Gösterilen sonuçlar: 1 ile 9 ve 9

Konu: Ucuzluğu kaçırmayın

  1. #1
    Turgay GÖÇMEN
    Guest

    Ucuzluğu kaçırmayın







    Arkadaşlar yakınlarınızda Koçtaş varsa kaçırmayın,pantolon mont yağmurluk 5,5 ytl-uzun ve astarlı yağmurluk 5,5 ytl çizme Gezerin 8.90 ytl isterseniz astarsız uzun yağmurluk 3.90 ytl,zıpkıncı arkadaşlarda oltacı arkadaşlarda rahatlıkla kullanabilir.başka yerlerde sordum balık malzemesi satan yerlerde pantolon ve mont 20 ytl.Arkadaşlarımın ,kardeşleriminde faydalanmasını istedim.Koçtaşın sahibini kesinlikle tanımam

  2. #2
    Yönetici Aşkın YILDIRIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-10-2006
    Bulunduğu yer
    karşıyaka/İZMİR
    Mesajlar
    3.717
    Paylaşım için teşekkürler...
    NUR İÇİNDE YAT KARDEŞİM

  3. #3
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    24-09-2006
    Yaş
    44
    Mesajlar
    7.224
    Turgay abi ben bugün aldım çoktan bana haber vermekte geç kaldın Koçtaşa gitmiştim bi baktım ucuz çok aldım hemen...

  4. #4
    Turgay GÖÇMEN
    Guest
    Valla hepsini 19.90 a aldım birde güzel tarafı el ve ayak bilekleri lastikli

  5. #5
    ZIPKINCI Can ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30-12-2004
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Yaş
    47
    Mesajlar
    3.000
    Turgay abi, ben sadece alt üst nylon takıma verdim 20 ytl...tanıdık esnaftan aldım birde.. :evil:
    Balık çağırmayı bilmem, onlar beni çağırır


    Can ARSLAN İstanbul 13/11/1971

  6. #6
    ZIPKINCI Mert TOPOYAN(katiti) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10-12-2005
    Mesajlar
    3.841
    Turgay Abi ben bunlardan geçen sene aldım bir tane alt üst daha tekneye ilk adımı attığımda ortadan ikiye ayrıldı :? . 20 liraya satılanlardan aldım sonra, taş gibi maşallah .
    Mert Topoyan

    İzmir - 1978

    Navigare necesse est...

  7. #7
    Kantürk
    Guest
    :mrgreen:

  8. #8
    Turgay GÖÇMEN
    Guest
    Alıntı Mert TOPOYAN(katiti) Nickli Üyeden Alıntı
    Turgay Abi ben bunlardan geçen sene aldım bir tane alt üst daha tekneye ilk adımı attığımda ortadan ikiye ayrıldı :? . 20 liraya satılanlardan aldım sonra, taş gibi maşallah .
    küçük beden aldıysan ondandır,ben xxL aldım,denedim yani öyle aldım,pantolonun üstüne giyiverdim iki bacak germe hareketi falan ondan sonra

  9. #9
    Oğuzcan SÜZEN
    Guest
    babama soylıyımde alıversın banada

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217