1. Sayfa - Toplam 6 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 55

Konu: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

  1. #1
    DOSTLAR TAKIMI srkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13-07-2006
    Bulunduğu yer
    İZMİR
    Yaş
    41
    Mesajlar
    4.461

    02.05.2009 Özgünle beraberdik

    Cumartesi günü yine Özgün kardeşimizin misafiri olduk kendisi dalmasada yine bizi kırmayıp en nadide meralarına götürdü sayesinde çok güzel meralarda daldık akabindede bizi bırakmadı ve balıkları midemize indirdik çok iyi bir gündü buradanda kardeşime teşekkür ederim misafir perverliğinden dolayı harika bir gün daha geçirdik.








    buda gün sonundan bir estantane midilli üzeri güneşin batışı

    serkan
    İZMİR

  2. #2
    Timur Şeremet
    Guest

    Cevap: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

    tebrikler serkan valla mangal bensiz olmamış ama neyse anladın sen onu

  3. #3
    DOSTLAR TAKIMI srkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13-07-2006
    Bulunduğu yer
    İZMİR
    Yaş
    41
    Mesajlar
    4.461

    Cevap: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

    Alıntı Timur Şeremet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tebrikler serkan valla mangal bensiz olmamış ama neyse anladın sen onu
    önümüzdeki haftasonu mangalı senin yakman şartıyla olur olmazmı hiç
    serkan
    İZMİR

  4. #4
    yusuf_kursun
    Guest

    Cevap: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

    Tebrikler nefesinize saglık manzara ve ortam güzelll

  5. #5
    ali osman
    Guest

    Cevap: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

    tebrikler serkan abi nefeslerinize kuvvet gene guzel bi av cikarmissiniz haftaya bende hem badim erdemin yanina gidicem hemde ozgun abiylede yuz yuze tanis mis olurum allah in izniyle timur abimin dedigi gibi mangal bensizde olmaz

  6. #6
    DOSTLAR TAKIMI srkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13-07-2006
    Bulunduğu yer
    İZMİR
    Yaş
    41
    Mesajlar
    4.461

    Cevap: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

    Alıntı ali osman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tebrikler serkan abi nefeslerinize kuvvet gene guzel bi av cikarmissiniz haftaya bende hem badim erdemin yanina gidicem hemde ozgun abiylede yuz yuze tanis mis olurum allah in izniyle timur abimin dedigi gibi mangal bensizde olmaz
    haftaya gitmezsen havada güzel olursa seninle bir dalış yapalım tavşana gidelim ne dersin
    serkan
    İZMİR

  7. #7
    Timur Şeremet
    Guest

    Cevap: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

    gider o tavşan falan da yapmaz

  8. #8
    DOSTLAR TAKIMI denizozden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25-10-2008
    Bulunduğu yer
    Bornova
    Yaş
    42
    Mesajlar
    421

    Cevap: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

    Aliosman bizi tavşana götüüür
    Deniz Özden
    33 , Bornova / İZMİR

  9. #9
    ali osman
    Guest

    Cevap: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

    Alıntı srkn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haftaya gitmezsen havada güzel olursa seninle bir dalış yapalım tavşana gidelim ne dersin
    sekan abim badim erdem kac haftadan beri carip duruyor ahmet biraderimde sikistirip sikistirp duruyor dikiliye gidelim diye bu haftayi bi atlatalim ondan sonraki hafta sonun bakariz caresine

  10. #10
    DOSTLAR TAKIMI denizozden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25-10-2008
    Bulunduğu yer
    Bornova
    Yaş
    42
    Mesajlar
    421

    Cevap: 02.05.2009 Özgünle beraberdik

    Serkan çupraların altındaki balık nedir ?
    Deniz Özden
    33 , Bornova / İZMİR

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. 11.04.2009
    By Kudret DİKMEN in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 44
    Son Mesaj: 12-04-2009, 23:54
  2. 15/03/2009
    By ali osman in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 53
    Son Mesaj: 05-04-2009, 06:04
  3. 28.02.2009
    By enduro in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 48
    Son Mesaj: 16-03-2009, 22:26
  4. 07.02.2009 avı
    By m.çolpan in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 40
    Son Mesaj: 16-02-2009, 03:54
  5. 2009 un 2009 uncu ilk msj i
    By ali osman in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 01-01-2009, 17:28

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195