No More Results

12 Ziyaretci Mesajı

  1. kerem, abi saat ve kamera olarak ne kullanıyorsun?
  2. slm iyi geceler maskeyle ilgileniyorum hala güncelmien son ne olur....
  3. mümkünse bir daha gönderirmisiniz<BR>
  4. herhangi bir mesaj almadım...
  5. selam kerem abı
  6. selamlar.gemilerde ikinci kaptan olarak çalışıyorum,genelde akdeniz içi.fakat şimdiye kadar gemide dalmadım çünkü malzemede götürmedim.özellikle arap limanlarında giriş çıkışlarda sorun olacağı görüşündeyim.elbette insanları ikna yolları bulunabilir senin nasıl,nerden ve hangi limanlarda daldığını merak ettim.giriş çıkışlarda zorluk yaşadın mı?

    selamlar.
  7. kaptan merhaba..isimim mehmet libyadayın 3 senedir zuvara,sabrata da surekli dalıyorum,aslında avcıya merası sorulmaz ama genede bi tuyo verirsen sevinirim liman dedin yer nerde??yakınlarda buralara uğrarsan beraber dalalım.. yardımcı olursan sevinirim..
  8. lastik orijinal üstündeki apnea lastiği sorun egedeki yanıltıcı görüştenmiş marmarada durum düzeldi attığımı vuruyorum bugünkü avdada yamuk şişe rağmen 2.5-3 metreden küçük bi kefali kafadan vurdum egede balık göründüğünden daha uzakta birde peşpeşe hergün 2 dalış yapınca lastikte biraz salmıştı heralde
  9. kerem abi lastık ne kullanıyorsun bence lastık yada sısden derım aynı problem bendede vardı ıkısını degıstırdım sıste azcık yamukluk dahı olsa hedef ıster ıstmz yamuluyor benım suan ayvalıkta dalıs yaptıgım zaman sıs yamuldu duzelttım ama hep göbege gıdıyor tanısamadık kusura bakma bayadır yazdım sana bır hafta ıcı geleyım bulusalım kaynasrız kal sağlıcakla
  10. selamlar birader
    Bende Bursadanım 3 senedir dalıyorum ve haziran 12 de Burhaniye Ayvalık tarafına 10 günlüğüne tatile gidiyorum sanırım sende oralarda dalmışsın.Ben geçen sene de gittim ancak tatili yaptığım askeri kamp inanılmaz derecede balık popülasyon sahip olmasına rağmen (avlanmak yasak) dşarda denediğim hiç bir merada balık göremedim.
    Acaba sen iyi bir dalış bölgesi keşfedebildinmi balık görebildinmi?.
    Bu arada senin avlarını sık sık görüyorum tebrik ederim.
    saygılarımla
    ascom bilgisayar
    selçuk soy
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 12
keremkaptan Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Gününüz
01-09-1978 (40)
keremkaptan Hakkinda
Biyografi:
biraz tecrübeli zıpkıncı
Lokasyon:
bursa
İlgi Alanlarınız:
deniz deniz deniz internet
Mesleğiniz:
gemi kaptanı

Signatürü


KEREM UÇAR
1978 İSTANBUL / BURSA

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
3.084
Günlük Ortalama Mesajlar
0,88
Son Mesaj
Marmara Karagöz Avı 16-05-2019 03:40
Album
Toplam Albüm
26
Toplam Resim
1.046
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
12
En yeni mesaj
16-06-2012 14:33
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
17-07-2019 11:37
Üyelik tarihi
13-12-2009
Tavsiye Puanı
0

16 Arkadaşlar

  1. alim07 alim07 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    alim07
  2. anderyan anderyan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    anderyan
  3. çağatay B çağatay B isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    • çağatay B - MSN üzeri Mesaj gönder
    çağatay B
  4. Cengizhan GÜVENÇ Cengizhan GÜVENÇ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    Cengizhan GÜVENÇ
  5. escom escom isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    escom
  6. HAKAN ASLAN HAKAN ASLAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    HAKAN ASLAN
  7. hasan oğuz hasan oğuz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    hasan oğuz
  8. kaan duruk kaan duruk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    Kuzey Ege Avcısı

    kaan duruk
  9. kafkas1984 kafkas1984 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    kafkas1984
  10. M. Mert BABAYİĞİT
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 16

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217