1. Sayfa - Toplam 15 Sayfa var 12311 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 143
Like Tree6Likes

Konu: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

  1. #1
    Caner YILMAZ
    Guest

    Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    Pazar günü iskenderun team ekibi ve servet kök le beraber dalışa gittik...Meraya ulaştığımızda kemal abiyle karşılaştık sudan çıkıyordu.Kısa bi hal hatır sormadan sonra "iyiki geldiniz fotoğraf makineniz varsa bir kaç poz çekelim" dedi.Hay hay dedim suya bi baktım ki canavar orda yatıyor
    Baya bi fotoğraf çektim sonra kemal abi gitti bizde suya girdik....hava bozdu bereketli bi av olmadı bizim için..Servet kardeşimde boş çıkmadı ama sadece akyanın fotoğraflarını koyalım dedik..



    Kemal abinin cebine ulaşamadım ama 63 kilo geldiğini söylemiş ama şu varki ağzından duymadım bir arkadaşımın söylediği bu..Bu arada fotoğrafları ben çektim haliyle karelerde bulunamadım

    buyrun biraz gözümüz açılsın

    **usta pek avın hikayesini anlatmayı sevmez bazı arkadaşlarında bildiği üzere ama sohbetimizde 18-20 metrelerde tek atışta aldığını söyledi.
    Hatta arkadaşımız " kemal ustam sen bunu nerden vurdun kafasındanmı ? "
    dediğinde usta: " ben hep ordan vururum diğer türlü bu büyüklükteki balıkları alman zor " dedi.
    Dikkat ederseniz 4. fotoğrafta balığın solungacının üst tarafında şiş izi belli tek atış ve balık kollarınızda.. ** bazı mesajlar için bu metni ekledim arkadaşlar








    Dikkat ederseniz alttaki fotoda balığın solungacının üst kısmında şişin nerden girdiği belli..Usta işi diye buna deniyor



    buda bizim ekiple beraber

    Konu Caner YILMAZ tarafından (17-03-2008 Saat 12:02 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    24-09-2006
    Yaş
    45
    Mesajlar
    7.224

    Cevap: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    Ustaya yakışır, harika bir torfe. Ayın birincisi ve yılın trofesi belli oldu sanırım..
    Her avcının rüyası...
    Tebrik ediyor ve kıskançlıkla ağlıyorum...

  3. #3
    ZIPKINCI Mert TOPOYAN(katiti) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10-12-2005
    Mesajlar
    3.841

    Cevap: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    Hey maşallah, tam adam boyu balık gerçekten. Buna tebrik yetmez, ustaya saygılarımı sunarım...
    Mert Topoyan

    İzmir - 1978

    Navigare necesse est...

  4. #4
    Kantürk
    Guest

    Cevap: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    Harika,süper,müthiş,fevkelade,inanılmaz bişey tebrikler hocam..

  5. #5
    swat
    Guest

    Cevap: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    çok güzel bişey ya kemal abiye tebrikler basbakanlığa adaylığını koy oyum sana abi

  6. #6
    alcan35
    Guest

    Cevap: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    MUHTEŞŞEM harıka ımposiple yanı ne dıyegımı bılemıoorum tebrıkler

  7. #7
    ZIPKINCI Can ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30-12-2004
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Yaş
    48
    Mesajlar
    3.000

    Cevap: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    Ustaya Maşallah.
    Balık çağırmayı bilmem, onlar beni çağırır


    Can ARSLAN İstanbul 13/11/1971

  8. #8
    EREN GÜNGÖR
    Guest

    Cevap: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    Kemal Abiye yakışır...Tebrikler...

  9. #9
    black_sea
    Guest

    Cevap: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    kemal abi bunu hep yapıyor.maşallah abi.ama daha büyükleri bizim olsun

  10. #10
    minekopbaba
    Guest

    Cevap: Kemal AKGÜNER adına AKYA 63 kilo, 04.03.2008

    ustaya saygı diyorum.oradaki ekibe de selamlar.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Kemal Akgüner ( Sinarit )
    By Emre İNAN in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 43
    Son Mesaj: 12-12-2008, 01:29
  2. Kemal Akgüner üye olup mesaj atmaya başlamıştır.
    By ünsal in forum Üye Duyuruları
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 11-01-2008, 10:45
  3. Kemal Çakıcı adına
    By Cüneyt AKAY in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 17-01-2007, 12:42
  4. Ayrancılardan Kemal adına
    By Ozan Hoşken in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 27-11-2006, 23:45
  5. Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 10-09-2006, 11:34

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195