Gösterilen sonuçlar: 1 ile 6 ve 6

Konu: DAYANAMIYORUM BU NASIL Bİ TUTKU

  1. #1
    Türker OKÇU
    Guest

    DAYANAMIYORUM BU NASIL Bİ TUTKU

    YAKLASIK 1 AYDIR BALIK TUTMAK ICIN COK BUYUK BIR ISTEK VAR ICIMDE AMA ISLERIM O KADAR YOUN KI KENDIME ZOR ZAMAN AYIRIYORUM INANIN KAFAYI YIYICEM 5-6 GUNDURDE SITEYE UYE OLDUM SIZLERIN YOLLADIGI RESIMLER VIDEO LAR IYICE CIGRINDAN CIKMAK UZEREYIM AKSI GIBI YARINDA MESAI YAPMAK ZORUNDA BIRAKILDIM YEMIN EDIYORUM CILDIRICAM YA RUYALARIMA GIRECEK YAKINDA. BU HAFTADA GIDEMESSEM BUTUN GUNUM YINE NETTE SIZLERLE FOTOLARLA VIDEOLARLA GECECEK OFFF OFFF BALIKKK BALIK YAKALAMAK ISTIYORUMM DALMAK İSTIYORUMM BENNN

  2. #2
    ZIPKINCI SercanZengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11-02-2006
    Bulunduğu yer
    izmir/Buca
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3.343
    vala ben daha cumartesi daldıktan sonra ,pzt günü dayanamayıp video ları indirmeye,izlemeye başlıyom ,her ay 5 gb kota yapıyom bu yüzden ama videolardan çoooook şeyler öğrendim dostum zehiri kaptın sende iflah olmassın artık
    ********serco********

    Tüm Av Videolarım için Facebook Sayfamı Ziyaret Edebilirsiniz:
    http://www.facebook.com/SercanZenginZipkinaviVideolari




  3. #3
    Türker OKÇU
    Guest
    gıdebılsem 1 kere cüneyt arkının bı alageyık fılmı vardı harbı durum o oldu :mrgreen:

  4. #4
    icecold
    Guest
    walla bende daha pazartesi akşam üstü daldım bide orta kulak iltihabı oldum doktora bu hafta dalış yok demesinmi :cry: ofof naapıcazm bilmiorm artık öbür haftasonuna kaldı inş. bi işim çıkmazda gidebiliri yoksa çıldırıcam :cry: :cry:

  5. #5
    Yönetici Eren ATEŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09-03-2006
    Bulunduğu yer
    Çanakkale
    Mesajlar
    7.760
    Türker aramıza hoşgeldin eskilerin bi lafı vardır tuzlu su kaçtı bi kere hayatta iflah olmazsın ne bıkar ne de usanırsın sabah suyu bi kahvaltı ardından akşam suyunu iple çekersin bu iş böyle seni çok çok iyi anlıyorum geceleri yatarken bilgisayarın zamanlayıcısını 1 saate kurup dalış filmlerini izliyorum uyursam da kapanıyo kendi kendine nası bi tutku sen düşün işte tekrar hoşgeldin. Hep kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle...


    Eren ATEŞ ---- Çanakkale / Merkez

    ** ZıpkıncI Yöne-TeaM **

    >> Sağım Marmara, solum Ege... İnsan daha ne isteyebilir ki? <<

  6. #6
    Türker OKÇU
    Guest
    wallahi eren bey sanal ortamda dıledıgınız ve gucum yettıgı surece aranızda olurum ancak sızlerle real de ve en önemlısı denız ortamında yanyana olmayı cok ısterdım hele su gunlerde ama bugun cumartesı ve ben yıne calısıyorum karsımda mudurum bol bol kufur edıyorum koskoca kurumda bana bı yedek bulamadıgı ve sureklı mesaıye kalmak zorunda kaldıgım ıcın ama allahtan bı manı cıkmassa ve eşimi kandırabılırsem kı kanmak zorunda artık yolculuk var aksam 7 gıbı aman dıyım problem cıkmasın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 73
    Son Mesaj: 10-05-2015, 12:58
  2. Karadenizde Başlayan Tutku, mavi denizde Son
    By Salim YILDIRIM in forum Beyaz Defter ve Anma
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 06-11-2008, 02:08
  3. artık bir tutku
    By Türker OKÇU in forum Tanışma
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 09-11-2007, 10:38
  4. Nasil olur?
    By Yavrukurt in forum Kurallar, Önerileriniz ve İstekleriniz
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 09-04-2007, 12:37

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206