PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Üye Duyuruları



Sayfa : 1 2 3 [4] 5 6 7

  1. Mutlu yaşlar Samet Yılmaz, Mustafa Toprak ve bugün doğan tüm Arkadaşlar :)
  2. Balık Timi Kampanyası
  3. Mutlu Yıllar Mustafa Paker ve ....
  4. Dostum ustam metehan mendi dogum günün kutlu olsun :)
  5. Mutlu Yıllar Türkay Demiroğlu
  6. 4 Senede bir gelmiş kutlayalım bari :)
  7. zek_tani 30. yaşın kutlu olsun
  8. herkese selamlar
  9. önemli:haydi zipkinci.com katılın
  10. Mutlu Yaşlar Arkadaşlar :)
  11. Zıpkınım Çalındı... :(
  12. Kemal akgünerden selamlar
  13. Sevgili Gamze AKBAŞ için YARDIM KAMPANYASI....!
  14. Yeni adminimiz Necip OĞUZ
  15. Acil A rh+ kan gerekiyor
  16. Mutlu yıllar Mete Açıkgöz, Murat Güner ve ...
  17. Mutlu Yaşlar Kefkenli Zıpkıncı Efe :) ve Bugün Doğan Tum Dostlar :)
  18. Mutlu yıllar Ediz Dülger.
  19. Nice Mutlu Yaşlara Erdoğan Yapıcı ve bu gün doğan tüm Arkadaşlar :)
  20. kandiliniz mübarek olsun....
