Duyuru

Gizle
No announcement yet.

Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabiliriz ?

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts
    Misafir
    Misafir

  • odak
    Guest replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    harutyun keyişoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşin sayfasinda konuşuyoruz ama kusura bakmasin.erçağla konuşiyim bugün cumartesi yapalim birşeyler zaten mera bize çok yakin.tekeyi oradan çikartiyoruz kepçeyle. Birde sendeki patos 120 cm şişi de görmek isterim.selamlar.
    abi sıkıntı yok her konu açtığımda mutlu oluyorum yalnız bırakmıyorlar teşekkürettim.

    Yorum izini:

  • Misafir
    Misafir

  • Yiğit Öğret
    Guest replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    Mamun'a da gelebilir belki? Ama en iyi borukurdu bence de :)

    Yorum izini:


  • Kaan HUDEKO?LU
    replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    Geçen hafta sonu gittim eşkina. Yuvanın tepesine attım oltayı tık yoktu. Çok nazlı şu sıra. Naçizane fikrim, eşkina oltaya Ağustos gibi gelir. Yanınıza istavrit takımı alın bence eşkina oltasına istavrit takıldı ki azmanın tekiydi :)

    Yorum izini:

  • Misafir
    Misafir

  • harutyun keyişoğlu
    Guest replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    Arkadaşin sayfasinda konuşuyoruz ama kusura bakmasin.erçağla konuşiyim bugün cumartesi yapalim birşeyler zaten mera bize çok yakin.tekeyi oradan çikartiyoruz kepçeyle. Birde sendeki patos 120 cm şişi de görmek isterim.selamlar.

    Yorum izini:


  • rowdyseqo
    replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    Rıdvan SEDEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    :D cumartesi bizim grubun toplantısı var:D yemekli erçag gelecekmi bilmiyorum bakalım ben orhan abiyle tanıştırayım bir sohpet adamki sorma illaki tanırsın belki isimle çıkaramadın bu adam bir başka ..erçagdanda tüyo alırız ben özelden telefonumu yazıyorum sana
    Rıdo abi aslında şu toplantıları hep ben yokken bi yere gidecekken yapıyosunuz , nasıl denk getiriyosunuz bravo. Hep sertaç abi işte :D neyse abi ben face e yazamıyorum iş yerinden, buradan haber vereyim dedim. Pazar günü Ankarada sınav olduğu için Cumartesi akşam 12 gibi buradan hareket edeceğiz 2-3 arkadaş ben belki bir uğrayabilirsem yanınıza selam getiririm söz vermiyorum inşallah gelebilirim. O yüzden uzaklarda aramayım mutluluğu, harutyun abinin dediği gibi malum meranın havası suyu çok güzel herkese yakıncacık. Sen orası olsun diye bi baskı yap. #direnRıdoAbi :ton_smilie:

    Yorum izini:


  • Scotchsoda
    replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    :D cumartesi bizim grubun toplantısı var:D yemekli erçag gelecekmi bilmiyorum bakalım ben orhan abiyle tanıştırayım bir sohpet adamki sorma illaki tanırsın belki isimle çıkaramadın bu adam bir başka ..erçagdanda tüyo alırız ben özelden telefonumu yazıyorum sana

    Yorum izini:

  • Misafir
    Misafir

  • harutyun keyişoğlu
    Guest replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    Ridvanciğim bu işin ustasi bizim erçağ dir .şamandirali stoperli süper olta hazirlar. Malum meramiz belli gecede 7 8 eşkina ve diğer tür baliklar tutma şansimiz var .istersen bir konuşalim organizasyon yapalim cumartesi akşami gidebiliriz.biliyorsun eşkina gececidir.

    Yorum izini:


  • Scotchsoda
    replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    harutyun keyişoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar tekeyi dene bayilirlar tekeye. Boru kurdu da iyidir..
    bak aynı anda yazdık abi:D bu arada oltaya gidelim abi tekel bayii var eski ptt üstünde yukarı çıkarken sülünez orhanı tanırsan sabah işe gelirken gördüm tamam gidelim diyor adam oltada usta :D

    Yorum izini:


  • Scotchsoda
    replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    teke karidesi midye yada kurt :D bugun bir abimle otobüste karşılaştım tesadüf bende ona sordum şamandıralı sistemle kayalıklarda avlama şansı yüksekmiş hayırlısı olsun bende denicem yakında tücrübelerimi paylaşırım

    Yorum izini:

  • Misafir
    Misafir

  • harutyun keyişoğlu
    Guest replied
    Cevap: Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabili

    Selamlar tekeyi dene bayilirlar tekeye. Boru kurdu da iyidir..

    Yorum izini:


  • Eşkina ve sivri burun karagözü oltayla, kurttan başka hangi yemle yakalayabiliriz ?

    Kulağıma su kaçması sonucu doktor baya bi azarladı bizi belli bi müddet suya girme dedi vede ramazana denk gelmesi nedeniyle iftardan sonra olta balığı yapmak istiyorum yemleme konusunda yardımcı olursanız sevinirim hayırlı ramazanlar.
Hazırlanıyor...
X