1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 11

Konu: ahtapot...

  1. #1
    koko
    Guest

    Post ahtapot...

    14-15 yaşlarındaki bir kızda durup dururken hamilelik belirtileri başlamış: Karnı hafiften şişkinleşmiş, kusma nöbetleri geliyormuş, sabahları yataktan hasta gibi kalkıyormuş... Fakat kız annesine ısrarla böyle bi şeyin mümkün olamayacağını, çünkü hiç bir erkekle bu sonucu doğuracak kadar yakın temasta bulunmadığını iddia ediyormuş.
    Fakat zaman geçtikçe hem karnı büyümeye devam etmiş, hem de diğer belirtilerde değişiklik olmamış. Annesi, “Bu yaşta... Allahım Allahım, kepazelik bu” dese de kız hala hamile olmadığını söylüyormuş. Sonunda anne küçük bi kasabada yaşıyor olmalarına rağmen çıkacak söylentileri göze alarak kızını hastaneye götürmüş. Ancak çekilen ultrasondan sonra kızın inkarlarında samimi olduğu anlaşılmış. Çünkü karnında son derece büyük boyutlara ulaşmış bir tümör tesbit edilince şişkinliğin ve diğer belirtilerin asıl sebebi ortaya çıkmış.

    Vakit kaybetmeden, apar topar ameliyata alınmış tabii. Doktorlar rutin kabul edilen bu operasyon sırasında karnı açmışlar ve işte o an gördükleri manzara karşısında şok olmuşlar. Meğerse tümör sandıkları şey kocaman bir ahtapotmuş. Üstelik kıpır kıpırmış da hayvan, yani canlıymış.

    Olayın aslı sonradan anlaşılmış. Kız üç-dört ay önce ailesiyle birlikte okyanus kenarındaki bir kasabada tatil yapmış. Ahtapot yumurtaları da mikroskobik boyutlarda olurmuş ve bunlardan doğal olarak okyanus sularında milyarlarca varmış. Kız muhtemelen yüzerken yuttuğu sularla beraber bu yumurtalardan da indirmiş mideye. İşte bunlardan biri de, milyonda bir görülecek biçimde de olsa, kızın vücudunun içinde yaşamayı, hatta büyüyüp gelişmeyi başarmış.




    ilgiinnççç...

  2. #2
    Yönetici Türkay Demiroğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20-12-2006
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Yaş
    52
    Mesajlar
    16.570

    Cevap: ahtapot...

    Bana asparagas gibi geldi bu haber.
    Türkay Demiroğlu
    İstanbul-Fındıkzade
    01.03.1967
    0 Rh+

  3. #3
    ZIPKINCI Caner Tuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29-04-2004
    Bulunduğu yer
    mecburen İzmit - memleket İzmir
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.038

    Cevap: ahtapot...

    kedidir kedi
    Caner Tuna 0rh+
    1977
    CMAS***
    5324422029
    badi candır...
    canertuna35@hotmail.com

    plajda havluya gösterdiğin saygıyı ,sokakta insana göstersen..............

  4. #4
    koko
    Guest

    Cevap: ahtapot...

    büyük ihtimal öyledir türkay abi bu arada alıntıdır eklemeyi unutmusum alıntı yaptıgım yerdede kaynak belli değildi ama ilginç geldi paylaşmak istedim

  5. #5
    ZIPKINCI coşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12-05-2009
    Bulunduğu yer
    izmir balçova
    Yaş
    37
    Mesajlar
    609

    Cevap: ahtapot...

    Arkadaşlar bu haberi bende okumuştum ama gerçekliği tartışılır mantıklı olarak düşünürsek sindirim sistemine gelmeden biryere takılmışsa olabilir gibi geldi bana
    Coşar Kurucu 1982 izmir
    gsm 0532 360 95 33
    çelik konstrüksiyon



    Cehalet, ayrıcalıklı sınıfın ustaca kullandığı bir silahtır."

    Karl Marx

  6. #6
    Volkan Demircioglu
    Guest

    Cevap: ahtapot...

    sacma, milletin isi gücüyok böyle haberler uyduruyo kafadan

  7. #7
    CraftSmaN
    Guest

    Cevap: ahtapot...

    Denizsuyundan başka bi yerde yaşayamayan hayvan bi insanın içinde nasıl yaşasın.Nasıl büyüsün bence saçma ve asparagas bi haber

  8. #8
    ZIPKINCI Mustafa ÇAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27-11-2006
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Yaş
    39
    Mesajlar
    559

    Cevap: ahtapot...

    mide asidinin metalleri bile erittiğini hesaba katmayı unutmayın, değil ahtapot yumurtası tavuk yumurtası olsa vız gelir mideye asparagas haber bence..
    Alea iacta est !

    İSTANBUL
    Mustafa ÇAY / 1981


  9. #9
    Tolga Can
    Guest

    Cevap: ahtapot...

    Yoggg yooggg kedidir kedi.

  10. #10
    ZIPKINCI SercanZengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11-02-2006
    Bulunduğu yer
    izmir/Buca
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3.343

    Cevap: ahtapot...

    şimdi bu yazıyı hemen 7 kişiye göndermessek bizim içimizde de ahtopot çıkmıyo demi
    ********serco********

    Tüm Av Videolarım için Facebook Sayfamı Ziyaret Edebilirsiniz:
    http://www.facebook.com/SercanZenginZipkinaviVideolari




Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Ahtapot....
    By omerko in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 36
    Son Mesaj: 13-04-2009, 00:24
  2. Bu ara ahtapot çok...
    By omerko in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 13-04-2009, 00:21
  3. ahtapot
    By DEEPBLUEsar in forum Video Albüm
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 24-10-2006, 15:43
  4. AHTAPOT*AHTAPOT*AHTAPO***:)
    By Sinan ACARSOY in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 30-08-2006, 18:23

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206