1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 30
Like Tree5Likes

Konu: Merhaba Ben Berkay :)

  1. #1
    berkay28
    Guest

    Cool Merhaba Ben Berkay :)

    Merhaba adım Berkay Yaş 15
    bu yaz Mersin Büyükeceli (tisanın oralarda küçük bi cennet) teyzemlerin yazlığı var.İlk öylesine dalışımı yaptım elimde 45lik alba star zıpkın vardı maske apnea sea model maskeydi paletim sea star normal bi palet başka bi şey yok ama kulak tıpacı var zıpkın benim değildi ordaki bi arkadaşındı öylesine almış zaten sonraki gün bişey olmuş zıpkınıda bozulmuş sanırsam sonra gittiler onlar memleketlerine işte ben bu arkadaşım adı emirhan bununla suda geziniyoduk sonra ben sürü halinde sokar balıkları gördüm buna dedimki zıpkını alıp gel bişeyler vurmaya çalışalım dedim ama oda bilmiyor zıpkını bende bilmiyorum ben ilk defa elime aldım zıpkını ) bu kurdu zıpkını 2. kademeye sonra biz geziniyoruz. Bende sargoz gördüm küçük 250 350 gram bişey derinlik 1 2 metre kayalık altımız işte ben yattım suya en dipten 2 metre felan orda işte bu sargozun peşinden gidiyorum sonra balık yan döndü bende biliyodum dik olarak vuramayacağımı yan olunca vuracağımı sonra ben vurdum balığı ama vuracağıma kendimde inanmıyordum D sonra işte aldık balığı ondan sonra ben arkadaşıma verdim zıpkını sıra sende dedim o gün başka hiç bişey vuramadık eve gittim ben sargozumla işte teyzem buzluğa kaldırdı diğer balıkların yanına.Eniştem oltayla balık tutuyor mıdıklı denilen diğer adı ibikli zarganaya benzeyen gagası var balığın eniştemde kışın baya bi 80 90 kilo kadar tutmuş o balıklardan.İşte ben normal geziyorum zıpkınsız zıpkın avından 2 gün falan sonraydı sanırsam işte ben kendimi deniyorum suyun altında 80 saniye kalmıştım sayarak ama egzersiz olmadan.Ben sonra bu siteyi keşfettim hep girip bakıyordum.Balıkları incelemeye başladım.İnternete akdeniz balıları yazınca çıkan sitede falan ben bakıyorum balıkların ismine.Sonraki gün 1 tane küçük iskorpit gördüm 8-9cm bişeydi zehirli olduğunu bilmiyorum ama İşte sonra karasularımızdaki zehirli balılar yazdım internete sonra bu balığın zehirli olduğunu öğrendim.Sonraki gün gezerken gine iskorpit aynı yerdeydi ve kayaların üstüne çok dikkatli bakınca başka iskorpitlerde farkettim.Orda yüzerken 27 çeşit falan balık görmüştüm ve bunların arasında trakonya ile iğneli vatoz da vardı ve ben bu zehirli balıklardan hiç korkmadan yaklaşıyordum Şimdi düşünüyorumda bende baya bi deli cesareti var

    Şimdi konuya giriyorum abilerim ve kardeşlerim seneye ben tam takım ekipmanlar alacağım sizde önerim ben alacaklarımı size sayayım ;
    Apnea Powerpaint 60lık zıpkın
    Apnea legend 5mm dalış elbisesi
    palet ne alacağımı bilmiyorum
    Kemerde Marsilya model alacağım kauçuk oda heralde Apnea olur )
    Eldiven de ne alacağımı bilmiyorum
    Patiğe gerek olmadığını düşünüyorum
    Maske Apnea sea model maskem var geçen sene almıştım ufak bi pazarlıkla 60tlye şnorkelimde var

    sizden önerilkerinizi ve görüşlerinizi isterim
    teşekkür ederim

  2. #2
    ZIPKINCI Tolga ÖZMERAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31-07-2004
    Bulunduğu yer
    Sinop
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.480

    Cevap: Merhaba Ben Berkay :)

    Hoş geldin Berkay.
    İşte şimdi önce imza kısmını doldur.
    Sonra da buralarda biraz malzeme, dalış güvenliği ve tekniklerini biraz incele derim.

    Ha bir de kulak tıkacı ile dalma.

    Tolga ÖZMERAL 1973

  3. #3
    avionic
    Guest

    Cevap: Merhaba Ben Berkay :)

    Öncelikle o kulak tıkacını at. Sakın kullanma. O sadece yüzerken eğer kulağında bir rahatsızlık varsa kullanılır. Dalarken kesinlikle kullanılmaz. Tolga abini dinle ve bol bol oku.