  21. Mutlu yaşlara Atakan ve bugün doğan tüm arkadaşlar :)
  22. Mutlu yaşlar Yiğit Zencir ve bugün doğan tüm Arkadaşlar :)
  23. Iyiki doğduk
  24. Bekçi köpeği arıyorum
  25. Mutlu Yaşlar Ali Desidero :) pardon Mudanyalı Ali :) ve tüm dostlar :)
  26. Mersin için yardım!
  27. Üyeliğin iptali istemi
  28. Mutlu yaşlar Arkadaşlar :)
  29. Mutlu yaşlara Arkadaşlar :)
  30. Acil a rh negatif kan ihtiyaci
  31. muğla ili dikkat !!! köpeğim kayıp / çalındı
  32. 0 numara terrier cinsi köpek
  33. Mutlu Yaşlar Sevgili Gökhan Ekiz ve Tüm Arkadaşlar
  34. Bu olmadı simdi !
  35. canon 600d çekilişi
  36. Mutlu yaşlar Çağatay Kemal KURNUÇ ve bu gün doğan tüm arkadaşlar :)
  37. Mutlu yaşlar arkadaşlar :)
  38. Antalya Bölgesi Zıpkıncıları Perşembe Akşamı Buluşması!!!
  39. Sercan Zengin (serco) Doğum günü
  40. Mutlu Yaşlar Arkadaşlar :)
  41. survivor Birol Şenkul Doğum günü
  42. Nice mutlu yaşlara Arkadaşlar :)
  43. Recep Ay doğum günü
  44. markafonide sualti feneri kacirmayin
  45. Nice Yıllara Arkadaşlar. Türkay aBi de uyurken fırsat bu fırsat. :D
  46. Alanya Grubu... :D
  47. Mutlu Yaşlar Arkadaşlar :)
  48. Nice mutlu yaşlara Arkadaşlar :)
  49. ACİL 0 Rh Negatif KAN İHTİYACI
  50. Nice Mutlu Yaşlara Arkadaşlar
  51. Marmariste yine gece dalgıcı yakalandı
  52. AKIN ÇAM 2. kez baba oluyor :D
  53. Harika bir kitap çıktı..
  54. arkadaşlar yardım
  55. Nice Mutlu Yaşlara Şafak Şahin ve Bu Gün Doğan Tüm Arkadaşlar :)
  56. 11.11.11
  57. Muhteşemsin Şahika..1 saate 2 ayrı dünya rekoru..
  58. Sevgili Zıpkıncılar,Sevgili dostlarım
  59. BAYRAM Namazı Vakitleri.
  60. Şahika ERCÜMEN rekor denemesi
  61. Cumhuriyetimizin 88. yıl dönümü...
  62. Nice Mutlu Yaşlara Gökhan Yoran :)
  63. Baba Murat
  64. artık romörklerde stop lambası sıkıntısı sona erdi
  65. Lüfer bayramınız kutlu olsun
  66. Kudret Dikmen'in doğum günü
  67. Cüneyt Akay'ın Doğum Günü
  68. Ordu su alti sporlari kulübü
  69. Nice yaşlara Okan YILDIRIM!
  70. Nice mutlu yaşlara Oktay Uzdiyem :)
  71. Nice Mutlu Yaşlara Deniz ve bugün doğan tüm arkadaşlar :)
  72. Küçük kemiklide dalan arkadaşlardan rica!!
  73. Mares extreme 55 elbise
  74. Nice Mutlu Yaşlara Akın Çam, Erol Ağırman
  75. Nice mutlu yaşlara Volkan İnce
  76. ACİL!! KAN ARANIYOR!! A-rh(-)
  77. “Olta ve Zıpkınla Balık Avlama Yarışması”
  78. ist/avcilar
  79. Kaçan balik büyük olur....
  80. Ramazan bayraminiz mubarek olsun
  81. plastik kapak toplama kampanyası
  82. İnternetten alışverişe ikinci darbe !
  83. antalya kaş-adrasan bölgesinde tatil
  84. Mutlu Yaşlar Efecan ve bu gün doğan tüm Arkadaşlar :)
  85. Mutlu Yaşlara Deniz Bayraklı ve diğer Arkadaşlar :)
  86. Nice mutlu yaşlara Arkadaşlar :)
  87. Içimiz ne kadar rahat
  88. B rh + / acil kan ihtiyaci
  89. Osman Kemal Özcan Abime Teşekkürler (adrenalin07) :)
  90. kaş ta hertürlü avcılık yasaklandı....
  91. Suunto d4 i ,d6 i ,d9dt türkiyede
  92. ücretsiz elbise
  93. Nice Mutlu Yaşlara
  94. Kutlama & Bir babanın örnek mücadelesi
  95. Yorumlama paneli açsak nasil olur
  96. 3 onemli duyuru,lütfen paylaşin
  97. Trombosit - Kan İhtiyacı - ANTALYA
  98. Mekanın cennet olsun İlhan Görgü
  99. SUUNTO ve Dist.Firma DEMAS SPORT.!!!!!!
  100. Mares Titan Attack 90 lt dalis cantasi 119 TL
  101. Kullanici adi değişikliği
  102. acil kan lazım
  103. balta baş karagözler
  104. renkler herkes içindir
  105. saroz aşıkları saros team'a
  106. Zipkin ihtiyaci olan arkadaslar bana msj atin
  107. ikinci el kullanmadığınız ve kullanamadığınız her türlü ekipman panayırı linkte
  108. Acil yardım! Tüzük ihtiyacı!!
  109. MÜJDAT TURAN'ın BELGESEL ÇEKİMLERİ BAŞLADI
  110. Olağanüstü genel kurul toplantısı (yeni yönetim seçimi)
  111. Mutlu Yaşlar Arkadaşlar
  112. İşe almak üzere Asistan Arıyoruz...
  113. Hoş geldin Zeynep Bebek
  114. Zamkınos adlı uye arkadasa teşekkur
  115. 08-10 Nisan TSSF Zıpknla Balık Avı Yarışması.....Kuşadası ----Mersin Takım Kadroları
  116. Nice Mutlu Yaşlara Savaş Eliaçık
  117. 7. Mordoğan denizle buluşma şenlikleri
  118. İhtiyacı olan kaçırmasın!!
