Duyuru

Çökü?
Henüz duyuru yok

Kofana

Çökü?
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • #16
    Cevap: Kofana

    Kofanalığı bitmiştir, sırtı karadır artık o

    Yorum yap


    • #17
      Cevap: Kofana

      Bence bu konuyu kofananın kendisi açmış
      deep dive & safe dive...
      Olgun YAVA?
      1977

      Yorum yap


      • #18
        Cevap: Kofana

        Kofana kamerayı ele geçirdi sanırım.. Vallahi çok merak ettim İbrahim Abi
        Küçük bal?k vurmay?n ki küçüklerimiz bal?k vursun.

        H. Cihat ORBAY
        --?ZM?R--

        CMAS***
        Sporasub SK40 90

        Bask?n basan?nd?r.

        Yorum yap


        • #19
          Cevap: Kofana

          Üstadın 4 Yıl önceki kofanasını buldum Yenisinin fotosu gelene kadar bununla idare edin

          Türkay Demiro?lu
          ?stanbul-F?nd?kzade
          01.03.1967
          0 Rh+

          Yorum yap


          • #20
            Cevap: Kofana

            kofana ekrana sığmadığı için gösterilememektedir
            göstermiş olduğunuz sabır ve anlayış için teşekkür eder
            bukadar büyük kofanaları vurmamanızı rica ederiz
            saygılar
            T?CARET?N BA?KENT? AKSEK?L?

            MURAT GÜVEN 0554 389 33 70

            Yorum yap


            • #21
              Cevap: Kofana

              🐟
              @emreogec

              Yorum yap


              • #22
                Cevap: Kofana

                4 yılda evrimi tamalayıp kendine siteden profil açıp kendi kendine bizi trollüyo bence bu balık.
                Emrah ARGIN
                Pendik / ?STANBUL
                01,02,1985
                kulak zar? delik deniz a????

                Yorum yap


                • #23
                  Cevap: Kofana

                  Asl? Türkay Demiroğlu taraf?ndan gönderilmi? Mesaj? göster
                  Üstadın 4 Yıl önceki kofanasını buldum Yenisinin fotosu gelene kadar bununla idare edin

                  Türkay Abi, bi efsaneye göre bu seferki kofana sola bakıyormuş... Ben demiyorum abi başkalarından duydum
                  Küçük bal?k vurmay?n ki küçüklerimiz bal?k vursun.

                  H. Cihat ORBAY
                  --?ZM?R--

                  CMAS***
                  Sporasub SK40 90

                  Bask?n basan?nd?r.

                  Yorum yap


                  • #24
                    Cevap: Kofana

                    İbrahim abi, nefesine sağlık. Anladık kofanayı yemişsiniz. Ama paylaşmaya çalıştığın resimleri, açmayı tamamlayamadan bir daha siteye girmemişsin.
                    Sabır ile bekleyeceğiz. Çok güzel bir av olduğuna inancımız tam. Fakat sen siteye tekrardan girene kadar, konunun çok espriler götüreceği kesin.
                    BARI? TA?DEM?R 1974 A?RI
                    1974 KIBRIS BARI? HAREKATI ?SM?M?N KAYNA?I

                    Yorum yap


                    • #25
                      Cevap: Kofana

                      Tamam tamam ibrahim abi biz sana inanıyoruz valla. Bende oradaydım kofanaydı ve 4 yıl sonraydı
                      AHMET MADEN
                      T?REBOLU/G?RESUN
                      0506 633 39 09

                      Yorum yap


                      • #26
                        Cevap: Kofana

                        Oy kofana kofana,
                        Takmasana kafana...
                        4 yıl daha da büyür de,
                        Olur bir sırtıkara...oy oy
                        Zafer Derin
                        1975
                        Ayd?n

                        Yorum yap


                        • #27
                          Cevap: Kofana

                          Asl? Emre Gec taraf?ndan gönderilmi? Mesaj? göster
                          🐟
                          Hhahhahaa asıl espri burda kimse çakmamış
                          sigpic:)Tuna AKDAL:) AQUILA NON CAPIT MUSCAS

                          Yorum yap


                          • #28
                            Cevap: Kofana

                            1
                            En son düzenleyen TUNA izmir; 11.Eylül.2016, 06:20.
                            sigpic:)Tuna AKDAL:) AQUILA NON CAPIT MUSCAS

                            Yorum yap

                            Haz?rlan?yor...
                            X