1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 12

Konu: Çikolata yeme,ıspanak ye!

  1. #1
    ZIPKINCI Murat VARLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-11-2007
    Bulunduğu yer
    Tekirdağ/çorlu
    Mesajlar
    1.577

    Çikolata yeme,ıspanak ye!

    Doktorların şeker,çikolata düşmanlığını anlamak mümkün değil.
    Çocukken az çekmedik.
    “şeker yeme,dişlerin çürür!”
    Yahu,onlar süt dişleri.Nasıl olsa yarın öbür gün dökülecekler.istediğin kadar şeker çikolata yiyip,dişlerini hiç fırçalamadan dolaşma,hatta çürümüş kahverengi dişlerle umursamadan sırıtma lüksü yalnız çocukken var!Bıraksanıza rahat.
    Yıllarca şunu dinledik:ıspanaktan önce pasta yok,çikolata yeme,ıspanak ye.
    Sonra da,biz büyüyünce,keşfettiler ki,çikolata insanı mutlu eden,gayet yararlı feniletilamin maddesi var.ıspanakta da hiçbir halt yok!
    Hatta zannettikleri gibi demir bile yok.Temel reis koskoca bir yalanmış yani!
    Ya bizim mutsuz çocukluklarımızın hesabını kim verecek?
    Bir araya gelip en azından tazminat davası açalım derim.Bana katılın,köşeyi dönüp en azından şimdi mutlu olalım....

  2. #2
    ZIPKINCI Murat VARLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-11-2007
    Bulunduğu yer
    Tekirdağ/çorlu
    Mesajlar
    1.577
    bazı yiyecekleri ne gıda kategorisine sokabiliyoruz nede uyuşturucu.Çikolata mesela.Temel besin maddelerinden degildir.hayat boyu yemesenizde güzel güzel yaşarsınız.dolayısıyla gıda diyemeyiz keyif vericek bağımlılığa benzer bir şey yarattığı halde,kanuni olduğu için uyuşturucuda sayılmaz.ama bence uyuşturucuya daha yakındır!yoksa niye"çikolata krizi" diye birşey olsun?"Ay çikolata krizim geldi, hemen çikolatalı bir şeyler yemem lazım!demiyormusunuz?"şehriye corbası krizi varmı?veya"kıymalı patetes krizim geldi"diye bir şey duydunuzmu?yada pırasa krizi?çünki onlar bagımlılık yapmaz.aslında pırasa krizi var.akşam evde pırasadan başka yiycek bir şey yoksa yaşananlara pırasa krizi denilenebilir.bu bağlamda,kerevizde aile içi şiddetin başlanğıcı olabilir.ama çikolatayı herkes sever...

  3. #3
    ZIPKINCI Murat VARLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-11-2007
    Bulunduğu yer
    Tekirdağ/çorlu
    Mesajlar
    1.577
    BEBELERE LAHANA
    YAZMIŞKEN aklıma gelenleri sizlerle paylaşmak istedim ne bileyim çikolatayı cok seviyorum ve onun hakkında söylenebilecek cok şey oldugunu düşünüyorum ve yazdıkcada yazasın geliyor....
    çoçuklar için çikolata hem yasak hemde ödüldür.belkide bu yüzden sihirli bir yiyecek gibi,çok sevilir.Tabii,kakaonun buralara gelmesi,keşiflerden falan sonra.Mesela Ortaçağ Avrupasında,elimizdeki kaynaklara göre,özellikle ortalama halkın elinde,yiyecek olarak patates ve lahanadan başka bir şey yok.ozaman ne derlerdi acaba cocuklara cok merak ediyorum:"Aaaa,yemekten önce lahana yok!önce lahananı ye,sonra lahana yersin".veya,"Odanı toplarsan,akşama patatesten sonra,sana patates vereceğim Çocuklar lahanasına macmı yaparlardı acaba?veya lahana alerjisi diye bir şey varmıydı ki ?..... :roll:

  4. #4
    Yönetici Eren ATEŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09-03-2006
    Bulunduğu yer
    Çanakkale
    Mesajlar
    7.760
    tamam da ben ıspanağa şimdi de bayılırım çocukken de bayılırmışım yav


    Eren ATEŞ ---- Çanakkale / Merkez

    ** ZıpkıncI Yöne-TeaM **

    >> Sağım Marmara, solum Ege... İnsan daha ne isteyebilir ki? <<

  5. #5
    volkanince
    Guest
    Arkadaşlar çikolatıcarla ıspanakçılar arasındaki bu çekişme yıllardır sürmekte.İşin temelinde rant yatmakta.Bu yüzdende birbirlerini manüple ediyorlar. Pazar meselesi pazarr.

  6. #6
    ZIPKINCI SercanZengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11-02-2006
    Bulunduğu yer
    izmir/Buca
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3.343
    ıspanağı çok güzel yaparım gerçekten ama ana besin maddem çikolatadır,içki sigara kullanmam günde 5 vakit çikulata yerim..
    ********serco********

    Tüm Av Videolarım için Facebook Sayfamı Ziyaret Edebilirsiniz:
    http://www.facebook.com/SercanZenginZipkinaviVideolari




  7. #7
    Kantürk
    Guest
    Canım çikolata çekti

  8. #8
    ZIPKINCI Murat VARLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-11-2007
    Bulunduğu yer
    Tekirdağ/çorlu
    Mesajlar
    1.577
    dalıştan önce bir tane yemenizi tavsiye ederim...

  9. #9
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    24-09-2006
    Yaş
    45
    Mesajlar
    7.224
    Arkadaşlar gidin hadi suda oynayın artık

  10. #10
    ZIPKINCI selman şen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04-01-2007
    Bulunduğu yer
    ESKİŞEHİR
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.417
    Kimse kafamı kızdırmasın...... Dalarım.

    Selman Şen 1966 ESKİŞEHİR

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206