1. Sayfa - Toplam 5 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 47
Like Tree14Likes

Konu: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

  1. #1
    ZIPKINCI Yasin Keskindağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-08-2008
    Bulunduğu yer
    izmir
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.699

    Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    Selamlarım Arkadaşlar yarışmada zıpkıncı dostlarım sayesinde final'e kaldık. Şimdi ricam final oylamasında da beni ve arkadaşımı yanlız bırakmamanız Teşekkürler şimdiden hepinize.

    Oylarımız 3=Numara( Yedman) 'a .

    http://www.blogto.com/city/2012/01/t...r_final_round/
    Hayat Yaşayabildiğin Kadarr Hayattır!!!

    Yasin KESKİNDAĞ
    0544 674 5200
    izmir / ödemiş
    keskindag35@hotmail.com


    http://zipkinci.com/picture.php?albu...pictureid=9951

  2. #2
    fatih ÜSTÜNSOY
    Guest

    Cevap: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    gene oyumuzu vermenın rahatlıgı içindeyım
    :=)
    Yasin Keskindağ likes this.

  3. #3
    ZIPKINCI Yasin Keskindağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-08-2008
    Bulunduğu yer
    izmir
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.699

    Cevap: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    Teşekkürler
    Hayat Yaşayabildiğin Kadarr Hayattır!!!

    Yasin KESKİNDAĞ
    0544 674 5200
    izmir / ödemiş
    keskindag35@hotmail.com


    http://zipkinci.com/picture.php?albu...pictureid=9951

  4. #4
    TC Kaan ERTUNÇ
    Guest

    Cevap: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    oylanmıştır....hadi hayırlısı finalistler cok iyi geçekten domuzlu foto hariç ama o önde malesefzıpkıncı com fertleri görev başına

  5. #5
    Baltazar Divers Sertaç UYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-09-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul, Turkey, Turkey
    Mesajlar
    2.551

    Cevap: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    tamamdır. hakkatten 7 numaranın neresını oylamıslar yaaa DOMUZLAR 9 ile 4 guzelmiş ama oyumuz 3 Numaraya
    Sertaç UYAR
    İSTANBUL / Avcılar
    31.03.83

    A Rh +




    0554 117 53 25

  6. #6
    ZIPKINCI Yasin Keskindağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-08-2008
    Bulunduğu yer
    izmir
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.699

    Cevap: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    7 Numarada bi lobi yapıyor ya bir yerden ama ama bizim gücümüz daha fazla birçokkez gördük bunu
    Hayat Yaşayabildiğin Kadarr Hayattır!!!

    Yasin KESKİNDAĞ
    0544 674 5200
    izmir / ödemiş
    keskindag35@hotmail.com


    http://zipkinci.com/picture.php?albu...pictureid=9951

  7. #7
    Volkan Demircioglu
    Guest

    Cevap: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    ben oyumu domuzlu olan resime verdim bol sans umarim oylarimiz ise yarar

  8. #8
    Administrator Kayhan YILDIRIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07-10-2007
    Bulunduğu yer
    İskenderun
    Mesajlar
    10.299

    Cevap: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    Tamamdır.

  9. #9
    denizcangazi
    Guest

    Cevap: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    Oy kullanılmıştır.Başarılar
    Yasin Keskindağ likes this.

  10. #10
    garip0525
    Guest

    Cevap: Selamlarım sayenizde finale kaldık :) bukez final oylaması arkadaşlar.

    oyumuzu kullandık hayırlısı olur inşallah, başarılar...
    Yasin Keskindağ likes this.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Selamlarım Arkadaşlar Oy vermenizi Rica edicem sizden..
    By Yasin Keskindağ in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 87
    Son Mesaj: 22-12-2011, 09:38
  2. Selamlarım .. Arkadaşlar balayı için tavsiye :)
    By Yasin Keskindağ in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 21-06-2011, 14:29

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206