1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 11

Konu: elbisemi nasıl yapıştırabilirim?

  1. #1
    hasni_57
    Guest

    elbisemi nasıl yapıştırabilirim?

    elbisemin tüfek dayama pedı elbıseden ayrıldı bunu nasıl yapışdırabilirim. tabiki öğrencı olduğumuzdan biraz ucuz bi yöntem olursa sevinirim. şimdiden teşşekürler.

  2. #2
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    24-09-2006
    Yaş
    44
    Mesajlar
    7.224
    Derby Daha ucuzu yok zaten pahalıda istesen yine bunu önerirdim

  3. #3
    remzi zeybek
    Guest
    benim elbise 3cm kadar boydan bir çizik şeklinde yırtılmıştı iç tarafı. bali aldım azçık arsını açtırıiçine baliyi yedirdim 5dk oşekil bekletim birleştirdim şu anda hiç problem yok

  4. #4
    hasni_57
    Guest
    çok tessekur ederim demek her yıtığa derby çok sağolun

  5. #5
    Mete AÇIKGÖZ
    Guest
    Selamlar hocam
    NP1 adında sıvı neoprenden izalasyon mlzmesi var.Onun siyahından alıp yapıştırabilirsin.Büyük tüp 9 ytl

  6. #6
    omerko
    Guest
    Alıntı Mete AÇIKGÖZ Nickli Üyeden Alıntı
    Selamlar hocam
    NP1 adında sıvı neoprenden izalasyon mlzmesi var.Onun siyahından alıp yapıştırabilirsin.Büyük tüp 9 ytl
    Bu malzemeyi acaba nerde bulabiliriz?

  7. #7
    Mete AÇIKGÖZ
    Guest
    Alıntı omerko Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Mete AÇIKGÖZ Nickli Üyeden Alıntı
    Selamlar hocam
    NP1 adında sıvı neoprenden izalasyon mlzmesi var.Onun siyahından alıp yapıştırabilirsin.Büyük tüp 9 ytl
    Bu malzemeyi acaba nerde bulabiliriz?
    Hocam inşaat mlz satıcılarında bulabilirsin ama kesinlikle siyah neopren olanını al .PAtiklerin altınıda kaplayabilirsin kuruyunca şamyel gibi oluyo.

  8. #8
    hasni_57
    Guest
    abıcım cok sağol bu malzmeyı dırek np1 desek verırler herhalde yoksa bı markası varmı

  9. #9
    omerko
    Guest
    Alıntı Mete AÇIKGÖZ Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı omerko Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı Mete AÇIKGÖZ Nickli Üyeden Alıntı
    Selamlar hocam
    NP1 adında sıvı neoprenden izalasyon mlzmesi var.Onun siyahından alıp yapıştırabilirsin.Büyük tüp 9 ytl
    Bu malzemeyi acaba nerde bulabiliriz?
    Hocam inşaat mlz satıcılarında bulabilirsin ama kesinlikle siyah neopren olanını al .PAtiklerin altınıda kaplayabilirsin kuruyunca şamyel gibi oluyo.
    Sağol abi teşekkürler.Adı np1 siyah neopren yapıştırıcısı mı acaba...

  10. #10
    Mete AÇIKGÖZ
    Guest
    Hocam bu malzeme sıvı neoprenden oluşan bi izalasyon malzemesi.300 gr lık tüplerde satılıyo ve her işe yarıyo.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 01-05-2007, 18:55
  2. Marmarada su nasıl ?
    By tunc in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 27-12-2006, 12:02
  3. Bu nasıl bir ilüzyon?????
    By x in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 18-07-2006, 12:10
  4. eşkina oltası nasıl bağlanır yemi nasıl olmalıdır
    By DicentrarchuslabraX in forum Olta Bağlama - İğne Seçimi - Yemleme
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 09-06-2006, 12:48
  5. Nasıl ama ???
    By kuzeyli in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 03-09-2004, 17:59

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202