1. Sayfa - Toplam 5 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 48

Konu: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

  1. #1
    m.çolpan
    Guest

    levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    ark slm
    bu ara foto koymuyorum pek cunki artik kopyasi gibi oldu .vurduğum yer foto cekindiğim yerler ayni(dus alıken benzinlıkte cekiyoruz.yoksa meralar talan oluyor .su da zaten tek levrek var olsa bile diğer balıklar mecburi levreğe bakıyoruz.(trofeler hariç).
    levrek konusunda yogun bir istek var..uzun bir yazı yazmam gerekir sanırım..aslında serbest dalıs dergisinde yıllar once yazmıstım..firsat bulunca tekrar yazacağım..
    tabii bu coğrafya icin bilgi verebilirim...
    siteye girdim baktım d.akd bile levrek fotosu yok..aslında su nada muthiş levrek var ozellikle bu ay..ama sorun baska sanırım..
    pazart gun botla 4/5 arkadas gittik..su cam gibi ama canlı yok..bulduğum bulanıklıkta levrekler vardi ama cok cok zor atis veriyordu..yani su berraksa bu hayvan vurmak hatta gormek imaknsız illa bulanıklık olacak ..tabi dalis cok zevkli olmaz ama balık burada maalesef..
    meteore baktığımda havnın cars gunu doneceğini gormeme ragtmen bizim tombul provator ark. yuzunden pazart gittik..tabi husran ancak 2/3 kg levrek vurduk.
    ama hissettim levrek olduğunu parıltılarını gordum cunki.
    hava donunce hemen ekibi toparladım..sbh botu almadan gittik..cunki uzun parkur sart ..levreğe belli bolgelerde rastlarsın artik..suru halinde..
    girdiğim mera da direk kefal ve bulanıklık aradım..bulduğum yer bir felaketti kapalıcarsı gibi ama gorus ancak 1 m..
    irilerini secerek avlandım.bir tane vuruyorsun yuzlercesi etrafında zaten ipe geciyor o mesafeden :: ugras dur.cıkarmak için.
    fosforlu yuzgecleri parlıyarak.geziyorlar ama 3/4 adet vurunca hatta bazen bir de de oluyor dağiliyorlar..
    bu iri ahtapot ta bonus oldu..tam agasondayken kaya arasında gordum..tereddut ettim levrekler cirit atarken şişe bir sey olmasın diye ama..tek atista oldurme formulum var :: (tabii pozisyon musaitse) ya.ndan gozlere paralel atista hemen oluyor.. genelde..
    ilginci tufek sesine bir baktım etrafım dolmus levrekle am olsun ahtapot daha da kıymetli bu ara benim için
    ekipde bir seyler..gun iyiydi yani..

    av 4 kişi tarafından yapılmıstır.


    Konu Oktay UZDİYEM tarafından (29-02-2008 Saat 23:24 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    coskun1976
    Guest

    Cevap: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    Avları göremesemde tebrikler.Bilgiler içinde teşekkürler.

  3. #3
    serhat aras
    Guest

    Cevap: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    Tebrikler mehmet abi nefesine saglık
    Konu serhat aras tarafından (01-03-2008 Saat 11:13 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    ZIPKINCI Mert TOPOYAN(katiti) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10-12-2005
    Mesajlar
    3.841

    Cevap: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    Tebrikler, klasik bir av olduğunu tahmin edebiliyorum...
    Mert Topoyan

    İzmir - 1978

    Navigare necesse est...

  5. #5
    Atila Yılmaz
    Guest

    Cevap: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    tebrikler mehmet abi nefesine sağlık
    -----------------------------------------
    atila yılmaz 68 izmir

  6. #6
    Administrator Mustafa PAKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21-04-2004
    Bulunduğu yer
    Göztepe/İzmir
    Yaş
    39
    Mesajlar
    12.061

    Cevap: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    Tebrikler Mehmet Abi, güzel av yapmışsınız.
    "Totally Addicted To Bass"
    Av.Mustafa PAKER (1980) - Göztepe/İZMİR

  7. #7
    Kaan 01
    Guest

    Cevap: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    Mehmet bey, aynı yerdeyiz, valla yalan mı söyleyim, uzun kayalar mevkii dinamitten dolayı bittiği için, sizin fotoları kopyaladım, herkese sordum, sonunda buldum merayı ,, kararınız doğru

  8. #8
    Kerem Boğan
    Guest

    Cevap: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    Abi tebrikler tam usta işi. Anlattığın çok değerli bilgiler için teşekkürler, bende bu gün çalkantılı havada tamda anlattığın gibi bi manzara gördüm. Hani kaynama derecesinde değil ama çiftleşme sezonları hariç en kalabalık levrek gruplarıydı. Özellikle ege için çok iddalı irilikte olanlarını gördüm ama zeki hayvan 1 kere bile atış vermedi, hayvan zeki ben acemi avcı olunca elimiz boş homurdana homurdana döndük

  9. #9
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    24-09-2006
    Yaş
    45
    Mesajlar
    7.224

    Cevap: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    Mehmet abi yine çok güzel bir av yapmışsın. Nefesine sağlık...

  10. #10
    omerr_elden
    Guest

    Cevap: levrek avinda havanın onemi..29.02.2008

    Tebrikler her zamanki süper görüntüler olmuş.Keşke bende burda böle bişey yapabilsem direk boynuma asarım 1 hafta gezerim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. 23.02.2008 levrek
    By corrado in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 03-03-2008, 02:10
  2. 27/01/2008 Sinarit,Levrek,Mırmır
    By Alpay ZİYANSIZ in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 08-02-2008, 22:06
  3. 01.02.2008 LEVREK.
    By redransom in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 05-02-2008, 11:50
  4. 13.01.2008 PAZAR LEVREK - ÇUPRA
    By Savaş ELİAÇIK (savasbalikesir) in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 45
    Son Mesaj: 24-01-2008, 10:06
  5. 13.01.2008 levrek avı (ilk kez gönderiyorum)
    By emreartkin in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 17-01-2008, 11:39

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206