  4. #4
    avionic
    Guest

    Cevap: Merhaba Ben Berkay :)

    Kulak tıkacını görünce hoşgeldin demeyi unutmuşum.
    Hoşgeldin Berkay.
    Birkaç dalıştan sonra 60 lığın kısa geldiğini göreceksin. 75 lik sana ideal olur diye düşünüyorum. Boy, Kilo, Güç yerindeyse daha uzun al bence.

  5. #5
    Tolga HASTÜRK
    Guest

    Cevap: Merhaba Ben Berkay :)

    hoş geldin kardeşim 14 yaşına göre 60 lık normal bir kaç sene idare edersin yazın mersinde dalıcaksan kıyafete gerek yok bence hele 5 mm ile pişersin ayrıca heyecanlı yazının hepsini okudum
    Tolga ÖZMERAL likes this.

  6. #6
    berkay28
    Guest

    Cevap: Merhaba Ben Berkay :)

    Teşekkür ettim abilerim öyleyse 75lik bir apnea powerpaint alim ve kendimi geliştirim
    boy 1.80 kilo da 80 yazın yüzerken 85 kilodan 75 kiloya düşmüştüm 50 günde ama şimdi her öğlen hamur işi yiye yiye ve spor yapmadığımdan 80 kilo olmasada yaklaşmışımdır
    Tolga Hastürk abim 3mm lik apnea legend camo alsam uygun olurmu sence ve yazın memlekettede dalabilirm memleket Giresun

    kulak tıkacıyla zaten 2 defa dalmıştım sıkıntı yok yani ))
    Konu berkay28 tarafından (09-11-2012 Saat 20:02 ) değiştirilmiştir.

  7. #7
    mustafa yaraş
    Guest

    Cevap: Merhaba Ben Berkay :)

    hoşgeldin berkay bence patikleride al rahat edersin uzun yüzüşlerde sokarlarada dikkat et ölüsüde sokar ayrıca yazın dalacaksan 5 mm fazla sıcak olurve sıkar seni 3 mm al,amele yanığına taş kesiklerine katlanırım diyorsan şorti al vede iyi bir bıçak al balık dizgisinide unutma zıpkından önemlidir.derinlere heves etme sığ suda avlan şimdilik onlar sana yeter ayrıca tek başına dalma.

  8. #8
    Tolga HASTÜRK
    Guest

    Cevap: Merhaba Ben Berkay :)

    hey maşallah pehlivan gibiymişsin ben 14 olunca ufak tefek hayal etmişdim
    3mm olur sıcak gelirse sadece üstünü giyersin kıyafetinin yine bunalırsan kıyafetin boyun tarafını esnetip suyu elbisenin içine alır serinlersin he yine sıcak gelirse mayonla dalar paletini göğsüne yaslıyarak zıpkınını kurarsın...

  9. #9
    berkay28
    Guest

    Cevap: Merhaba Ben Berkay :)

    bilmiyorum aslında 75liği kuracağımıda pek aklım kesmiyo ama başlarda tabi zorlanırım sonra alışırım
    marka model olarak apnea powerpaint 75lik düşünüyorum siz ne önerirsiniz?
    bide palet ve eldiven önerirseniz sevinirim ama eldiven gerçek hisleri yansıtcak yani elim çıplak gibi hissedeceğim eldiven olursa daha makbul olur

    dizgi ipi zaten alacam onu asla unutmam )

  10. #10
    berkay28
    Guest

    Cevap: Merhaba Ben Berkay :)

    Bide sokar balılarıyla ilgiliş bişey duymuştum
    bu balık soktuğu zaman herhangi bi yerinden küçücük bi parça koparıp ağzımıza atıp emip yuttuğumuz zaman zehir kolda yukarı gelmek yerine geri gidiyormuş
    vede öyle olduğunu diyen orda çok tanıdık var.Ölüsü teyzemide sokmuştu eniştem hemen koparıp bi parça teyzeme vermiş bende öyle yaparım eğer beni sokarsa

    Bide müren balıkları çok tehlikeli olurmu kefal canavarı olduklarını dumuştum
    ben onlara saldırmassam ve yaklaşıp tehdit oluşturmassan onlarda bana saldırmaz değilmi?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. berkay abi cok tesekkur ederim
    By ali osman in forum Teşekkürüm Var
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 19-06-2008, 13:50
  2. ALANYA. Emrah, Mustafa, Berkay, Onur.
    By Emrah UYSAL. in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 07-07-2005, 15:28
  3. BAYRAM SEFASI(BERKAY ADINA)
    By erhank in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 24-01-2005, 19:31

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504