  119. Akın Çam Abime ne kadar teşekkür etsem azdır !!!!
  120. Doğum Gününüz Kutlu Olsun
  121. Nice Mutlu Yaşlara Mustafa Paker :)
  122. Oylamada son 4 saat.....
  123. Ege üniversitesi 4. Deniz kültürü ve sualti seminerleri
  124. Yönetimden bir istek!
  125. Ada sualti sporlari kulübü derneği ( adasad ) resmi üye kayitlarina başlamiştir
  126. Aytekin GÜREL 'in (CEVABI)
  127. Murat ÜNAL
  128. Mevlid Kandili
  129. Nice Mutlu Yaşlara
  130. D u y u r u
  131. Yönetime teşekkürler..
  132. Kitap toplama kampanyasi
  133. Sevgili Dostlarıma
  134. yıllardır hayalimdi bir av bayi açmak..
  135. Doğum Günü - İsmail Hakkı Şahin
  136. Hakkınızı helal edin.......Görüşmek üzere...
  137. Mayısta Görüşmek Üzere HOŞÇAKALIN!!
  138. Şahika ERCÜMEN'den Serbest Dalış Kursu
  139. Kızım dünyaya geldi.
  140. Tüm sualtı camiamızın dikkatine!
  141. Volkan ince kardeşimizi kutlariz,
  142. Bodrum Belediye Başkanlığı Kupası 9. Geleneksel Zıpkınla Balık Avlama Yarışları
  143. Suunto d4 kayişi hakkinda
  144. Marmarisden Kayıp Zıpkıncı Haberi (03.11.2010)
  145. Anne baba diyemeyenlere,oğlum ,kizim diyemeyenlere
  146. Tahsin CEYLAN sergisi - KARADENİZ’İN DERİNLİKLERİNDEKİ YAŞAM
  147. Mutlu yıllar Kudret DİKMEN ve Diğer arkadaşlar.
  148. free sub aegean almayı düsünüyorum yorumlarınızı beklıyorum''''''''''''''''''
  149. çok önemli uyaridir arkadaşlar herkes okusun!!!
  150. Mutlu yıllar Okan YILDIRIM
  151. VIMEO yasaklı siteler arasına girdi
  152. Nice yaşlara Umut UZEL
  153. isim değişikliği
  154. Acil kan ihtiyaci
  155. Nice Mutlu Yaşlara
  156. Hayata Sıcacık Bir Merhaba; Baba oldum :)
  157. Nice Mutlu Yaşlara Volkan İNCE
  158. Bayram Kutlaması
  159. Nitrosub-Mete AÇIKGÖZ
  160. Doğum Günü : Kayhan YILDIRIM
  161. Şahika ERCÜMEN'den serbest dalış kursu
  162. Sualtı Araştırmaları Derneği Gönüllü Çağrısı
  163. Güderoğlu daliş okulu hocalarindan recep aslan hirvatistan'da ülkemizi temsil edecek.
  164. Güderoğlu serbest daliş ve zipkinla balik avi okulu
  165. Ramazan-ı Şerifiniz Mübarek Olsun.
  166. Bugün doğan arkadaşlarımız.
  167. Doğum günü.. Sinan ACARSOY
  168. Ozan Önen (Mertsub) ve Bugün Doğan arkadaşlar. Nice yıllara.
  169. Yunuslara Özgürlük
  170. Gökova Körfezi'nde Balıkçılığa Kapalı Deniz ve Kıyı Koruma Alanları İlan Edildi
  171. Su Ürünleri Avında Yasak Alanlar Genişletildi....
  172. Sualtı Araştırmaları Derneği -SAAG yaz projeleri
  173. Mutlu Yıllar Zeynel A. Sezgün
  174. Doğum günün kutlu olsun
  175. Acil AB rh negatif kan ihtiyacı (İSTANBUL)
  176. Sualtı Araştırmaları Derneği (7 Haziran 2010) İzmir Buluşması
  177. Yeşil Yelken
  178. Ehliyet Hakkında
  179. Bilgisayar Teknik Servis Arıyorum
  180. Serhat Odabaşıoğlu Arkadaşımızı Kaybettik.
  181. Datçada Köpekbalığı paniği
  182. Dr. Alp GÜNAY tarafından “Serbest Dalış Riskleri; Bana birşey olmaz!!! Semineri
  183. Serbest Dalış ve Sınırlarımız “Bize Bi’şey Olmaz Abi!” – Dr. Alp Günay
  184. Ö z ü r ! ! ! ! !
