1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 29
Like Tree3Likes

Konu: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

  1. #1
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    Dostlar klasik kurşunlu ve üçlü takımla kıyıdan hamsi kafası takarak 2 lüfer ve bir adet kalkan yakaladım ancak sonraki gidişimde birşey bulamadım ve çapari ile istavrit aldım şidmi sizden beklediğim soruların cevapları...lüfer konusunda tam olarak nasıl bır takım lazım yem takılışı hazırlaanışı vs.kıyıdan levrek tutma imkanım nedir ve ne yöntemle yakalayabilirim.kıyıdan başka hangi balıkları alabilirim bana bunlarla alakalı bilgilendircek hayırseverleri bekleiyorum malum akdenız çocuyuz buraların yabancısıyız

  2. #2
    ZIPKINCI Cem GÜNEŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25-09-2006
    Bulunduğu yer
    Tekırdağ ve ( SAROS) B RH +
    Yaş
    46
    Mesajlar
    3.566

    Cevap: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    slm.lufer ıcın mantarlı ve hırsızlı takım kullan nasıl bırsey dıye sorarsan balıkmalzemesı satan yerlerde bulursunuz,yem takma ısını burdan anlatmak zor, gozle gormen gerek ozellıkle lufer ıcın olanı,ama ıllakı sana yardım eden bırı olur orda levrek ıcın sahte yem kullan atcek yap ,selamlar
    Cem GÜNEŞ
    EDİRNE -1972-541 260 4459 B RH +

  3. #3
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Cevap: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    cem abi teşekkürler mangaldan artan hamsilerin kafalarını taktık 2 tane yakaladık bır çoğuda oltalarımızı kestı aynı yere gene gıttık tık demedı 10 küçk iğnelere çapari aldım birazda istavrit aldım ancak karadenizde levreğin çok oldugunu duyuyorum bakalım zargana izmarit vs.ile dereağzından canlı atıcam hem lüfere hem evreğe bi yandanda rapala ile at çek yapcam aynı nokta da bi yandanda kasnak oltalarda takılı hamsi butun gun beklıcem denız kenarında

  4. #4
    dodi343
    Guest

    Cevap: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    lüfer için mantarlı dip oltası iş görür. hazır olarak satılıyor ufak bir mantar üzeri aluminyum folyo kaplı yada benzer parlak bir madde. hırsızlı iğne bağlanır alttaki büyük üstündeki daha ufak. 2 türlü yem takılır. 1. seçenek istavrit, izmarit gibi balıkları fileto kesip kuruk kısmı küçük iğneye göğüs kısmından da büyük iğne takılır. nasıl takılacağını nette bulabilirsin umarım anlatmakla olmaz :-) 2. seçenek istavriti şak şak olarak bağlamak. şak şak istavritin kılçığını alarak filetoları kafadan ayırmamdan bırakmak. sonrada iğneleri ağzıdan sokarak küçük iğne kafa kısmına takıp büyük iğneyi de istavritin ortalarında bir yerlerden takmak. bunun da videosunu bulabilirsin umarım.

    levrek konusu biraz daha teferuatlı. farklı yöntemler var. en bilindik at çek rapala veya cam rapala ile. yemli de tutalabiliyor ama lüfere göre daha zor diye biliyorum. hiç denemedim yemli. hafta sonu rapala attım fakat denizde pek fazla köprtü dalga olmadığından boşa sallappdım .....

    diğer balıklar konusuna gelecek olursan karadenizde her türlü balığı karadan tutabilirsin. doğru yer doğru zaman doğru takım. eşkina, kalkan, kırlangiç, minekop falan fistan....
    Cem GÜNEŞ likes this.

  5. #5
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Cevap: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    mesela akdenizde karides tavuk göğsü vs. gibi yemler kullanılır ve gayette verimlidir ancak kıyıdan bunlarla şansım ne olabilir lüfer her daim yapmıyor geldimi pir geliyor diğer zamanlarda hiç gelmiyor gittiğim yer kumluk hep bir yerde taşlık var iskele şeklinde dere ağzında ama gene çevresi kumluk farklı balıklara yönelmek istiyorum dere ağzında istavrit var çok güzel ama minekop falan denk gelırmı gelmezmı sabahtan başlayıp hava kararana kadar devam etmek istiyorum lüfer ve levrek rapalası farklımıdır yoksa ortak tek bır rapala varmıdır..dere ağzı oldugundan levrek konusunda merada şüphelerim var

  6. #6
    dodi343
    Guest

    Cevap: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    Alıntı ahmetsevde Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cem abi teşekkürler mangaldan artan hamsilerin kafalarını taktık 2 tane yakaladık bır çoğuda oltalarımızı kestı aynı yere gene gıttık tık demedı 10 küçk iğnelere çapari aldım birazda istavrit aldım ancak karadenizde levreğin çok oldugunu duyuyorum bakalım zargana izmarit vs.ile dereağzından canlı atıcam hem lüfere hem evreğe bi yandanda rapala ile at çek yapcam aynı nokta da bi yandanda kasnak oltalarda takılı hamsi butun gun beklıcem denız kenarında
    kısaca karadenizde balıkların anasını ağlatacaksın :-)

