1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 12

Konu: Gel de Sevinme

  1. #1
    renanyıldırım
    Guest

    Gel de Sevinme

    Evet arkadaşlar dün gece şampiyonlar liginde sevinçli bir geceydi. bir Fenerbahçeli olarak çok gururluyum. Bjk için üzüldüm ama dün bu üzüntüyü attım. kimse İnter eksikti falan deyip bu galibiyeti karalamasın. abilerim çok iyi hatırlarlar eskiden bir İngiliz ya da İtalyan vs. takımlar yedekleriyle oynasa biz fark yerdik artık bu durum aşılmış görünüyor. Cidden tüm Fenerbahçelileri kutluyorum. Umarım bu tür başarılar tüm kulüplerimizden gelir.

  2. #2
    volkanince
    Guest
    Renanım zamanında bizde çok fark yedik,ama devrilmeden devirmek öğrenilmiyor.Bak şimdi biz o takımlara fark atıyoruz.Ne mancesteri ne interi kazıyoruz.İnşallah diğer takımlartımızda aynı başarıyı yakalar ve dünya futbolunda hakettiğimiz yeri alırız.Bu arada banada güzel bir doğum günü hediyesi verdikleri için FENERBAHÇEME sonsuz teşekkürler.

  3. #3
    Kantürk
    Guest
    Volkan abi nice yıllara...

    Bir Galatasaray'lı olarak fenerbahçenin avrupada bizim gibi başarı yakalamasını canı gönülden isterim..

    2000 UEFA-SUPER CUP-ŞAMPİYONLAR LİGİ ÇEYREK FİNAL

    Senden de bekliyoruz fenerbahçe :roll:

  4. #4
    renanyıldırım
    Guest
    Evet Volkan abi senin için Süper bi doğum günü hediyesi olmuş Dediğin gibi artık tüm takımlarımız böyle başarılar elde etse de boynumuz eğik gezmesek. Darısı GS'ın başına SİON maçında başarılar galatasaray. Bu arada 2000 yılında da bana Galatasaray fenerli olmama rağmen doğum günü hediyesi vermişti 17.05.2000 Uefa Şampiyonluğu ) garip ama... FENERBAHÇEM bize daha ne hediyeler veriri Volkan Abim ben inanıyorum...

  5. #5
    Hayati GÜVEN
    Guest
    bir fenerbahçeli olarak evvelki akşam beşiktaşa üzüldüm,dün fenerbahçeye sevindim ve bu gün galatasarayla bu sevince devam ediceğimize canı gönülden inanıyorum.haydi galatasaray sanada bol şanslar bol goller inşallah.saygılar sevgiler.

  6. #6
    volkanince
    Guest
    Hayati abi duan kabul oldu maçta bol bol gol oldu.

  7. #7
    renanyıldırım
    Guest
    Evet Hayati abi cidden bol gol oldu ama İnşallah buradaki maçta turu geçer GS.

  8. #8
    Hayati GÜVEN
    Guest
    ya rakadaşlar sizde beni günah keçisi ilan ettiniz haaaaa ne yapayım valla iyi dileklerimi sundum ben elimizden başka ne gelebilirki galatasaray oynamadıysa.ama sağlık olsun ben yinede inanıyorum tur burda bizim kimse aksini söyleyemez.saygılar sevgiler.

  9. #9
    renanyıldırım
    Guest
    yok abi sana değikl takılmamız anla işte seni kullanıp laf atıyorum ya kızma ama abi bir dahaki sefere bol gol olsun goller de bizim olsun diyelim belirtmek adına Lütfen kızma abi

  10. #10
    Kantürk
    Guest
    4 Ekim'de ALİ SAMİ YEN deyim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217