1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 13

Konu: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

  1. #1
    selcuk cebeci
    Guest

    Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    Sektörün finansörleri (İlaç Üreticileri) mahallemizdeki Eczanemize el koymak istiyor. Tek el olmak istiyorlar.

    Olmaz!!!

    Benim eczaneme sahip çıkmam lazım. Pazar günü Ankarada yapılacak mitinge destek veriyorum...

  2. #2
    Yönetici Türkay Demiroğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20-12-2006
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Yaş
    52
    Mesajlar
    16.570

    Cevap: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    Eczaneler devletin tahsilatçısı değildir.
    Benim de kalbim sizlerle yürüyün arkadaşlar.
    Türkay Demiroğlu
    İstanbul-Fındıkzade
    01.03.1967
    0 Rh+

  3. #3
    AHMET SASMAZ
    Guest

    Cevap: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    devlet hastaneleri ve ağız diş sağlığı merkezleriyle rekabet yapan,devletin bütün sağlık dallarında hizmet satın aldığı ama ağız ve diş sağlığı hizmetlerine uzak durduğu sağlığın üvey evladı bir serbest dişhekimi olarak mücadelenize destek veriyorum.

    SAĞLIKTA TEKELLEŞMEYE HAYIR!

  4. #4
    ZIPKINCI Yusuf Ziya ŞİPAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-09-2004
    Bulunduğu yer
    Aydın
    Yaş
    44
    Mesajlar
    4.102

    Cevap: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    Çok önemli bir konu bu gerçekten, sağlık sektörü, hastahaneler ve eczaneler belirli kesimlere peşkeş çekilmek buralarda tekel oluşturulmak isteniyor. Eczaneleri birer zincir mağaza (sahipleri belirli şahıslar) hastahaneleri de benzer şekilde tekelleştirmek istiyorlar. Allah bunlara insaf, merhamet versin, bu kadar zalim bu kadar memleketine ihanet içinde olan hain kitle başka yerde bulunmaz.
    Sonuna kadar destekliyorum eczacılarımızı
    Yusuf Ziya Şipal

  5. #5
    armağan eskiizmir
    Guest

    Cevap: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    pazar günü yapılacak olan ankara yürüyüşünüzde şimdiden başarılar dilerim .

  6. #6
    ZIPKINCI Çağatay Kemal KURNUÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12-01-2007
    Bulunduğu yer
    İZMİR / ŞİRİNYER
    Yaş
    43
    Mesajlar
    7.275

    Cevap: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    Eczacılar için bıçağın kemiğe dayandığı değil kemiğin oyulduğu, iflasın eşiğine sürüklendiği konumdayız. Belki pekçoğunuzun haberi yok ama ilacın hastaya ulaştırılması hususunda yük tamamen eczacının omuzlarına yüklenerek eczacı yalnız bırakılmıştır. Bugün ilaçlar sıkıntısız bir şekilde hastaya ulaşabiliyorsa emin olun bunda eczacının özverisi ön plandadır.
    Ankara mitingine destek veren herkese meslekdaşlarım adına teşekkür ediyorum.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

    Let's face it
    Robbery rising
    We're all bad all, bad all faces
    .....
    ...
    .

  7. #7
    ZIPKINCI Yasin Keskindağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-08-2008
    Bulunduğu yer
    izmir
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1.699

