Duyuru

Gizle
No announcement yet.

9 Ekim C.tesi Dalalim...

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • #16
    Raporları bekliyoruz Muzaffer. Hava iyi olursa yarın ögleden sonra senin taraflara gelmek istiyorum işallah...

    Yorum yap


    • #17
      Adsl hatlardaki arızadan dolayı raporları şimdi yazabiliyorum pazar günü
      bütün günümüzü çanakkale civarına ayırdık ve burası hakkında izlenimlerimi yazmak gerekirse güne ibrice liman arkasından başladık su müthiş soguk olmasına rağmen su görüşündeki güzellik bizi inanılmaz etkiledi ve iyi bir av yapacağımızı umduk fakat ne yazıkki 1 sinarit palazı 2 levrek 4-5 karagöz harici bişey bulamadık suyun çok net olması belki avımızı biraz zorlaştırdı neticede koca kefaller bizi görüp çok uzağımızdan geçtiler sonrasında ibriceden taaaa sultaniçeye kadar bütün mendirek arkalarını ve uygun yerleri yokladık fakat gün sonunda elimizde 7-8 levrek 8-9 karagöz 1 ahtopot 1 kıkla 2 kefal 1 eşkina 1 sinarit palazı 3 ispendek kaldı bu yerlerden en çok beğendiğim yeri sorarsanız yunanistana 20 km mesafede olan sultaniçe çok verimli meraydı fakat liman inşaatı nedeniyle su felaket bulanık olduğundan av sevimsiz geçti diğer uğradığımız ibrice limanı harici yerler net değildi oralardada liman faaliyeti söz konusuydu ve aklımız hep ibrice limanındaki güzel suda olduğundan pek kendimizi ava vermedik bu sebepten benim için çok güzel bir av olduğunu söyleyemem.

      Polat bu sabah hava güzel olsaydı ben seni arıyacaktım fakat dünden itibaren felaket bir lodos vardı internetten hava raporuna baktığımda kuvvetli lodos dediği için hiç aramadım bende zaten öğleden sonra istanbula geldim ama bir arkadaşım dalmış suyun çok bulanık olduğunu söyledi.başka bir zaman beklerim sanırım perşembe günü biz çınarcıktan başlayıp armutluya kadar olan elverişli meraları denicez bakalım uygun bişeyler bulabilecekmiyiz bize katılmak isteyen olursa telefonlaşalım 0532 609 98 98 telefon numaram bu numaradan dileyen herkes ulaşabilir.

      Yorum yap


      • #18
        Muzaffer ben yüksel. Chate gel oralardayız

        Yorum yap


        • #19
          Yüksel çok özür dilerim yazdıklarını çok geç gördüm denediğimde siz gitmiştiniz keşke telden bana mesaj atsaydın onu görürdüm.Özürlerimi kabul et görüşmek dileğiyle....

          Yorum yap


          • #20
            Hiç sorun değil Muzaffer ramazan bir bitsin zaten imkanlar dahilinde görüşücez. Ne enteresan tanışmaydı ama hala düşündükçe gülüyorum.

            Yorum yap


            • #21
              beyler bende sizler gibi iyi dalgıçlarla dalmak isterim eğer bi program olursa katılmak isterim tabe kabul ederseniz

              Yorum yap


              • #22
                Valla evet enteresan bir tanışmaydı. kısmetse sabahtan silivride dalıcam akşam üzeride çınarcığa gidicem iyi bir av olmasını canı gönülden diliyoruz hem biz hem diğer avlanan tüm arkadaşlar için.
                Yüksel Ramazan olması bence önemli değil zaten dalmak için yeterince açlık çekiyorduk sadece açlık süremiz uzayacak bunu sorun yapma kazara yuttuğun su zaten önemsiz olacağından hiç dert etme gelmek istiyorsanda ramazanı bekleme her zaman beklerim.

                Yorum yap


                • #23
                  Yok yok ben Ramazanın bitmesini bekliyim. Bu arada çınarcığa bayılırım dediğim taşlar aklındaysa oralara bir bak...
                  Sinarit avcısı ben o kadar da büyük bir avcı değilim ama elbette ki bir gün denk gelirsek dalarız tabii neden olmasın?

                  Yorum yap


                  • #24
                    estafurullah(yazılışı yalnış olabilir) bab sizler gig proflarla dalmak benim için onurdur sinarit vurmama sadece şans eseri.

                    Yorum yap


                    • #25
                      Bence o kadar da büyütme bizleri... ops:
                      Gerçek bir usta izlemek istiyorsan Dapiran izle. Usta O

                      Yorum yap


                      • #26
                        Yuksel bittimi cd ler... Sınav yapacam bak. Gerci sen hatim etmissindir onları ama neyse. :shock:
                        Bu arada bugun ogleden sonra dayanamadım daldım. Kalkan ve eskina yaptik ortaya... Canın cekmesin :P

                        Yorum yap


                        • #27
                          Arkadaşlar ne zaman dalıyoruz şimdi canım kalkan çekti.Başar ben döndüm silivrideyim uygun bir plan yaparsanız beklerim bu pazar biz dalıcaz büyük bir olasılıkla güzel karagözler vurucaz kalsis otel önü güzel karagöz yapar. Bak Resimler sayfasında Halit AKIN adına eklediğim karagöz ve eşkinalar oradan çıkma sırf karagöz 1.650 kg gelmişti

                          Yorum yap


                          • #28
                            muzaffer silivride bütün levrekleri ben topladım kusura bakma.
                            cafer gürz 1970 ?STANBUL I have been diving since 1992.

                            Yorum yap


                            • #29
                              ecole bırakmışın ki bu gün 3 tanesini ben aldım bu levrekler bitmez.

                              Yorum yap


                              • #30
                                herkese bol avlar
                                cafer gürz 1970 ?STANBUL I have been diving since 1992.

                                Yorum yap

                                Hazırlanıyor...
                                X