1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 16

Konu: trofenin böylesi :(

  1. #1
    ZIPKINCI SercanZengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11-02-2006
    Bulunduğu yer
    izmir/Buca
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3.343

    trofenin böylesi :(

    bu tür balinaların nerdeyse soyu tükenmek üzere ama suç resimdeki karınlarını doyurmak istiyen yerlilerin deyil sonsuz açgözlülüğüyle BEYAZ adamlar..makyaj malzemesi yapmak için binlerce balina yok yere öldürüldü..danimarkadaki sahil kasabasını bilmeyeniz yoktur hani her sene 100 lerce balinayı koyda sıkıştırıp öldüren.tabi birde japonların aynı anda 100 lerce yunusu ve balinayı ağla kapatıp yok etmeleri...inş benim çocuklarımda kambur balinaları,mavi balinaları hepsi yenmeden!! görebilirler...
    bu balinanın da çok az kaldığı halde yerliler tarafından yaşayabilmek için öldürülmesi ne kadar doğru tartışılır...




    ********serco********

    Tüm Av Videolarım için Facebook Sayfamı Ziyaret Edebilirsiniz:
    http://www.facebook.com/SercanZenginZipkinaviVideolari




  2. #2
    icecold
    Guest
    yazık yaaaa ama söylediğin gibi suç bu adamların değil bunu yapmaya onları teşvik eden şerefsizlerin :evil: biraz klişe olucak ama her işin başı eğitim lafı direk bu resmi görünce beynimde yankılandı bu adamlar bu hayvanın türünün devamının önemini nesli tükenmekte olduğunu bilmioki bilse bile karınları doyurmaları gereği onlar için daha ağır basıyo ama aynı şey japon balıkçılar için geçerli değil taby onlar direk .................. şerefsizler

  3. #3
    Oğuzcan SÜZEN
    Guest
    :evil: :evil: :evil:

  4. #4
    Administrator Mustafa PAKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21-04-2004
    Bulunduğu yer
    Göztepe/İzmir
    Yaş
    39
    Mesajlar
    12.061
    Olayları içinde bulunulan koşullara göre değerlendirmek lazım tabii...
    "Totally Addicted To Bass"
    Av.Mustafa PAKER (1980) - Göztepe/İZMİR

  5. #5
    ZIPKINCI Can ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30-12-2004
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Yaş
    47
    Mesajlar
    3.000
    Sercan bunlar adamı kazana koyup haşlama yapıyor, balina neki onlar için
    Balık çağırmayı bilmem, onlar beni çağırır


    Can ARSLAN İstanbul 13/11/1971

  6. #6
    Yönetici Eren ATEŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09-03-2006
    Bulunduğu yer
    Çanakkale
    Mesajlar
    7.760
    Harbi psikopatlar bunlar yaa


    Eren ATEŞ ---- Çanakkale / Merkez

    ** ZıpkıncI Yöne-TeaM **

    >> Sağım Marmara, solum Ege... İnsan daha ne isteyebilir ki? <<

  7. #7
    Turgay GÖÇMEN
    Guest
    Alıntı Can ARSLAN Nickli Üyeden Alıntı
    Sercan bunlar adamı kazana koyup haşlama yapıyor, balina neki onlar için

  8. #8
    YİĞİT ÖKSÜM (saroz_sub)
    Guest
    Alıntı Eren ATEŞ Nickli Üyeden Alıntı
    Harbi psikopatlar bunlar yaa

  9. #9
    Kantürk
    Guest
    Psikopatlar mülayim kalır bunların yanında :mrgreen:

  10. #10
    nevzat
    Guest
    bunlar ticaret yada zevk için bu işi yapmıyorlarki arkadaşlar...adamlar hayatlarını devam ettirmenin peşinde.yılda öldürdükleri 3-5 balinadan bişey çıkmaz..ama japonlar uçak gemisi gibi gemilerle ve her türlü teknoloji
    yi kullanarak yüzlercesini katlediyorlar. :evil: :evil: ...yani bunlar masum olanlar..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. kısmetin böylesi....
    By exeselans in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 40
    Son Mesaj: 30-11-2008, 23:18
  2. Tam hedef(in) böylesi
    By ersin-dündar in forum Video Albüm
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 06-07-2007, 01:42
  3. sevginin böylesi..
    By SercanZengin in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 22-02-2007, 10:28

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206