Gösterilen sonuçlar: 1 ile 7 ve 7

Konu: İstanbul Avrupa Yakasında pazar günleri dalış arkadaşları...

  1. #1
    ertu007
    Guest

    Red face İstanbul Avrupa Yakasında pazar günleri dalış arkadaşları...

    arkadaşlar istanbulda henüz bir kez dalma şansım oldu. o da dayanamadım artık ve yenikapıda buldum kendimi. her hafta sonu yapıcam bi şekilde bi yerlerde ama malum yalnız biraz zor eğer eşlik etmek isteyen arkadaşlar olursa tekliflere açığız...

  2. #2
    Baltazar Divers Burhan BEYAZCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26-06-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul-B.Şehir
    Yaş
    32
    Mesajlar
    429

    Cevap: İstanbul Avrupa Yakasında pazar günleri dalış arkadaşları...

    Ertuğrul birlikte takılabiliriz ama işlerimden ve malzeme eksikliğimden dolayı bır ay sonra anca kolay gele
    Burhan Beyazca
    İstanbul /Başakşehir
    Yaş:25
    Telefon: 0533 630 06 66
    Meslek : Muhasebe

    http://zipkinci.com/signaturepics/sigpic29436_4.gif

  3. #3
    Baltazar Divers Burhan BEYAZCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26-06-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul-B.Şehir
    Yaş
    32
    Mesajlar
    429

    Cevap: İstanbul Avrupa Yakasında pazar günleri dalış arkadaşları...

    yorumu duzeltemedık hem ertugrul avcılar tarafına geçiş yap istersen daha rahat edersin ben mesela hep otaraflara gıdıyorum
    Burhan Beyazca
    İstanbul /Başakşehir
    Yaş:25
    Telefon: 0533 630 06 66
    Meslek : Muhasebe

    http://zipkinci.com/signaturepics/sigpic29436_4.gif

  4. #4
    ertu007
    Guest

    Cevap: İstanbul Avrupa Yakasında pazar günleri dalış arkadaşları...

    eywalla önümüzdeki hafta falan bi keşif yapiim...

  5. #5
    Baltazar Divers Burhan BEYAZCA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26-06-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul-B.Şehir
    Yaş
    32
    Mesajlar
    429

    Cevap: İstanbul Avrupa Yakasında pazar günleri dalış arkadaşları...

    bende bu hafta sonu otaraflardayımda dalıs amaclı degıl e gıtmısken zıpkınıda gotururum tabı ama en fazla 1 saat dururum o taraflarda beylikduzu tarafında baya bısıler var dıye duydum ama bılıyorsun ısın ıcıne mera gırdımı kımse bılmıyor
    Burhan Beyazca
    İstanbul /Başakşehir
    Yaş:25
    Telefon: 0533 630 06 66
    Meslek : Muhasebe

    http://zipkinci.com/signaturepics/sigpic29436_4.gif

  6. #6
    ertu007
    Guest

    Cevap: İstanbul Avrupa Yakasında pazar günleri dalış arkadaşları...

    tabi yaa çoğumuz en büyük avları tam da sudan çıkmaya niyetlendiğimiz zamanlarda gelmiomu... neyin nerde olucağını kestiremiyosun keyfide o zaten abi belkide yok ama aramasıda güzel bee

  7. #7
    ertu007
    Guest

    Cevap: İstanbul Avrupa Yakasında pazar günleri dalış arkadaşları...

    haydaa abi kimse mi olmaz yaa.. hep yek hep tek ne iştir anlamadım... bu konuda Avrupa Atom Grubunu tebrik etmek istiyorum.. Saygılar...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 50
    Son Mesaj: 18-01-2014, 16:59
  2. İstanbul Avrupa Amatör Dalış Arkadaşları
    By İstavrit in forum Tanışma
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 08-07-2011, 19:22
  3. İstanbul avrupa yakası dalış arkadaşı
    By Yunus_Emre in forum Marmara Bölgesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 06-06-2010, 10:35
  4. Bahar geldi avrupa yakasında dalış arkadaşı lazım :-)
    By zıpkınbalık in forum Organizasyonlar
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 15-04-2010, 11:17
  5. İstanbuldan dalış arkadaşları (avrupa yakası)
    By magellan in forum Marmara Bölgesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 02-08-2006, 21:28

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195