Gösterilen sonuçlar: 1 ile 7 ve 7

Konu: apnea rebel 82 im var ama şişi çok yetersiz geldi çok kolay yamuluyo

  1. #1
    ZIPKINCI Utku Zorlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-10-2012
    Bulunduğu yer
    Narlıdere\İZMİR
    Yaş
    20
    Mesajlar
    39

    apnea rebel 82 im var ama şişi çok yetersiz geldi çok kolay yamuluyo

    Bence rebelin şişi çok zayıf bana söyleyebileceğiniz uzun zaman kullanabileceğim şiş varmı ? Malum daha yeni başladık dengesiz atışlar oluyo kelebeğin olduğu yerden şiş yamuluyo .
    Utku ZORLU
    Narlıdere \ İZMİR / 1999
    İzmir Atatürk Lisesi
    05312309865

  2. #2
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Cevap: apnea rebel 82 im var ama şişi çok yetersiz geldi çok kolay yamuluyo

    kardeşim apneanın şiş belkide en kalıtesız şiştir hemen yamulur ancak freesub salvı gıbı şişler kendini kanıtlamışlardır tavsıyem 6,25 mm alman 6,5 ağır kalıyor menzılı etkılıyor

  3. #3
    ZIPKINCI Utku Zorlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-10-2012
    Bulunduğu yer
    Narlıdere\İZMİR
    Yaş
    20
    Mesajlar
    39

    Cevap: apnea rebel 82 im var ama şişi çok yetersiz geldi çok kolay yamuluyo

    Ahmet abi aynen öyle şiş ve lastikleri kalitesiz .Şiş olarak salvi alma taraftarıyım birde lastik olarak omer power almayı düşünüyorum ne dersin ? . teşekkürler
    Utku ZORLU
    Narlıdere \ İZMİR / 1999
    İzmir Atatürk Lisesi
    05312309865

  4. #4
    mustafa yaraş
    Guest

    Cevap: apnea rebel 82 im var ama şişi çok yetersiz geldi çok kolay yamuluyo

    bütçen yetiyorsa 6,5 mm demka al 6,5 mm belki menzilini etkiliyebilir ama en azından yamulmaz sıkarkende dikkat et 30 cm kayaya sıkma.

  5. #5
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Cevap: apnea rebel 82 im var ama şişi çok yetersiz geldi çok kolay yamuluyo

    kardeşim şöyle bir yöntem de sunabılırım sana apneanın lastıklerını heba etme palamutun plastık parcaları yok et kaplınlerı sok lastıktekı forumda detaylı araştır bulursun dıye dusunuyorm bogma metal palamut yaparsan bıraz daha kısalıcaktır lastıgı germe mesafen artacaktır kı 6,25 şiş ve o şekilde bence yeterli olacaktır olmadı lastıklerı bıraz daha kesersın..ama uğraşmam diyosan omer power veya apnea rose tavsiyemdir

  6. #6
    ZIPKINCI Utku Zorlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-10-2012
    Bulunduğu yer
    Narlıdere\İZMİR
    Yaş
    20
    Mesajlar
    39

    Cevap: apnea rebel 82 im var ama şişi çok yetersiz geldi çok kolay yamuluyo

    çok teşşekkürler tavsiyelerinize uyacağım . birde bişey soracağım normalde 82 cm kapalı kafa bir zıpkında apnea 18mm 22 cm bir lastik veriyordu galiba ama benimki 24 cm ben mi yanlış biliyorum şimdiden teşekkürler
    Utku ZORLU
    Narlıdere \ İZMİR / 1999
    İzmir Atatürk Lisesi
    05312309865

  7. #7
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Cevap: apnea rebel 82 im var ama şişi çok yetersiz geldi çok kolay yamuluyo

    kardeşim bende açık kafa rebel vardı yeni sattım sendekı kapalı kafa tam bılemıcem ozellıklerını benım sana yazdıgım bu palamutun plastıklerını yok et lastıklerı kısalt vs. gibi yardımlar Sayın Burçin Deveci abimiz söylemişti düşününce gerçekten mantıklı gelmişti ancak 6,5 mm freesub şiş ve 20 mm 23 cm fresub lastık ıle menzıl muntazamdı golden hornde düşün taşın sen karar ver bir de zek_tani(hüseyin abi olması lazımdı)onun kombinasyon denemeleri ve yazıları vardı araştır onları da sana yardımcı olcaktır

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Sifir ayarinda apnea rebel 90 ve apnea 75 rebel
    By bakirserkan in forum Zıpkın Satışı
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 28-12-2012, 12:11
  2. Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 06-02-2012, 01:52
  3. Apnea Rebel Zıpkın ve Apnea Legend 5mm Uygunmu (Yeniyim Destek)
    By Cihat Öztürk in forum Serbest Dalış Malzemeleri - Genel
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 27-03-2011, 20:24
  4. 2.apnea powerpoint 100 zipkin ve yedek şişi 100 ytl
    By ozkanozmen in forum Zıpkın Satışı
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 13-08-2010, 12:38
  5. Statik Apneam,Dinamiğe göre yetersiz...
    By kadango in forum Zıpkınla Balık Avı Ve Nefesli Dalış Teknikleri
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 27-02-2010, 18:23

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209