    Cevap: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    işler öye bir hall aldıki... arkadaşlar ayda S.G.K ya (yani devlete) 40 bin ytl fatura kesiyorum..(bağ-kur , ssk, e sandığı reçetelerinin toplamı) devlete kestiğim bu 40 bin ytl lik faturamın bedelini devlet bana maalasef mübalaasız 110 gün sonra ödemesini yapıyor ki yaparken de onun kaşı yok bunun tırnağı kırılmış yok o küpür buruşmuş hastanın imzası yan olmuş falan filan gibi saçma sapan mazeretlerleeksik ödeme alıyorum.. birde devlete bu kestiğim 40 b,in ytl lik faturamın yani saattığım 40 bin ytl lik ilacı depodan tedarik ettiğim için depoya 1,5 ayda ödemem gerekiyor..!! aradaki açığı düşünebiliyormusunuz? yani bu her ay yinelenen bir durum işin de mevzuaat kısmıda okadar içler acısıki? her 4 ayda mevzuat ta okadar çok değişiklik yapılıyorki emin olun 12 yılldır ecz teknikeriyim takip edebiliyormuyum çok zor güçlüklerle bunun yanınısıra devletin parasını tahsil edecez diye uğraşıyoruz haklı olaraktan atıyorum reçetesine özel sağlık hizmeti veren bir poliklinikte muayane olan bir hastaya doktor örnek vermidon tb yazıyor yolluyor vermidon tb fiyatı 2,35 ykr fakat sisteme giriş yaptığımda sadece 10 ytl muayene ücreti alınıyor arkadaşlar!! yani 2,35 satış fiyatı olan bir ilacı sisteme girdiğimde 10 ytl nin üzerinde bir rakam oluşturuyor..!!! haklı olarak tan müşteride tepkisini ecz dile getiriyor ecz sağlık hizmetinini sağlıklı yürütmeyi bir yana bırakın bu tarz şeylerle uğraşıyor ve nakit satış ecznelerde %4 devlete satış %96 şu zamanda inanın çok zor işimiz yaa mitinge destek veriyorum... daha sağlıklı günlere...
    Hayat Yaşayabildiğin Kadarr Hayattır!!!

    Yasin KESKİNDAĞ
    0544 674 5200
    izmir / ödemiş
    keskindag35@hotmail.com


    http://zipkinci.com/picture.php?albu...pictureid=9951

  8. #8
    takan45
    Guest

    Cevap: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    Arkadaşlar satış mümessili olarak ben maalesef çabaları boşa görüyorum. Hükümet herşeyi önceden planlamış ve bağırta bağırta hayata geçirecek. Benimde eczanelerimden çok komik nedenlerle onlarca ytl kesiliyor,eczaneler 5 kutudan fazla ilaçlarımı alamaz oldu. Daha kötüsü sürekli yer değiştirip durumu kurtarmaya çalışıyorlar.
    Tepkiler çok anlamlı ve güzel bununla beraber kötü günler kapıda.

  9. #9
    ilay cebeci
    Guest

    Cevap: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    babam yine yapmış yapıcağını taşı gediğine koymuş

  10. #10
    Del Mare
    Guest

    Cevap: Eczacımıza ve Eczanemize Sahip Çıkalım

    örnek vermidon tb yazıyor yolluyor vermidon tb fiyatı 2,35 ykr fakat sisteme giriş yaptığımda sadece 10 ytl muayene ücreti alınıyor arkadaşlar!! yani 2,35 satış fiyatı olan bir ilacı sisteme girdiğimde 10 ytl nin üzerinde bir rakam oluşturuyor

    EĞER BEn ücretiyle alırım dersenizde 10 ytl bir sonraki reçetenizde çıkıyor
    Allah bize kolaylık versin ben 4+3 seneyi devletin saçma sapan uygulamalarıyla uğraşmak için okumadım uzmanlığımı bu işler için almadım ama bizim cebimize girdiği sanılan milyarlarca lira (aslında o kadar da çok para kazanmıyoruz) birilerini rahatsız etmiş olacakki bu paranın bir kısmınıda biz nasıl alırız diye çabalıyorlar alın size sosyal devlet alın size sağlıkta dönüşüm alın size sınırsız sağlık hizmeti yarın öbür gün hastane kapılarında paran yoksa kardeşim hizmet te yok denmeye başlanırsa ve hastane kapısı önünde ölümler artarsa hesabını kim verecek
    ben artık insanlara laf anlatmak açıklama yapmak istemiyorum ve bir ilacı hastaya verebilmek için dört takla atmak istemiyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Balık çiftliği denize sahip çıkabilir mi ?
    By Elaman in forum Şikayetim Var
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 09-12-2007, 22:34
  2. Gözlerde yaş yoksa, ruh gökkuşağına sahip olamaz....
    By yelizz in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 15-11-2006, 23:18

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217