  185. Mutlu Yaşlar Arkadaşlar
  186. Sualtı Araştırmaları Derneği (3 Mayis 2010) İzmir Buluşması
  187. 16/04 Bugün benim doğum günüm :)
  188. Çalıntı 9.9 Parsun Motor
  189. Sizlerden bir ricam var...
  190. apnea RABEL ZIPKIN
  191. Medex 2010....
  192. Nice Mutlu Yaşlara Onur Kardeşim :)
  193. Herkeze merhaba;
  194. AĞlarda balik yerİne "kaykay" avcilik durdu!
  195. Sahil güvenliğin nefes kesen operasyonu
  196. Nice YıLLara Necip OĞUZ...
  197. 0 Rh Pozitif Trombosit İhtiyacı - İSTANBUL
  198. Zıpkınla Balık Avcılığı Yasaklanıyo :)))
  199. M.Emre Kaymak nİce yillara.
  200. zıpkıncı.com'a sesleniş
  201. Cibilliyetsiz'ler
  202. Bir Aylık iş İmkanı !
  203. 2 fincan kahve
  204. pepsi yaşatır seni kampanyasından !
  205. muhabbet teamin gençlerinden Anıl Pedük
  206. Nesli tükenmekte olan türlere bir yenisi eklendi.
  207. Avrasya Bot Show 2010
  208. Araba fariyla balik avi!!!
  209. Nice Mutlu Yaşlara Muhabbet Teamın Huysuz İhtiyarı :)
  210. Yeni Muhabbet TEAM li (Bebek AÇIKTEPE)
  211. Yöneticilik görevimi bırakıyorum.
  212. kültürümün başkenti İSTANBUL
  213. martıyı hayata tutundurma mücadelesi
  214. Nice Mutlu Yaşlara
  215. Doğum Günün Kutlu Olsun Ömer'cik...
  216. şafiyeden bütün yardımsever dostlara teşekkürler
  217. Nice Mutlu Yaşlara Prenses
  218. Kapıdağ : Salya-sümük-lez
  219. 2010 Formula 1™ Türkiye Grand Prix Bilet Fiyatları
  220. Çağatay Kemal KURNUÇ
  221. Nice Mutlu Yaşlara
  222. Nice Mutlu Yaşlara :)
  223. Yeni yılınız kutlu olsun...
  224. Nice Mutlu Yaşlara Arkadaşlar
  225. doğal resif temizliği
  226. dev yapay resif çalışması
  227. Muhabbet Team Yemek Organizasyonu
  228. O şimdi asker
  229. Yeni yönetici Tolga Can
  230. Nice yaşlara İsmail Hakkı Şahin!
  231. !!dikkat istanbul boğazı alarm veriyor!!
  232. Çalıntı Motor Bulundu
  233. çağlar av malzemeleri bayramın kurban bayramının 4. Günü açıktır.
  234. Zeynel Abidin Sezgün hocam hayatının aşkını vurdu
  235. 18-11-2009 İlk trofemiz, İzmir, gerçi palaz sayılır 3.250 Kg
  236. arama ve kurtarma ekibi
  237. ben insan değilmiyim??????????
  238. İlhan bu doğum günün yeni yaşama ilk adım olsun diliyorum
  239. 06 kasim 1982
  240. Nice Mutlu Yaşlara Arkadaşlar
  241. İlhan'ın Abisinin ricasıdır.
  242. Fujifilm
  243. ACİL..... İlhan görgü'yü arama çalışmalarına yardımcı olabileceklere duyurudur...
  244. acı bir olay mutlu biter inşallah
  245. Acillll yardım
  246. İlhan GÖRGÜ'den haber alınamıyor ( Orkadeniz)
  247. Nice mutlu yaşlara arkadaşlar
  248. uyelik iptali
  249. Bodrum belediyesi geleneksel zıpkınla balık avı anı yarışması
  250. Hayırlı Yaşlar Arkadaşlar :)