Gösterilen sonuçlar: 1 ile 7 ve 7
Like Tree5Likes
  • 1 Post By poyraz25
  • 3 Post By zek_tani
  • 1 Post By poyraz25

Konu: Lütfen yardimci olurmusnz

  1. #1
    poyraz25
    Guest

    Lütfen yardimci olurmusnz

    Selam herkse arkadaşlar abiler ve kardeşlerim bende olta avindan bu işe yeni gönül vermiş biri olarak sizlerden yardimlarinizi bekliyorum en azindan bilen biriyle bir süre dalma imkanim olsa bu işi öğrene bilceğimden eminm araç sikintimz olmaz not: Torbalidayim

  2. #2
    zek_tani
    Guest

    Cevap: Lütfen yardimci olurmusnz

    telım assagıda yazıyor aklına takılan ne olursa olsun sorabılırsın elımden geldıgınce yardımcı olmaya calısırm

  3. #3
    ZIPKINCI Fatih DEMİRCİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-12-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul-Ümraniye
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.321

    Cevap: Lütfen yardimci olurmusnz

    Alıntı poyraz25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam herkse arkadaşlar abiler ve kardeşlerim bende olta avindan bu işe yeni gönül vermiş biri olarak sizlerden yardimlarinizi bekliyorum en azindan bilen biriyle bir süre dalma imkanim olsa bu işi öğrene bilceğimden eminm araç sikintimz olmaz not: Torbalidayim
    Bende olta avından transfer oldumbu işe,biraz azimle olacak gibi
    Fatih DEMİRCİ

    YALOVA-İSTANBUL-TRABZON

    e-posta: demircifatih61@gmail.com
    0532 744 93 61

  4. #4
    Yüksel Bulut
    Guest

    Cevap: Lütfen yardimci olurmusnz

    Bende oltacıydım denizin altındakileri görunce ogun bugun zıpkıncı olduk.Aklina takilan her soruyu bize iletebilirsin.

  5. #5
    ZIPKINCI Umut ŞENEMRE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04-09-2012
    Bulunduğu yer
    Aydın / Kuşadası
    Yaş
    41
    Mesajlar
    627

    Cevap: Lütfen yardimci olurmusnz

    Merhaba aramıza hoşgeldin. İstediğin herşeyi sorabilirsin seve seve yardımcı olurum.
    Umut ŞENEMRE/1978 AYDIN
    "Herkese hatasız, kazasız keyifli dalışlar dilerim..."



  6. #6
    meko
    Guest

    Cevap: Lütfen yardimci olurmusnz

    poyraz kardeşim aradığın kişi benim buluşalım ilk dalışımıza gidelim kısmetse

  7. #7
    poyraz25
    Guest

    Cevap: Lütfen yardimci olurmusnz

    sonunda belli bi zmandan sora bişelr öğrenmeye başladım fakat badisiz olmuycak bu işi onuda anladım badi bulmak çok zor didim kuş adası selçuk tarafından badi arkadaş abi kardeş bu işi benden iyi bilen biriyle dalmak istiyorum herkesin yardımcı olacağından eminm herkese hayırlı dalışlar inş en kısa zmaanda bi badi bulurum
    Ali Hakan GEREZ likes this.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Yardimci olurmusnz
    By poyraz25 in forum Ege Bölgesi
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 21-04-2014, 00:29
  2. Yardimci olursaniz çok sevİnİrİm
    By umut05 in forum Dalış Aksesuarlari Arıyorum
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 28-07-2013, 23:42
  3. Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 27-08-2010, 18:17
  4. MonİtÖr Alicam Yardimci Olurmusunuz LÜtfen !!
    By divemasteronur in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 13-06-2008, 01:44
  5. Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 17-03-2007, 22:50

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195