1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 22
Like Tree1Likes

Konu: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

  1. #1
    astekgok
    Guest

    Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!



    Arkadaşlar kapalı kafa olan freesub 90lık zıpkınım yıllarca görevini ihya etmişken ikinci sahibi ben oldum, yeni başlayan birisi olduğum için arkadaşlar bunla başlamamın iyi olduğunu önerdiler, ama bi süre sonra yetersiz geldiğini fark ettim ne zamanmı? arkadaşımın ahşap açık kafa zıpkınını taki bikere kurup atış yapana kadar. one dedim kendi kendime bu nasıl bi görüş açısı bu nasıl bi rahatlık, dedim aslanım gökhan durduğun kabahat hemen değiştir tüfeği, o esnada böylebi görüntü payşatı arkadaşlarımızdan biri. çok hoşuma gitti kaybedecek bişeyim yok ki dedim ve aldım elime zımpara, maket bıçağı, ve 1 adet pense önce tasarladım sonra başladım ince ince yontmaya ve sonuç, müthiş bir görüş açısı ve çevirme lastiğe geçtiğim için daha rahat kurulum....vs. yani tam istediğim tüfek oldu benim gibi düşünen başka arkadaşlar var ise şimdiden kolay gelsin DALIN SAĞLICAKLA

  2. #2
    deep blue
    Guest

    Cevap: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

    çok güzel gözüküyo eline sağlık

  3. #3
    ZIPKINCI Çağatay Kemal KURNUÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12-01-2007
    Bulunduğu yer
    İZMİR / ŞİRİNYER
    Yaş
    43
    Mesajlar
    7.275

    Cevap: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

    Uğraştığınıza değmiş, harika olmuş. Tebrikler.

    İlk fotodaki iskele de kapalı kafa, onu da açık kafaya çevirecek misiniz..
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

    Let's face it
    Robbery rising
    We're all bad all, bad all faces
    .....
    ...
    .

  4. #4
    Tolga Can
    Guest

    Cevap: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

    Ellerine sağlık, çok güzel bir işçilik çıkarmışsın.
    Bu işe el atmak için önce tüfekten vazgeçmek gerek, hüsranlada sonuçlanabilir.
    Korkununda ecele faydası yok, işin sonunda böyle güzelliklerde ortaya çıkabiliyor.
    Paylaşım için teşekkürler.

  5. #5
    astekgok
    Guest

    Cevap: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

    Alıntı Çağatay Kemal Kurnuç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uğraştığınıza değmiş, harika olmuş. Tebrikler.

    İlk fotodaki iskele de kapalı kafa, onu da açık kafaya çevirecek misiniz..
    valla sen söyleyince farkına vardım çağatay abi dur bi el atayım şu işede, teşekürler arkadaşlar, Dediğin gibi Tolga büyük risk aldım ama sonuçlarınıda göze almıştım şimdi ise başarmanın keyfini yaşıyorum, dalın sağlıcakla

  6. #6
    Administrator Kayhan YILDIRIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07-10-2007
    Bulunduğu yer
    İskenderun
    Mesajlar
    10.301

    Cevap: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

    Çok hoş görünüyor... Umarım şans getirir

  7. #7
    astekgok
    Guest

    Cevap: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

    Alıntı Kayhan Yıldırım Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok hoş görünüyor... Umarım şans getirir
    saol kayhan şansa ihtiyacım olacak herkesten fazla. herşey gönlünce olsun

  8. #8
    Karadeniz Avcıları sonofblacksea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-10-2008
    Bulunduğu yer
    Giresun
    Yaş
    35
    Mesajlar
    116

    Cevap: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

    ben kapalı kafa zıpkın göremedim valla, orjinalden farkı yok....
    eline sağlık iyi iş. ama birde yatak ekle ona eğer yoksa tabi.
    .............................................dD... .............................................
    Dursun DURUKAN
    1984 - GİRESUN

  9. #9
    ZIPKINCI Efekan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10-09-2008
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2.228

    Cevap: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

    Ellerine sağlık, harika olmuş.
    Çağatay abi, alemsin yahu
    F.YALÇIN 0 Rh (+) Zafer TAN CcC

  10. #10
    N.Ufuk
    Guest

    Cevap: Kapalı kafa zıpkın açık kafa olursa böyle olur!!!

    Eline emesğine sağlık.El emeğinin değeri hiç birşeyle ölçülmez.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Pathos Pro kapalı kafa tüfeği maliyetsiz açık kafaya çevirme
    By Ferhat ŞİNGAR in forum El Yapımı Zıpkınlar
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 02-02-2014, 14:42
  2. apnea açık veya kapalı kafa lazım
    By surgent_38 in forum Dalış Aksesuarlari Arıyorum
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 13-04-2009, 00:29
  3. picasso açık kafa veya rob allen açık kafa aranıyor
    By Enyalios. in forum Zıpkın Arıyorum
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 07-05-2008, 22:05
  4. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 05-03-2008, 13:36

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206