1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 12
Like Tree1Likes

Konu: Acil yardım....

  1. #1
    ZIPKINCI Kefkenli Zıpkıncı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-03-2011
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Yaş
    31
    Mesajlar
    681

    Exclamation Acil yardım....

    Mares Razor Paletimin Krom vidası düştü ve kayboldu. Kaç gündür ortalığın altını üstüne getirdim ancak bulamadım! Nasıl tedarik ederim ve elinde bu vidalardan bulunan arkadaşlar var mı? Acil dönerlerse sevinirim! Herkese bol trofeli ve sağlıklı dalışlar....

    Efe KURTİÇ
    0 rh+


    Kefken,Kerpe,Cebeci sularında dalıyorum.

    E-Mail: tatanga_efe@hotmail.com

    Facebook: facebook.com/efe.kurtic

    Kefal candır...

  2. #2
    leon_y
    Guest

    Cevap: Acil yardım....

    efe kardeşim ist yanımda vidacı var aynı paleti bende kullanıyorum krom bulurmuyum bilmem ama aynı ebat vida kesin bulurum bayramdada fethiye deyiz kısmetse isetrsen ordan ıstersen burdan kargolarız kardeşime bak istediğin bu olsun))

  3. #3
    ZIPKINCI Kefkenli Zıpkıncı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-03-2011
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Yaş
    31
    Mesajlar
    681

    Cevap: Acil yardım....

    Alıntı leon_y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    efe kardeşim ist yanımda vidacı var aynı paleti bende kullanıyorum krom bulurmuyum bilmem ama aynı ebat vida kesin bulurum bayramdada fethiye deyiz kısmetse isetrsen ordan ıstersen burdan kargolarız kardeşime bak istediğin bu olsun))
    Abi valla Krom'unu bulursan o kadar çok sevinirim ki bol bol stok yapıcam hatta! Sana da zahmet olacak ama kesin haberini bekliyorum abi! Özelden de mesaj atarsan gerekli adres bilgilerini hemen yollarım! İnan abi bir haftadır bu sıcakta izmit-adapazarı'nda gezmediğim yer kalmadı, keçileri kaçırdım

    Efe KURTİÇ
    0 rh+


    Kefken,Kerpe,Cebeci sularında dalıyorum.

    E-Mail: tatanga_efe@hotmail.com

    Facebook: facebook.com/efe.kurtic

    Kefal candır...

  4. #4
    zek_tani
    Guest

    Cevap: Acil yardım....

    Kardesim ne panik adamsin sanayiden krom vida aliver sorun olmaz
    gokhanuslu likes this.

  5. #5
    leon_y
    Guest

    Cevap: Acil yardım....

    yarın ilgilenirim kardeşim özeldende yazarım saygılar.

  6. #6
    gokhanuslu
    Guest

    Cevap: Acil yardım....

    Alıntı zek_tani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardesim ne panik adamsin sanayiden krom vida aliver sorun olmaz
    Huseyin begendim yorumunu,

  7. #7
    ZIPKINCI Kefkenli Zıpkıncı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-03-2011
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Yaş
    31
    Mesajlar
    681

    Cevap: Acil yardım....

    Alıntı zek_tani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardesim ne panik adamsin sanayiden krom vida aliver sorun olmaz
    Almam mı yaa elimde ''BENZER'' diyip verdikleri binbir çeşit vida var ama maalesef aynısından yok! Vida giriş yerinin formu bozulmasın diye takmak istemiyorum ancak bulamazsam yapıcak başka bir şey yok!

    Efe KURTİÇ
    0 rh+


    Kefken,Kerpe,Cebeci sularında dalıyorum.

    E-Mail: tatanga_efe@hotmail.com

    Facebook: facebook.com/efe.kurtic

    Kefal candır...

  8. #8
    zek_tani
    Guest

    Cevap: Acil yardım....

    ancak bulamassan bana gonder aynısından yapayım tornada panık yapma yeter

  9. #9
    Volkan Demircioglu
    Guest

    Cevap: Acil yardım....

    Efe sen hüseyine güven,buarada gidiyormusun Hirvatsitan tarafina av yapmaya,eger gitmiyorsan cok sey kaciriyorsun haberin ola

  10. #10
    ZIPKINCI Kefkenli Zıpkıncı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-03-2011
    Bulunduğu yer
    Sakarya
    Yaş
    31
    Mesajlar
    681

    Cevap: Acil yardım....

    Alıntı zek_tani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ancak bulamassan bana gonder aynısından yapayım tornada panık yapma yeter
    Uhhh bu büyük bi kıyak abi o zaman bekleyeyim istanbuldan gelen haberi en son çare bunu yapalım abi sağolasın

    Efe KURTİÇ
    0 rh+


    Kefken,Kerpe,Cebeci sularında dalıyorum.

    E-Mail: tatanga_efe@hotmail.com

    Facebook: facebook.com/efe.kurtic

    Kefal candır...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Acil Yardım
    By Kaan ERGE in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 10-06-2009, 13:13
  2. acil yardım????
    By dedeeee in forum Paletler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 14-05-2009, 13:06
  3. acil yardım
    By ocush in forum S.S.S
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 23-04-2009, 06:28
  4. Acil yardım
    By mersancan in forum Elbiseler
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 05-09-2008, 15:52
  5. acil yardım
    By sedatosmanoglu in forum Uzmanına Danışın
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 06-12-2007, 18:50

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206