Duyuru

Çökü?
Henüz duyuru yok

APNEA Kompozit Fiber

Çökü?
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

    Bildiğim kadarıyla(daha dogrusu bi arkadaşımın lafı:apneanın bu palası XXone ın üretimimiymiş ithalmiş yani)fiyatının yüksek olması gayet normal o yüzden...

    Yorum yap


    • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

      bir şey sormak itiyorum arkadaşlar bu kompozit palalarda carbonlarda oldugu kırılma olayı oluyormu??

      Yorum yap


      • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

        Asl? mert22 taraf?ndan gönderilmi? Mesaj? göster
        bir şey sormak itiyorum arkadaşlar bu kompozit palalarda carbonlarda oldugu kırılma olayı oluyormu??
        Yaklaşık olarak 1 senedir kullanıyorum... Böyle bir sorunla karşılaşmadım...

        kyhnyldrm@hotmail.com
        https://twitter.com/kyhn_yldrm
        http://www.icimdekidusman.com
        '' Türk ?nsan? Para Gibidir.. içine ???k tut, Atatürk yoksa sahtedir... ''


        Yorum yap


        • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

          slm ben seac sub x-pro palet kullanıyorum çok yumuşak ve çok rahat bir palet ama artık degiştirme zamanı geldi biraz daha güçlü palete bakmak istiyorum nemo ayaklıklı waterway 3.5 sertlikte palet denedim çok yordu beni performansım çok düştü daha yumuşak nasıl yada hangi paleti tavsiye edersiniz teşekkürler cevabınızı bekliyorum sağlıcakla dalın

          Yorum yap


          • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

            Daha aldığımın birinci günü palanın birinin yanındaki lastikler ucundan 10-15 cm kadar ayrıldı iki yana...
            Yapıştırmasına yapıştırırım ama ayıp ya! O kadar para veriyorsun, ilk dalışta böyle birşey olması çok tatsız..
            Ama kullanım olarak gayet keyifli, orta sert olanı aldım, hiç yormuyor, itiş gücü de gayet güzel...
            Ama ah şu kötü işçilik..
            M. YALIM YOKE?
            ?ZM?R

            Yorum yap


            • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

              Asl? mert22 taraf?ndan gönderilmi? Mesaj? göster
              bir şey sormak itiyorum arkadaşlar bu kompozit palalarda carbonlarda oldugu kırılma olayı oluyormu??
              Slmlar;
              Bende hiç rastlamadım kırılma olayına, carbon 15+ diye düşünüyorum eğer dalışlarınız bu yönde ise carbon olabilir + yedeğim bile kompazit fiber.. Tavsiye edebilirim oldukca kullanıslı bi okadarda rahat.
              Sevgiler..

              Yorum yap


              • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

                Asl? mert22 taraf?ndan gönderilmi? Mesaj? göster
                bir şey sormak itiyorum arkadaşlar bu kompozit palalarda carbonlarda oldugu kırılma olayı oluyormu??
                Tabi ki oluyor. İki gün önce Apnea Kompozitim kırıldı. Çağlar Av'a götürdüm anında yeni palayı ücretsiz taktılar. 0 - 15m için mükemmel bir palet.

                Yorum yap


                • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

                  Asl? kurt taraf?ndan gönderilmi? Mesaj? göster
                  Medium kompozit palalarda kaç parça oluo?
                  3 parça. Bu arada parça değil de kanal deniyor genellikle.

                  Yorum yap


                  • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

                    Asl? Canberk Keşoğlu taraf?ndan gönderilmi? Mesaj? göster
                    max 15m için hangi sertliğini almalıyım.(80 kg ım)
                    Medium al. Ben de 80kg'ım ve 15 metreye kadar gayet memnunum. Sert alırsan satıhta yüzerken çok zorlanırsın, yumuşak alırsan da 10 metreden sonra dipten çıkarken çok zorlanırsın.

