1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 13
Like Tree2Likes

Konu: arkadaşlar yardım bi sorum olucak :)

  1. #1
    ZIPKINCI çağatay B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18-07-2010
    Bulunduğu yer
    izmir\mordoğan
    Yaş
    27
    Mesajlar
    618

    arkadaşlar yardım bi sorum olucak :)

    herkese merhaba soruma gelince ben pathos zıpkın kullnıcısıyım kafası karina kafadır . normal şekilde misineyi kapalı kafadaki gibi takıyorum tahminime göre açık kafadaki gibi ip atlama yeri var ama ben beceremediğim için şiş tutan birşey yok ondanda tüfek elimde ters döndüğü zaman şiş kafadan çıkıp lastiklerin uzerine biniyor ve her sefrinde düzeltmek zorunda kalıorum .yardımlarınızı bekliyorum . foğrafla anlatabilirseniz çokkkk sevinirim bu arada bayramınızda mübarek olsun
    Çağatay Babayiğit
    İzmir/Mordoğan
    Cagatay-tam35@hotmail.com

  2. #2
    zek_tani
    Guest

    Cevap: arkadaşlar yarıdım bi sorum olucak :)

    Kafaya iki miknatis sisi kaymasini onler bujitericilerden satiliyor
    çağatay B likes this.

  3. #3
    ZIPKINCI çağatay B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18-07-2010
    Bulunduğu yer
    izmir\mordoğan
    Yaş
    27
    Mesajlar
    618

    Cevap: arkadaşlar yarıdım bi sorum olucak :)

    sağolasın hüseyin abi ama bu aletin ip atlaması var diye biliyorum ama bi türlü çözemedim
    Çağatay Babayiğit
    İzmir/Mordoğan
    Cagatay-tam35@hotmail.com

  4. #4
    TC Kaan ERTUNÇ
    Guest

    Cevap: arkadaşlar yarıdım bi sorum olucak :)

    Mıknatıs montajını nasıl yapacaz kafayı söküp içinemi yapıştıracaz.... birde büyüklük nekadar olmalı ...valla atışı bozmazsa deneyecem ...

  5. #5
    ZIPKINCI çağatay B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18-07-2010
    Bulunduğu yer
    izmir\mordoğan
    Yaş
    27
    Mesajlar
    618

    Cevap: arkadaşlar yarıdım bi sorum olucak :)

    kaan abi sende karina kafalı pathos kullanıyorsun sendede aynı sorun varmı??
    Çağatay Babayiğit
    İzmir/Mordoğan
    Cagatay-tam35@hotmail.com

  6. #6
    TC Kaan ERTUNÇ
    Guest

    Cevap: arkadaşlar yarıdım bi sorum olucak :)

    yok benim acık kafa bendeki sadece tembellik....şiş yapışsın biraz kanala oh kolay kolay ip atlatayım derdi

  7. #7
    Teoman C
    Guest

    Cevap: arkadaşlar yardım bi sorum olucak :)

    Getir bide ben bakayım

  8. #8
    ZIPKINCI Cengiz ÖZÇELİK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21-04-2005
    Bulunduğu yer
    ANTALYA & ANTALYA
    Yaş
    41
    Mesajlar
    3.347

    Cevap: arkadaşlar yardım bi sorum olucak :)

    Kafadaki pimi bulduktan sonrası kolay. Kafanın en ucunda solda ya da sağda bir pim olması lazım.
    O pimin altından doladıktan sonra şişin üzerinden atlatıp diğer taraftaki yarığın içinden ya da pimin altından ip bırakma pimine takman gerekir.

    "Pim 2" yani sağ üsttede pir pim yani "pim 1" olmalı


    Başka foto bulamadım
    Cengiz ÖZÇELİK - 1978

    " Dive4Life "
    Cep: 0533 620 06 62

  9. #9
    ZIPKINCI çağatay B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18-07-2010
    Bulunduğu yer
    izmir\mordoğan
    Yaş
    27
    Mesajlar
    618

    Cevap: arkadaşlar yardım bi sorum olucak :)

    cengiz abi bende senin bahsettiğin gibi yapıyorum ama bi türlü denk detiremedim bulucaz ama yakında
    Çağatay Babayiğit
    İzmir/Mordoğan
    Cagatay-tam35@hotmail.com

  10. #10
    ZIPKINCI çağatay B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18-07-2010
    Bulunduğu yer
    izmir\mordoğan
    Yaş
    27
    Mesajlar
    618

    Cevap: arkadaşlar yardım bi sorum olucak :)

    böy bakınca her şey görünüyor ama üstten ipi nereye takıcaz?? üstte şişten gelen ipi nereye tekıcaz o önemli olan benim için
    Konu çağatay B tarafından (31-08-2011 Saat 11:35 ) değiştirilmiştir.
    Çağatay Babayiğit
    İzmir/Mordoğan
    Cagatay-tam35@hotmail.com

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Deniz Motoru ile ilgili bir sorum olucak...
    By ufukdumlu in forum S.S.S
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 14-04-2012, 13:13
  2. Herkeze Hayırla Akşamlar ßirkaç Sorum Olucak Yardım..
    By Ender Özkan in forum Deniz ve Biz
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 03-11-2011, 03:32
  3. Malzemler Tamam :D ( * 1 Sorum Olucak )
    By Berk İZMİR in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 03-04-2011, 16:25
  4. bir sorum olucak cevaplarsanz sevinirim?
    By icecold in forum Scuba - Eğitim - Malzeme - Teknikler
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 30-04-2008, 11:03
  5. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 19-02-2007, 23:53

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206