1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 20
Like Tree10Likes

Konu: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

  1. #1
    GozGoz35
    Guest

    Red face Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    Öncelikle herkeze merhaba...Dalmaya ilk başladığımdan beri ailem buna karşı.Babam ben ne zaman arkadaşlarıma filan kalmaya gitsem veya deplasmana maça gitsem sırf beni almamak için benden habersiz balığa gidiyor.Yaklaşık 6-7 dalış yaptım her seferindede en ufak bir aksilik bile olmadan sudan çıktım.Ama gerek annemse gerek babamsa gerekse babaannemse bile buna karşı. Dalış olayını bir türlü kabüllenemediler...Hep dalışa evdekilere kızıp tek gidiyorum.Araba konforunu cıkartamıyorum.Otobüslerde metrolarda sürünüyorum Bu olayı evdekilere nasıl kabullendiririm ? Sizde elbet bu spora ilk başladığınızda bu tür sorunlar yaşamışınızdır.Üstesinden nasıl geldiniz yardımcı olursanız sevinirim...

    Herkeze kazasız belasız iyi avlar dilerim...İyi Akşamlar...

  2. #2
    ZIPKINCI F. Kaan OZENC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-06-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Yaş
    38
    Mesajlar
    475

    Cevap: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    bu işi bilen bir abi bulmalısın kardeşim kendine böylece hem daha bilinçli yapma yolunda ilerlersin hemde ailenin içi ferahlar.

    ama ailen haklı endişelenmekte, bu çokta basit bir spor değil extrem sporların tamamı gibi tehlikeli bir spor.
    Faruk Kaan Ozenc

    FONDEEP
    SMMM/CPA
    Bakirkoy/istanbul/ cankiri
    www.ranfor.com.tr

  3. #3
    anılbalcı
    Guest

    Cevap: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    merhaba.. baba olmadan onları anlayamazsın..ben daha yeni başlamama karşın acaba oğlum da ileri de benden etkilenip dalar mı diye korkuyorum.. acaba bıraksam mı diye düşünmüyor değilim hani..ama bir taraftan da bilinçli yapılım kurallara uyulur ve badi ile dalarsanız (bizim ülkemizde daha beraber dalan duymadım. kurallara uyarak..gerçek anlamda beraber..bizde badi deyince meraya kadar beraber gittiği arkadşını anlıyor.) cok zevkli olur.. ama size nacizane tavsiyem eğitimini alıp ondan sonra dalın..
    aileni anlamaya çalış ...

  4. #4
    zek_tani
    Guest

    Cevap: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    ya kardesım kabullendıremıyorum dıyorsun ben 15- 20 yıldır kabulendıremedım olmayınca olmuyor ama ıs kolay ıs toplantısı dıyom cıkıyom evde hanım yattıktan sonra malzemelerı eve sokuyorum

  5. #5
    koçbey
    Guest

    Cevap: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    Alıntı zek_tani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kardesım kabullendıremıyorum dıyorsun ben 15- 20 yıldır kabulendıremedım olmayınca olmuyor ama ıs kolay ıs toplantısı dıyom cıkıyom evde hanım yattıktan sonra malzemelerı eve sokuyorum
    Hüseyin haklı ben 5 yıllık evliyim ne eşime ne aileme hala kabullendiremedim ve benimle dalan 4 arkadaşımda aynı şekilde ve bizler ortalama 30-40 yaş arası insanlarız
    gokhanekiz likes this.

  6. #6
    eypcan35
    Guest

    Cevap: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    Hahaha sen okuldan kaç deplase yap ondan sonra bana güvenmiyorlar de Tek gitsem dahamı iyi falan psikolojik baskı yap oğlum olmassa birgün okul çıkışı babana gidelim Konuşur anlaşırız Benim belime ip bağlıyorlardı ilk başlarda deirne gitmeyeyim diye

  7. #7
    GozGoz35
    Guest

    Cevap: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    Alıntı zek_tani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kardesım kabullendıremıyorum dıyorsun ben 15- 20 yıldır kabulendıremedım olmayınca olmuyor ama ıs kolay ıs toplantısı dıyom cıkıyom evde hanım yattıktan sonra malzemelerı eve sokuyorum
    Anlaşılan işimiz zor abi ehliyeti alana kadar sürüncez daha otobüslerde
    eypcan35 likes this.

  8. #8
    GozGoz35
    Guest

    Cevap: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    Alıntı eypcan35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hahaha sen okuldan kaç deplase yap ondan sonra bana güvenmiyorlar de Tek gitsem dahamı iyi falan psikolojik baskı yap oğlum olmassa birgün okul çıkışı babana gidelim Konuşur anlaşırız Benim belime ip bağlıyorlardı ilk başlarda deirne gitmeyeyim diye
    Hacı daha yeni geldim deplasmandan öldüm valla.Bir ara pederlerle konusalım ikna ediip ortak bisiler ayarlayalım
    eypcan35 likes this.

  9. #9
    GozGoz35
    Guest

    Cevap: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    Alıntı koçbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hüseyin haklı ben 5 yıllık evliyim ne eşime ne aileme hala kabullendiremedim ve benimle dalan 4 arkadaşımda aynı şekilde ve bizler ortalama 30-40 yaş arası insanlarız

    Anlaşılan herkezde aynı sorun var.Herkeze allah kolaylık ve bol bol sabır versin
    eypcan35 likes this.

  10. #10
    Kolpa
    Guest

    Cevap: Ailemin içini nasıl rahatlatabilirim ???

    Malesef ne kabullendırebılırsın nede anlatabılırsın, onlarıda anlayamayız bır gun aıle mız oldugunda tam olarak anlayacagımızdan emınım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 100
    Son Mesaj: 18-08-2011, 17:59
  2. şiş çentiği nasıl ovalleştirilir- nasıl güldiken yapılır
    By Yusuf Ziya ŞİPAL in forum El Yapımı
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 08-11-2010, 16:13
  3. Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 24-06-2010, 00:16
  4. eşkina oltası nasıl bağlanır yemi nasıl olmalıdır
    By DicentrarchuslabraX in forum Olta Bağlama - İğne Seçimi - Yemleme
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 09-06-2006, 12:48
  5. Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 30-05-2005, 14:41

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195