Gösterilen sonuçlar: 1 ile 8 ve 8
Like Tree1Likes
  • 1 Post By

Konu: arkadaşlar bu c4 zıpkın çok hoşuma gitti bir bakın derim :D

  1. #1
    ZIPKINCI pıranha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-11-2008
    Bulunduğu yer
    yuvacık_kocaeli
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.045

    arkadaşlar bu c4 zıpkın çok hoşuma gitti bir bakın derim :D

    Ceyhun Akın

  2. #2
    maviufuklar
    Guest

    Cevap: arkadaşlar bu c4 zıpkın çok hoşuma gitti bir bakın derim :D

    çok hoşuna gitmesin daha önceden gidilmişi var 1 ay sonra denemesini yapacağız urukay c4 ün son eseri söylenecek tek kelime yok şiş kanalı dedik oda oldu başka diyecek birşey varmı tam bir trofe tüfeği

  3. #3
    ZIPKINCI pıranha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-11-2008
    Bulunduğu yer
    yuvacık_kocaeli
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.045

    Cevap: arkadaşlar bu c4 zıpkın çok hoşuma gitti bir bakın derim :D

    adam zıpkını elinden bıraktıgında şiş takılıyken bile yüzerliligi var kalamar gövde videonun sonunda atış yapıyor makarada süper bişi
    Ceyhun Akın

  4. #4
    akın çam
    Guest

    Cevap: arkadaşlar bu c4 zıpkın çok hoşuma gitti bir bakın derim :D

    Alıntı pıranha Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    adam zıpkını elinden bıraktıgında şiş takılıyken bile yüzerliligi var kalamar gövde videonun sonunda atış yapıyor makarada süper bişi
    abi sakın yanlış anlamayın muhalefet olmak için konuşmuyorum ama makara üzerindeyken o zıpkını bıraktığında dibe batıyor yüzerliği yok makara yokken yüzerliği var yada şiş çıktıktan sonra... yani bu tüfekte yüzerlik yok...

    örnek bu video

    http://www.youtube.com/watch?v=1fRBXRIWOLE&NR=1

    t
    üfek 120 lik ama makara yok neden

  5. #5
    __FoNdİP__
    Guest

    Cevap: arkadaşlar bu c4 zıpkın çok hoşuma gitti bir bakın derim :D

    Alıntı akın çam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sakın yanlış anlamayın muhalefet olmak için konuşmuyorum ama makara üzerindeyken o zıpkını bıraktığında dibe batıyor yüzerliği yok makara yokken yüzerliği var yada şiş çıktıktan sonra... yani bu tüfekte yüzerlik yok...

    örnek bu video

    C4 URUKAY 120 - YouTubeüfek 120 lik ama makara yok neden


    bencede o tüfekte yüzerlılık yok benım budak daha ıyı kütleli bi zıpkına benzıyor tabı elıme alıp bakmadım vıdeoda gorduklerıme gore soyluyorum.eee bide oyle bı torofe zıpkınına yandayuzen balıklar yakısmamıs
    trust likes this.

  6. #6
    ZIPKINCI pıranha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-11-2008
    Bulunduğu yer
    yuvacık_kocaeli
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.045

    Cevap: arkadaşlar bu c4 zıpkın çok hoşuma gitti bir bakın derim :D

    akın güzel be ögle deme çokta yüzer oldumu agaşondayken kafa havaya kalkmazmı kardeşim
    Ceyhun Akın

  7. #7
    akın çam
    Guest

    Cevap: arkadaşlar bu c4 zıpkın çok hoşuma gitti bir bakın derim :D

    Alıntı pıranha Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    akın güzel be ögle deme çokta yüzer oldumu agaşondayken kafa havaya kalkmazmı kardeşim
    zıpkın yaparken seçim yapmak lazım ya sağa-sola ve aşağı hamlesi sağlam olucak yukarı direk çıkmaz
    yada yukarı manevrası iyi olucak sağa sola çok etkili dönmicek 4 yöne döndürmeye çalışırsan zıpkın olmaz fırıldak olur zıpkını 10 metre üstünde agaşona yattığında sadece tetiğe basmalısın zıpkınla aşağı yukarı uğraşmamalısın gerçi aşağı kaydığında el alışıyo yukarı nişan alıyosun yada tam tersi ama bunu bu işi yapan mühendiler yapsın bizde aşağı yukarı nişan almakla uğraşmayalım 120 lik tüfeğin makarasını söküp artislik yapmakla olmuyo

    kalamar gövdeye su tutucu kanallar yaparsan suyu üstünde tutar kafa kalkmaz örnek ''KAYRA'' full karbon

  8. #8
    ZIPKINCI Tolga ÖZMERAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31-07-2004
    Bulunduğu yer
    Sinop
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.480

    Cevap: arkadaşlar bu c4 zıpkın çok hoşuma gitti bir bakın derim :D

    Ben, bu tüfeğin içinde olduğu suyun 1 km yarıçapına kadar denize parmağımı bile sokmam

    Tolga ÖZMERAL 1973

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. arkadaşlar buyrun bakın
    By tuncay6811 in forum Çoklu Malzeme Satışı
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 13-04-2009, 23:16
  2. çok hoşuma gitti,bence sizde bakın
    By cem nalbantoğlu in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 01-03-2008, 15:31
  3. arkadaşlar şu fıstığa bakın!!!
    By bluehunter in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 03-04-2007, 00:38

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206