1. Sayfa - Toplam 9 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 82

Konu: Trabzonda organizasyon

  1. #1
    Erhan AYDINER
    Guest

    Trabzonda organizasyon

    Karadenizdeki bütün dalici dostlar eğer imkaniniz olursa bu hafta havada müsade etmiceğe benziyor pazar günü bir tanişma çayi için trabzon/forum alış veriş merkezinde buluşabiliriz.katilmak isteyen arkadaşlar en azindan bilgilendirmek için yazarlarsa sevinirim.ya hava açarsa diye cumartesi günü forumu tekrar bir yoklarsiniz durum hakkinda ben bilgilendiririm sizi.trabzonda forumda gördüm arkadaşim kusura bakma kafam dalgindi ilgilenemedim senle nasil tanidin beni ,demek bu spora baya ilgi duyuyorsun.bidaha trabzona gelirsen beklerim bana yaz burdan oturur bir çay içeriz belki hava müsade ederse dalişada gideriz.

    Katilan katilamayan tüm dostlara selam...

  2. #2
    Doğu Karadeniz Avcısı errcannn28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17-09-2009
    Bulunduğu yer
    giresun-ordu
    Yaş
    37
    Mesajlar
    252

    Cevap: Trabzonda organizasyon

    dostum ben giresunluyum(keşap), orduda(gölköy) öğretmenlik yapıyorum.hafta sonu öylesine bi gezdik trabzonda.bu perşembe neredeyse tüm albümlerine bakmıştım.güzel kareler.seni gördüğümde sanki eski bi dostu görmüş gibi oldum.tanışıp sohbet etmeyi bende isterim.buralara trabzondan ordudan dalışa gelen çok,yazın yolun düşerse beklerim.
    05068605837
    ercanyılmaz81
    giresun

  3. #3
    Erhan AYDINER
    Guest

    Cevap: Trabzonda organizasyon

    eyvallah kardeş gene çok memnun oldum inşallah denk gelirde dalarız.orduluların çok geldini bilirim.

    bir ayam da ordadır.
    yalnız şunu anladım kimsenin sohbet etmeye ihtiyacı yokmuş demek.belki benim öğreneceğim belkide benim öğretebileceğim bilgileri
    paylaşırdık ,uzman bir kardeşimizi davet edicektim ordudan bilgi birikimi oldukça fazla olan bu işi yüreğiyle yapan bir kardeşim.Neyse başka birinin organizasyonunu bekleriz artık biz gideriz...

  4. #4
    TheGrimReapeR
    Guest

    Cevap: Trabzonda organizasyon

    slm erhan abi .. organizasyon olursa seve seve tireboludan kalkar gelırım... hem karadenizli abilerle tanışmış ve toplu dalışlar düzenleriz..
    amaç tanışmak ve güzel bi hafta sonu gecirmek ....

  5. #5
    Erhan AYDINER
    Guest

    Cevap: Trabzonda organizasyon

    sağol kardeşim seninle zaten tanışıcaz u yaz ama erken olursa dahada güzel olur cmartesi akşamı netlicez katılıma göre...

  6. #6
    ADMİN İsmail Hakkı ŞAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02-07-2006
    Bulunduğu yer
    TRABZON
    Yaş
    47
    Mesajlar
    7.927

    Cevap: Trabzonda organizasyon

    Erhan güzel düşünmüşsün. Hatırlarsan senle bu konuyu daha öncede konuşmuştuk ama gerçekleştiremedik.

    Sohet için her zaman; ama dalış için bir kaç hafta daha beklememiz gerekecek
    İSMAİL HAKKI ŞAHİN
    1971 TRABZON






    Facebook Zıpkıncı Grubu

  7. #7
    TheGrimReapeR
    Guest

    Cevap: Trabzonda organizasyon

    yanı karadenizde dalış yapan abileri tanımak benım için güzel olucak bilgi edınmek arkadaşlık güzel olur ..
    erhan abı tireboluyda beklerım dalışa

  8. #8
    Mücahid Tiryaki
    Guest

    Cevap: Trabzonda organizasyon

    Emrullah benide götür bane benide götür ben olmadan dalış olmaz,inşallah yazın bir pazar gideriz tuzlu su içmeye ...

  9. #9
    TheGrimReapeR
    Guest

    Cevap: Trabzonda organizasyon

    her zaman gideriz ustaa
    erhan abi bi ayarlasın bakalım ne oluyo sonuççç ona göre giderizz ..
    karadenizin sularına dalarız artıkk

  10. #10
    Doğu Karadeniz Avcısı errcannn28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17-09-2009
    Bulunduğu yer
    giresun-ordu
    Yaş
    37
    Mesajlar
    252

    Cevap: Trabzonda organizasyon

    oğlumun adını deniz koyduğumda ,arkadaşlarım sendende bu beklenirdi demişlerdi (2 aylık)
    orta derece zıpkıncıyım ama ileri derece tutkunuyum
    benimde bikaç tanışalım çağrım cevapsız kalmıştı
    sualtı avı bireysel bi olay ama tanışmak, paylaşmak gerekli hoş şeyler.
    hemen pes etme erhan.görüşürüz.....
    ercanyılmaz81
    giresun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Trabzonda Ölüyorduk..
    By serdar07 in forum Su Ürünleri Kanunu, Tüzükleri ve Talimatları
    Cevaplar: 84
    Son Mesaj: 14-12-2012, 18:31
  2. trabzonda nerelerde dalış yapıla bilir?
    By Erhan AYDINER in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 22-03-2010, 22:20
  3. bayramda trabzonda dalış
    By minekop3 in forum Karadeniz Bölgesi
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 17-10-2006, 09:08
  4. TRABZONDA ZIPKIN AVI
    By oguzozcan in forum Karadeniz Bölgesi
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 28-08-2006, 02:01
  5. organizasyon
    By Oktay UZDİYEM in forum Organizasyonlar
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 18-04-2005, 23:42

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195