Duyuru

Çökü?
Henüz duyuru yok

Yeni başlayacak bir kardeşime.

Çökü?
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Yeni başlayacak bir kardeşime.

    Merhaba arkadaşlar Bu işe gönül vermiş uzun süredir beynimi yiyen Bir kardeşime malzeme lazım şu an durumu yok yeni düğün yaptı. Ben Maske şnorkel 75lik tüfek fener L elbise üstü M elbise altı eldiven ve patik verdim. Hafta sonuda bi deneme dalışı yaptık birlikte. M alt olmadı tabi L üst sıktı falan ama idare etti. Tüfeği defalarca kurmama rağmen her seferinde şiş kaçırdı tamir edebilirse bi bakıcak bi ara heveslenip yaptığım 100lük ahşap vardı onuda verdim ama şişi lastiği yok. Yani özetle Kardeşimizin bedeni XL ayak numarası 44
    Elbise palet ve ağırlık eksiği var. Eski tüfek yada 100lük tüfek için şişte olabilir ama 100lüğü ilk etapta kullanamaz diye düşünüyorum. Kullanmadığınız malzemeler var ise veya saydıklarımla takas etmek isteyen olursa çok seviniriz. şimdiden teşekkürler

  • #2
    Cevap: Yeni başlayacak bir kardeşime.

    Selam abi benim bi fener ihtyacim var

    Yorum yap

    Haz?rlan?yor...
    X