Duyuru

Çökü?
Henüz duyuru yok

Ankaralılar buraya...

Çökü?
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • #46
    Arkadaşlar bence artık tanışıp kaynaşmanın zamanı geldi.
    Bu arada zipkinci.com sticker larınız da bende.

    Yorum yap


    • #47
      Yok onur yanlış anladın beraber toplanırız mahiyetinde söylemiştim malzeme almaya ne zaman gitmeyi düşünüyorsun benim de bakacağım bir iki şey var hem alcağım malzemelerde senin de tecrübelerinden faydalanmak isterim...

      Yorum yap


      • #48
        Erdem kısmet olursa pazartesi 24 Ocak )) kaftanoğluna gidicem sana özelden tel numaramı atıyorum.Beraber gideriz tabiiki

        Yorum yap


        • #49
          Arkadaşlar,
          Hafta sonu istanbula gidiyorum. Orda vaktim olursa Picasso dan Black Team palet almayı düşünüyorum. Ne dersiniz başka önerileriniz olurmu. Fiyatta önemli tabii.
          Bu arada geçmiş bayramınız kutlu olsun.

          Yorum yap


          • #50
            Black Team kullaniyorum,tavsiye ederim. Yalniz 10m. nin altina pek inmiyorsan `Picasso Start` da alabilirsin,daha yumusak(rengi yesil).
            Fiyatlari: black team 90 Euro, Start 80 Euro. (son bir degisiklik olmadiysa)

            Yorum yap


            • #51
              Yakın bir arkadaşımda bir palet gördüm daha doğrusu daha önce hiç görmemiştim.Omer millenium cebi var ama pala masmavi ve üzerinde riff yazıyor.Sertliği mükemmel esnek kompozit bir palası var.90 euro gibi bişeydi istanbulda sorabilirsin.Black team kullandım bence hantal ve ağır bir palet.Bir arkadaşımınkide kırılmak üzere üzerine hahifçe basmış ama anlamadık.Gara 2000 hf de iyi bir seçenek çok zarif ve esnek kalas gibi değil yani.aşağı yukarı fiyatlar 90 civarında ama omer ve cressi palet olayını çözmüş en azından orta sertlikteki ve ucuz modellerde...

              Yorum yap


              • #52
                )

                ankaralı tüm serbest dalgıç arkadaşlara selam...hepinizden msj bekliyorum....

                Yorum yap


                • #53
                  Uğur hoşgeldin...

                  Yorum yap


                  • #54
                    Soruma cevap veren arkadaslara teşekkür ederim. Bu arada Hoş geldin uğur.
                    Arkadaşlar burdaki haberleşme çok yavaş oluyor. Daha henüz kimseylede tanışamadım. Daha yoğun bir yazışma hatta bir organizasyon yapıp tanışsak diyorum ne dersiniz.

                    Yorum yap


                    • #55
                      Yüksel arkadaşım Ankarada İlkay ve Erdem yoğun olarak dalmaya çalışırlar ve bu işi iyi yapıyorlar.Onlarla bağlantıya geçmeni öneririm.Hatta şuanda yoldalar hafta sonu yumurtalıkta dalış planları var.Onlarla tanışırsan sana çok yardımcı olurlar.Benide sayarsak Ankarada Ender Özbaykent,İlkay,erdem,uğur,Altay Çamlıgüney,autan gibi arkadaşlar var...

                      Yorum yap


                      • #56
                        Asl? autan taraf?ndan gönderilmi?
                        Ben varım yaa angaralı

                        angaranın yolları taştan
                        sen çıkardın sinarit beni baştan

                        çok güldürdün beni.....

                        Yorum yap


                        • #57
                          selam!!...

                          Slm!..
                          Yıllardır düşünmeme rağmen ilk kez 19 Mayıs tatili için Antalya'ya gittiğimde serbest dalma fırsatı buldum ve işyerindeki bir arkadaşımın da teşviği ile şimdi sürekli siteyi takip ederek bu konudaki bilgimi arttırmaya calışıyorum. Yani henüz daha işin başındayım!..Özellikle de ankaraya en yakın dalış yerleri nereleridir, toplu gezi düzenleniyor mu, vs konuları merak ediyorum..Kısacası öğrenmem gereken çok şey var..Tanışırsak çok iyi olur diye düşünüyorum,
                          Benim cep: 0538 254 17 95
                          görüşmek üzere..
                          alp

                          Yorum yap


                          • #58
                            Ankara'da mağazalardan tavsiye edebileceğiniz
                            varmı.

                            Yorum yap


                            • #59
                              Alp bey selam. Ankarada bu işle ilgilenen biçok arkadaşım var. Bende Ankaralıyım ama zamanımın çoğunu dalışla geçiriyorum. Akçakoca amasra kefken tarafına günübirlik av yapan arkadaşlarda mevcut. Zamanı yakalanırsa çok güzel levrek alıyorlar.

                              Yorum yap


                              • #60
                                İbrahim bey. Bülbülderesi caddesinde Kaftanoğlu var. Biçok malzemeye burdan ulaşabilirsiniz. Arda ve Akın arkadaşlarımdır. Selamlarımı iletin. Çok yardımları dokunacaktır...
                                tel: 433 44 79

                                Yorum yap

                                Haz?rlan?yor...
                                X