arası az yakar masrafsız 2 el iyi ama Rıdvan kardeşim limiti biraz yükseltirsen 1.5 dci Kangoo derim umarım gönlüne göre bulursun.
    Teşekkür ederim abi benim sattıgım araç 2005 model 2006 çıkışlı doblo 1.9 jtd idi araç 5 senedir bizdeydi yenilemek için sattık daha 3-4 hafta oluyor ama hata ettik yeni bir araç almadan satmak araçsız bıraktı amacım 2006 üstü bir araç aracın üstüne koyup model yükseltmekti ama işler değişti hayırlısı umarım herkesin gönlüne göre olur abicim teşekkürler
    Alıntı TanerKeskin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kangoo yada clio symbol hem bagaj hacmi büyük olması hemde 2.el piyasası hareketli olduğundan düşünebilirsin Rıdvan. Hem az yakarlar hem yedek parçaları uygundur hem de bu arabalardan anlamayan usta yoktur.
    evet bakalım Taner yani aracı aldıgımda alırken zarar etmeyeyim yeter temiz araç bulmak zor benim sattıgım araç muayenesi yeni yapılmış lastikleri bile sıfırdı 300-500 km yol yapmamıştır hatta satarken birde vergisini ödedim 400 kusur yani şu işsizlikte fazla para yatırmak istemiyorum ayagımı yorganıma göre misali sağlam adımlar ufakta olsa o yolda sürekli olmanı sağlar
    Alıntı therasmus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rıdvan abicim,inşallah güzel bir araç bulursun diyerek başlayayım söze,
    10-15 bin bandındaki herhangibir araçtan zarar etmezsin zaten piyasasına oturmuş,kendi fiyatını bulmuş modellerdir.
    Sana tavsiyem hem uygun hemde konforlu olsun diyorsan (ticari modeller için tavsiye hakkım saklı kalmak şartıyla) tavsiyem marea ve carisma olacaktır.
    Fatih öyle diyorsunda dedim ya güven meselesi aslında kayınçom araba tamircisi ama onuda işinden etmek istemiyorum yoksa araç alır bana ama model üstünden fikir sahibi olmak daha iyi iyisi kötüsünü kullanan bilir son 15 senede kartal -şahin -opel corsa -transporter -pejo 206 -doblo-safeline -opel astra station araçları kullandım araçlar hep abilerimle ortak idi yani şu an aslında kendi özel şahsi aracımı arıyorum desem yeridir..
    Alıntı MIRMIR34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bağaj problemi yapmazsanız opel corsa 98-20 model 12 ile 15 tl arsında bulursunuz.az yakar iyi kaçar herzaman piyasası vardır.otomotikleri daha da iyi satar.istediğin merayada çık küçük sağlam bir keçidir.
    Corsa evet kullandıgım bir araç mera sıkıntı değil zira ben uzak dağ bayır yerlere gitmiyorum öyle yerlere gitsem arazi aracı kesin alırım

    [QUOTE=onr6nkoc;1222683]alacağin en düşük fiyatli ve en saglam araba Fakir cooper. abi bradvay europa nın bir cok parcasi ile uyyumlu. ben 1 bucuk senedir kullaniyorum dag bayir camur asfalt çimen bata cika gidiyor ama saglam araba... Al bi reno 5 bak keyfine tüplüsü 100 tl 650 km yok gidiyor....

    resimdeki arac sahsima aittir. bunu koyde kullaniyoru tavukculu vb. için. süper bir arac. bu tarz birşey düşünebilirsin.... hep balik paylaşmayalim birazda araba resmi paylaşalim
    araç güzel ama çok düşük modelde istemiyorum agırlık aile aracı olarak kullanıcam yoksa bu arabaları motorsiklet niyetine almak en mantıklısı istediğin yere par et sıkıntı yok dediğin gibi fiyatıda çok değil çin motorlarının sıfır bile 4-5 bin tl

    Alıntı kayaayhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rıdvan abi,genel olarak bildiğimi aktarayım verdiğin fiyat aralığında alacağın ticari tip bir araç dizel bir araçdır, bu sebeple motorunun durumu çok Önemlidir Buda genelde km ye bağlı şuan o fiyat aralığında 200.000 km den aşağı bulabilmek zor. Olanlarında km ile oynanıp oynanmadığına emin olunması gerekir (km düşürme olmayacak) ve km az dahi olsa motor ömrünü tamamlamamış yağ yakma üfleme enjeksiyon ve enjektörlerde sorun turboda ötme olmaması gerekir. Dizel biraz sıkıntılı bir iştir iyi bilen insanlarla bu işe girmeniz gerekli usta olarak. Benzinli bir araç genel olarak daha az problem çıkartır ve daha ucuz Bi şekilde çözülür. Tabi bu marka modele göre değişir. Son olarak alacağın marka modeli belirleyip onun üzerinde yoğunlaşıp bakman daha iyi olacaktır abi. Ve Avrupa yakası piyasası daha Karışık Anadolu yakasından bakmanı tavsiye ederim
    Aslında dediklerin çok doğru işte benim yaptığım yanlış aracımı sattım aradıgım araç zaten bende bulunan sattıgım araç idi ama tek sıkıntısı araç yedeğe düştüğü vede modeli yükseltmek içindi kayınçomla kafa yorucam ama sıkıntıya fazla gelemiyor o yüzden onun başını ağrıtmak istemiyorum yada kötü olmak istemiyorum belkide şu an sabahtan akşama netteyim araç bakıcam ama nerden başlayayım ne yapayım kalıyorum bir yerde modeli markayı burda tavsiye üzerine bulduktan sonra gene işim biraz daha az o yüzden tavsiye istedim sizlerden tüm araç model ve fiyatlarından haberdar değilim olamamda hangisi iyi motoru yakıt durumu vs vs tam donanımlı değilim .Fark etmez inandıgım güzel araç olsun başka şehirden alırım şu anki ortak kullandıgım aracımız balıkesırden alınma
    Fatih
    İstanbul
    1978
    Adam olmak bir gruba dahil olmak değil bir duruşa sahip olmaktır.

  10. #10
    dodi343
    Guest

    Cevap: Arac tavsiyesi alabilirmiyim ?

    Rıdvan bende 2007 symbol var.dağ tepe dere arazi,tarla banamısın demiyor. sarozun dağ tepe traktör yolları dahil olmak üzere gitmişliği var. en baba suv a kafa tutar 4 kişilik malzemeleri bagaja sığdırıp geniş geniş meralara gidiyorsun. ortalama 25 kuruş yakıyor. 80-90 ile dahada düşüyor. bagaj hacmi tam bize göre. yerden yüksekliği de iyi. traktör yollarında sürtme pek fazla olmuyor.ortalama 15.000 TL temizini bulursun tahminimce.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Buyuk beden arac tavsiyesi?? yardim
    By Cihan Atahan in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 19-10-2013, 08:06
  2. Mersinli arkadaçlardan bilgi alabilirmiyim ??
    By Levent Duman BALKES in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 15-02-2013, 17:07
  3. Fikirlerinizi alabilirmiyim.
    By deepmagazine in forum Zıpkınlar
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 06-10-2012, 12:01
  4. 15 Yaşında yeni bir dalgıcım öneriler alabilirmiyim?
    By Arda CANBULAT in forum Zıpkınla Balık Avı Ve Nefesli Dalış Teknikleri
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 05-08-2011, 22:07
  5. zıpkın + palet görüşüi alabilirmiyim
    By burakcet in forum Serbest Dalış Malzemeleri - Genel
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 26-05-2010, 22:28

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217