  7. #7
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Cevap: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    abi inş.ya deniz vazgeçilmezim boluda çalışıyorum normalde deniz bana git gel 250 kmyi buluyor nerdeyse haftada iki kere gidiyorum oltaya pompacıyla kanka olduk artık mazot almaktan)bayramın ıkıncı gunu ınş.gıdecem ne var ne yok deneyecem

  8. #8
    ZIPKINCI Cem GÜNEŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25-09-2006
    Bulunduğu yer
    Tekırdağ ve ( SAROS) B RH +
    Yaş
    46
    Mesajlar
    3.566

    Cevap: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    Alıntı dodi343 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lüfer için mantarlı dip oltası iş görür. hazır olarak satılıyor ufak bir mantar üzeri aluminyum folyo kaplı yada benzer parlak bir madde. hırsızlı iğne bağlanır alttaki büyük üstündeki daha ufak. 2 türlü yem takılır. 1. seçenek istavrit, izmarit gibi balıkları fileto kesip kuruk kısmı küçük iğneye göğüs kısmından da büyük iğne takılır. nasıl takılacağını nette bulabilirsin umarım anlatmakla olmaz :-) 2. seçenek istavriti şak şak olarak bağlamak. şak şak istavritin kılçığını alarak filetoları kafadan ayırmamdan bırakmak. sonrada iğneleri ağzıdan sokarak küçük iğne kafa kısmına takıp büyük iğneyi de istavritin ortalarında bir yerlerden takmak. bunun da videosunu bulabilirsin umarım.

    levrek konusu biraz daha teferuatlı. farklı yöntemler var. en bilindik at çek rapala veya cam rapala ile. yemli de tutalabiliyor ama lüfere göre daha zor diye biliyorum. hiç denemedim yemli. hafta sonu rapala attım fakat denizde pek fazla köprtü dalga olmadığından boşa sallappdım .....

    diğer balıklar konusuna gelecek olursan karadenizde her türlü balığı karadan tutabilirsin. doğru yer doğru zaman doğru takım. eşkina, kalkan, kırlangiç, minekop falan fistan....
    yem takma ısını gozle gormesı gerek,
    dodi343 likes this.
    Cem GÜNEŞ
    EDİRNE -1972-541 260 4459 B RH +

  9. #9
    dodi343
    Guest

    Cevap: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    Alıntı ahmetsevde Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mesela akdenizde karides tavuk göğsü vs. gibi yemler kullanılır ve gayette verimlidir ancak kıyıdan bunlarla şansım ne olabilir lüfer her daim yapmıyor geldimi pir geliyor diğer zamanlarda hiç gelmiyor gittiğim yer kumluk hep bir yerde taşlık var iskele şeklinde dere ağzında ama gene çevresi kumluk farklı balıklara yönelmek istiyorum dere ağzında istavrit var çok güzel ama minekop falan denk gelırmı gelmezmı sabahtan başlayıp hava kararana kadar devam etmek istiyorum lüfer ve levrek rapalası farklımıdır yoksa ortak tek bır rapala varmıdır..dere ağzı oldugundan levrek konusunda merada şüphelerim var
    levrek için farklı farklı rapalalar var..... nette yine arattırıp bulabilirsin çeşitleri. spin kamış ile at çek tekniklerini de izle.

  10. #10
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Cevap: Karadeniz oltacıları yardımlarınızı bekliyorum....

    abi denicem bol bol bizim oralarda çeşit daha fazladır aslında karadenize göre ama karadenizede alışcam buna inancım sonsuz geçen hafta gözümü kararttım 3mm ile dalacaktım deniz o denlı guzeldı ancak nısanlımı kıyıda tek bırakmak ıstemedım bakalım oltaya devam denızın balıgın hepsı guzel bırde zargana kullancam kısmetse ıpek mı ne varmıs zargana yakanıyormus hemen lufer zarganaya hayır dıyemıyomus ancak aklıma takılan kocaman zarganayı lufer nasıl yıyorda yakalanıyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Merhabalar, Yardımlarınızı bekliyorum..
    By themrah in forum Tanışma
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 23-10-2012, 17:01
  2. Abilerim Yardımlarınızı Bekliyorum Teşekkürler.
    By LazoğliKardeşler in forum Genel Malzeme Paylaşımı
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 04-10-2012, 20:39
  3. Yardımlarınızı Bekliyorum!!
    By Ahmet Sevde GÜNEŞ in forum Serbest Dalış Malzemeleri - Genel
    Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 08-08-2012, 00:30
  4. Arkadaşlar Yardımlarınızı Bekliyorum
    By uydu0 in forum Olta Bağlama - İğne Seçimi - Yemleme
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 27-07-2011, 10:18
  5. yardımlarınızı bekliyorum
    By zipkinci475 in forum Serbest Dalış Malzemeleri - Genel
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 03-02-2009, 21:06

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206