Duyuru

Çökü?
Henüz duyuru yok

APNEA Tecknosport

Çökü?
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • #31
    Cevap: APNEA Tecknosport

    ben bu paletin şeffaf palalı olan modelini kullanıyorum arkadaşlar sadece 5 dalış yaptım ve genelde 8 metrelerde avlanırım ama ilk 15 metreye inişim hazin sonuçlandı bu paletle..sağ ayak palam tam ortasından kırıldı satıha çıkarken...açıkcası sebebini bilmem ama sanki fazla baskıyı kaldırmıyor gibi geldi bana... ayaklığı için iyi denebilir ama palanın yanlarından bazen salma yapıyor...

    Yorum yap


    • #32
      Cevap: APNEA Tecknosport

      4 ay önce aldım seffaf olanından gerçekten sığ sularda çok kullanışsız aynı şekilde pala ortadan kırıldı ama sağolsun apneadaki abilerimiz hiç bi şekilde soru bile sormadan deiştirmeyi kabul ettiler bende farkını verip kompozit fiber istedim bu hafta içi elimde olacak ve sabırsızlıkla bekliyorum performansını merak ediyorum çünkü...
      apneadaki sorumlu abilerime gerçekten bi kere daha burdan teşekkür ediyorum sattıkları malların her zaman arkasındalar tersini iddaa eden bi daha düşünsün...

      kyhnyldrm@hotmail.com
      https://twitter.com/kyhn_yldrm
      http://www.icimdekidusman.com
      '' Türk ?nsan? Para Gibidir.. içine ???k tut, Atatürk yoksa sahtedir... ''


      Yorum yap


      • #33
        Cevap: APNEA Tecknosport

        15 metreden çıkarken pala kırıldıktan sonra isterse tüm dünya o ürünün arkasında olsun bence olay bitmiştir. Yanlış anlamayın arkadaşlar lafım size değil ürüne.

        Yorum yap


        • #34
          Cevap: APNEA Tecknosport

          arkasında olmayan da var özellikle bunu yazdım adam sattıktan sonra banane kardeşim düzgün kullansaydın diyo...ama gerçekten apnea daki abiler hiç bi şekilde soru bile sormadılar o yüzden böyle bişey yazdım benim kullanım hatamdan kaynaklandı çünkü sığ suda kullandım ve kayalara çok çarptım bu ürünü burda yazı yazan arkadaslardan 8 ayda kullanan var 1 ayda..ürüne deilde kullancıyada bakmak lazım...iyi bi zıpkın alırsın balık vuramassın hatayı zıpkında ararsın...iyi bi palet alırsın ayagımı vuruyo dersin adamlar senin ayagına göre palet yapmıyolarki.

          kyhnyldrm@hotmail.com
          https://twitter.com/kyhn_yldrm
          http://www.icimdekidusman.com
          '' Türk ?nsan? Para Gibidir.. içine ???k tut, Atatürk yoksa sahtedir... ''


          Yorum yap


          • #35
            Cevap: APNEA Tecknosport

            Ben Alp 07 arkadaşımın 15 metrede kalma ihtimalini düşündüm o yüzden tepki verdim. Onun dışında söylediklerinize katılıyorum. Yerli firmalar genelde ürünlerinin arkasındalar zaten.

            Yorum yap


            • #36
              Cevap: APNEA Tecknosport

              bu paleti geçen sene aldım.4 metreden daha derin sulariçin performansı ve fiyatı güzel.uzun palaların hepsi gibi sığ sularda randuman vermiyor.

              Yorum yap


              • #37
                Cevap: APNEA Tecknosport

                şu zamanda kaç paraya kadar bulabiliriz bu paleti.bir arkadaş nakit 100e bıraktı ama almadım yazmış ama 8 ay önce.şimdi fiyatını bilen varmı nakit kaça bırakırlar
                GÜRKAN U?UR - ANTALYA
                12.01.1977
                SOKAR TEAM

                sigpic

                Yorum yap


                • #38
                  Cevap: APNEA Tecknosport

                  En son güncel fiyatı nedir ve sürekli patikli kullanım için uygunmudur bu palet?

                  Yorum yap


                  • #39
                    Cevap: APNEA Tecknosport

                    153 ytl güncel fiyatı.
                    Apnea Tecnosport Palet - DalıÅ�VeriÅ�.Com - DalıÅ� Malzemeleri Portalı

                    Yorum yap


                    • #40
                      Cevap: APNEA Tecknosport

                      Merhaba
                      bu paleti 2 sezondur kullanıyorum
                      palaları sert, bir de ilk kullanımlarda bileklerim epey ağrıdı ama alışınca geçti. Sanırım biraz hamlamışım.
                      Fiyat ve performans açısından bakarsanız gayet iyi bir palet.
                      Neredeyse motor takmış gibi gidiyor insan.

                      Yorum yap

                      Haz?rlan?yor...
                      X