                    Yorum yap


                    • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

                      slm.bende çocukluğumdan bu yana denizle ilişiğim ama 10 yıldır zıpkınla dalış yapıyorum.bu yıla kadar ucuz palet(15-20)liralık paletler kullanıyodum 2 yıl kullanıp palası yumuşuyordu cansızlaşınca yenisini alıyordum.böylece elimde kıyıda 5 palet kaldı.bu yıl iyi palet alim dedim ucuzuna kaçmıyalım dedim.apnea nın topuk arkası sıkıştırmalı bağlamalı paletini aldım.ve sonuç 5.kullanmamda ayağın bittiği yerden palanın ilk başından ikiside kırıldıı.şimdi elimde olan o eski paletlerimi kullanıyorum onlarla idare ediyorum.fakat şu varki o ucuz dediğimiz paletler hiç kırılmadı sadece palası ölüyordu cansızlaşıyordu.apnea paleti aldığım mağazaya teslim ettim onlar gerekli yerleri arıcaklar bakalım sonuç ne olacak merakla bekliyorum palete de 60 lira para verdim.

                      Yorum yap


                      • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

                        kırılan paletimi satın aldığım malzemeci mağazasından cevap geldii.italatcı firmayı aramışlar yenisi gelecekmiş.buna sevindim ama yenisininde aynı akibete uğramayacağı ne malum???

                        Yorum yap


                        • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

                          Asl? bülentyıldız taraf?ndan gönderilmi? Mesaj? göster
                          slm.bende çocukluğumdan bu yana denizle ilişiğim ama 10 yıldır zıpkınla dalış yapıyorum.bu yıla kadar ucuz palet(15-20)liralık paletler kullanıyodum 2 yıl kullanıp palası yumuşuyordu cansızlaşınca yenisini alıyordum.böylece elimde kıyıda 5 palet kaldı.bu yıl iyi palet alim dedim ucuzuna kaçmıyalım dedim.apnea nın topuk arkası sıkıştırmalı bağlamalı paletini aldım.ve sonuç 5.kullanmamda ayağın bittiği yerden palanın ilk başından ikiside kırıldıı.şimdi elimde olan o eski paletlerimi kullanıyorum onlarla idare ediyorum.fakat şu varki o ucuz dediğimiz paletler hiç kırılmadı sadece palası ölüyordu cansızlaşıyordu.apnea paleti aldığım mağazaya teslim ettim onlar gerekli yerleri arıcaklar bakalım sonuç ne olacak merakla bekliyorum palete de 60 lira para verdim.
                          Merhaba Bülent Bey, aldığınız arkası kemerli olan paletler scuba yani tüplü dalış için üretilmiş olup fazla güce dayanmaz. Serbest dalış için alınacak paletin ayak cebi kapalı olması lazım. yardımcı olabildiysem.. sağlıklı dalışlar.
                          Ümit B?N?C?
                          umitbinicii@gmail.com
                          Y?ld?z Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberle?me Müh.
                          0 Rh+

                          Yorum yap


                          • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

                            Arkadaşlar..

                            Sığ su avı yapıyorum Bu nedenle kısa pala cressi reaction pro palet aldım.Sığ su için şiddetle önerilmişti.Palete ,kalitesi, gücü ve fiyatı anlamında diyecek bir şeyim yok.Ancak tekne yada bottan dalmadığım , kıyıdan girip yakın meraları gezdiğimden 1-2 km.kadar satıh yüzüşü yapmam gerekiyor.Bu da çok yoruyor.

                            Acaba sığ su (max.5-6 mt.) avı ve özellikle uzun satıh yüzüşleri için apnea kompozit fiber önerirmisiniz? Bu topikte oldukça övgü almış.Ayrıca fiyatı da, en azından carbonlarla karşılaştırıldığında son derece uygun.
                            Bu paletin çeşitli sertlik dereceleri var mı ? Bahsettiğim kullanım şekli için hangi sertlikte alınmalı ? Eğer olumlu görüşler gelirse Kısmetse bu sene medexte bir çift edineceğim.
                            Yardımlarınız için teşekkürler.

                            Syg

                            Yorum yap


                            • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

                              Aldım bakalım yarın deneyeceğim inşallah pişman olmayız burada bu kadar tecrübe sahibi ustalarımızın olumlu yorumları kanaat kullanmamıza etki etti hayırlısı deneyim

                              Yorum yap


                              • Cevap: APNEA Kompozit Fiber

                                Arkadaşlar apnea compozit ile carbon arasında nekadar bir kalite farkı var acaba bilgisi olan var mı?
                                PiriReis07
                                Bulundu?u Yer : ANTALYA/MERKEZ


                                Yorum yap

                                Haz?rlan?yor...
                                X