Gösterilen sonuçlar: 1 ile 6 ve 6

Konu: Selamlarım .. Arkadaşlar balayı için tavsiye :)

  1. #1
    ZIPKINCI Yasin Keskindağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-08-2008
    Bulunduğu yer
    izmir
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.699

    Lightbulb Selamlarım .. Arkadaşlar balayı için tavsiye :)

    Merhabalar herkeze zıpkıncı dostlarım uzun zaman oldu yazışmayalı ara ara yine sitedeydim fakat nasip olursa 7 temmuzda düğünüm var malum telaş v.s o bu şu derken ayrı kaldım herşeyden sizlerden bi ricam olucak fikir edinmek istiyorum öneri olarak

    düğünden sonra malum bi kafa dinlemeye gitmek istiyoruz. bodrum tarafı olabilir akyaka muğla tarafı olabilir tavsiye edebileceğiniz kalabileceğim otel (denize sıfır ) aile oteli salaşta olabilir yıldızlıda olabillir 3/4 yıldı tabii bana gidipte memnun kaldığınız yasin şurada tatil yap 10 numara bir yer diyebileceğiniz yer nereler var acaba. geç akldım açıksacı bu tatil olayını ayarlamaya sıra gelmedide birde varsa scuba denemesi yapabileceğim bir yerde olursa bomba olur. Şimdiden gerçekten çok teşekkürler ediyorum ilginize. Bundan böyle sıkça görüşecez inşallah.
    Hayat Yaşayabildiğin Kadarr Hayattır!!!

    Yasin KESKİNDAĞ
    0544 674 5200
    izmir / ödemiş
    keskindag35@hotmail.com


    http://zipkinci.com/picture.php?albu...pictureid=9951

  2. #2
    bozobey
    Guest

    Cevap: Selamlarım .. Arkadaşlar balayı için tavsiye :)

    Yüce Rabbim mesut, bahtiyar eylesin,hayırlı evlatlar nasip etsin İnşaallah!(tavsiyeleri bilen dostlarıma bırakıyorum)

  3. #3
    ZIPKINCI omer83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07-12-2010
    Bulunduğu yer
    antalya- yazları bodrum
    Yaş
    36
    Mesajlar
    450

    Cevap: Selamlarım .. Arkadaşlar balayı için tavsiye :)

    Bodrum Mazıyı tavsiye ederim.Bodruma1,5 saat gibi bi mesafedeydi sanırım.Küçük pansiyonların olduğu mazı köyüne bağlı küçük bi yer.Sakin kafa dinlemek ve balık avlamak istiyorum diyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.Ama öyle 3 yıldızlı büyük otel falan yok , gezecek bi çarşısı falan da yok.Küçük ama temiz ve güzel aile pansiyonları var.Yani sadece deniz,balık ve dinlenme diyorsanız tavsiye ederim.Eşimle gidip 3 gün kaldık geçen yaz ve çok sevdik. Ayrıca iskelesinde gece tavuk göğsüne iyi denebilecek levrekler geliyo.Güzel sargos ve barbunlar da geliyor.Allah bir ömür mutlu olmayı nasib etsin
    ömer çolak
    antalya-bodrum

  4. #4
    ZIPKINCI Yasin Keskindağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-08-2008
    Bulunduğu yer
    izmir
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.699

    Cevap: Selamlarım .. Arkadaşlar balayı için tavsiye :)

    yokmu tavsiyeleri olan bukadarmı arkadaşlar
    Hayat Yaşayabildiğin Kadarr Hayattır!!!

    Yasin KESKİNDAĞ
    0544 674 5200
    izmir / ödemiş
    keskindag35@hotmail.com


    http://zipkinci.com/picture.php?albu...pictureid=9951

  5. #5
    Jülide AKINCI
    Guest

    Cevap: Selamlarım .. Arkadaşlar balayı için tavsiye :)

    hayırlı uğurlu olsun.Allah mutluluğunuzu daim etsin.bizde 1 ekimde evleniyoruz.bizimde aklımızda izmirden çıkalım antalyaya kadar koy koy gezelim,zıpkınla dalış yasağı olmayan yerleri bulup takılalım diye var, bi gün orda bi gün orda kalalım.ölüdeniz,kelebekler vadisi,akyaka,fethiye oralar olabilir.bende hiç araştırmıyorum gidip direkt şirin pansiyonlar buluruz diye ama bilindik yerler daha iyi olur.bende araştırayım buldukça size yazayım.bu tatil siteleri çok uygun mesela herşey dahil paketler iyi görünüyor düşünürseniz..hayırlısı olsun tekrar.

  6. #6
    ZIPKINCI Yasin Keskindağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-08-2008
    Bulunduğu yer
    izmir
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.699

    Cevap: Selamlarım .. Arkadaşlar balayı için tavsiye :)

    zeynep hanım markapondan sürekli herşey dahil bodrum otelleri mevcut 5 otel var denize sıfır 3 ve 4 yıldızlı oteller fakat aradığımda önce rezervasyonu yapılacakmış sonra otel ismi vereceklermiş tuhaf bir işlem önce nerede kalıcaz bi görmek gerek ama dimi parasını ödeyip sonra alın size otel de diyebilirler iadesi varmış ama hangi sektör olursa olsun iade işin içine girince herkezin keyfi kaçıyor o yüzden bakalım artık ne olucak durum
    Hayat Yaşayabildiğin Kadarr Hayattır!!!

    Yasin KESKİNDAĞ
    0544 674 5200
    izmir / ödemiş
    keskindag35@hotmail.com


    http://zipkinci.com/picture.php?albu...pictureid=9951

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. römork için tavsiye bekliyorum..
    By Hakan GEREZ in forum Bot - Tekne - Motor Arıyorum
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 01-02-2014, 13:36
  2. Kıbrıs için tavsiye
    By scubat in forum Serbest Dalış Malzemeleri - Genel
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 26-10-2009, 14:42
  3. cressi geronimo pro 115 için tavsiye...
    By Hasan SÜNEAR in forum Zıpkınlar
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 11-05-2009, 17:15
  4. Kayıkta kullanmak için makine tavsiye edebilirmisiniz ?
    By synax123 in forum Olta Bağlama - İğne Seçimi - Yemleme
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 23-08-2008, 01:03
  5. 90lık zıpkın için marka tavsiye edebilirmisiniz...
    By gazez in forum Marmara Bölgesi
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 28-07-2007, 00:28

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236