Gösterilen sonuçlar: 1 ile 8 ve 8

Konu: portekiz

  1. #1
    ali osman
    Guest

    Exclamation portekiz

    slm arkadaslar benim guvenligini yaptigim bp kamyon garaj indaki bi abimiz turkiye bp genelinde kamyon ve tanker test suruslerinde 1 inci geldi ve mayis ayin da portekize bp dunya sofor birinciligi icin gidiyor

    bu abime ordan bikac mazeme siparisi vermek istiyorum fiyatlar nasildir acaba turkiyeye gore ucuzmu dur bide bilen arkaslarimiz varsa ordaki dalis mazemeleri satan mazalarin web adres larini yazarlarsa sevinirim

  2. #2
    ZIPKINCI Caner ALTINTAŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19-11-2007
    Bulunduğu yer
    istanbul-silivri
    Yaş
    37
    Mesajlar
    2.611

    Cevap: portekiz

    Daha ucuza olduğuna eminim çünkü Türkiyede herşey pahalı. Ben pathos, rob allen gibi zıpkınları Bulgaristanda aynı modellerini hiç pazarlıksız ''internetten'' 50-70 Tl arası daha ucuza buldum kısmetse bu yaz gitmişken alıcam.. Sana tavsiyem Dünyada ün yapmış markaların Türkiyedeki fiyatlarını yaz bi kaıda ona göre fiyatları karşılaştırıp alsın.
    Caner ALTINTAŞ
    Silivri / İstanbul
    (1982 Silistra)

  3. #3
    selcuk cebeci
    Guest

    Cevap: portekiz

    Porto forması aldır Ali Osman...

  4. #4
    ali osman
    Guest

    Cevap: portekiz

    caner bey cogu ulkelerde fiyatlar uygun ama bazi ulkelerde fiyatlar ya ayni yada biraz fazlalik var fransada bi arkadasima sunto d3 sorduttum kdv si dahil 315 euro

    selcuk abi ben futbolu sevmiyorum sevsemde elin ecnebisinin formasini napcam

  5. #5
    Tolga Can
    Guest

    Cevap: portekiz

    Alıntı ali osman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    caner bey cogu ulkelerde fiyatlar uygun ama bazi ulkelerde fiyatlar ya ayni yada biraz fazlalik var fransada bi arkadasima sunto d3 sorduttum kdv si dahil 315 euro

    selcuk abi ben futbolu sevmiyorum sevsemde elin ecnebisinin formasini napcam
    Aslanım Ali Osman;
    Bende futbolu sevmem, Ancak sen şöföre giderken Milli bir forma hediye et.
    Bizim formamızı biraz görsünler, Belki hoşlarına gider, Portekizde Herkes Türk Forması giyer. Şöföre Formayı hediye edersen, belki gaza gelirde, geri döndüğünde zıpkını hediye eder

  6. #6
    ali osman
    Guest

    Cevap: portekiz

    tolga abi ozamana para ayarlayip vercem oda ordan alicak bana ama iste maza web sitelerini bulamiyorum bi bula bilsem ne nekadar onu ogrenip ona gore para biriktirip vericem

  7. #7
    Tolga Can
    Guest

    Cevap: portekiz

    Valla birazaraştırdımda, bende hiç portekizde dalış malzemesi zaten yer bulamadım.
    Portekizde Scuba, kano, yelkenli mağazaları çoğunlukta. Bir iki tane ekledim.
    Bunlardan yola çıkarak belki aradığın mağazayı bulma şansın olur.
    Zamanım kısıtlı olduğundan fazla bakamıyorum. Sana kolay gelsin.

    I N D I G O D I V E R S - Home
    Tauchbasis Manta Diving, Madeira Portugal
    Diving Portugal Scuba PADI Accomodation Sabine Fend Stefan Fend Tauchen Carvoeiro

  8. #8
    ali osman
    Guest

    Cevap: portekiz

    tolga abi sagolasin baktim sitelere arastir dim ama turkiye ile ayni degil fiyatlar biraz daha kabarik

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Dünya şampiyonası sonuçları., Portekiz 2006
    By xiphiasgladius in forum Duyuru
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 22-09-2006, 09:06
  2. Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 23-08-2006, 13:41

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202