1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 13

Konu: elios smoth 5.5mm

  1. #1
    Kuzey Ege Avcısı recoba9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-10-2005
    Bulunduğu yer
    BURHANİYE
    Yaş
    40
    Mesajlar
    497

    elios smoth 5.5mm

    arkadaşlar elbisede en ufak incelme yoktur derin için elios elbiselerdendir neopren derinde cok az incelir buda üşümemek için iyidir.sadece tüfek kurarken göğüs kısmında bi sorun oldu onuda kusursuz şekilde tamir edildi en ufak su alma yok bi dahada açılma şansı yok içiniz rahat olsun. yazısını boyadım sadece elbise fazlalığıdır.altında bacak arasına takviye yapılmıştır en cok aşınan yer olduğu için.ben 180 boy 80 kiloyum rahat oluyor.230 ytl kargosu benden.

    Orçun Doyuran / burhaniye 1979
    Beden Eğitimi Öğretmeni
    0535 699 80 89

  2. #2
    edirnelipiyade
    Guest

    Cevap: elios smoth 5.5mm

    arkadşım elbise fiyatlarına bi bak istersen apnea phantomun mağza fiyatı o civarda. tşk

  3. #3
    volkan saraç
    Guest

    Cevap: elios smoth 5.5mm

    Alıntı edirnelipiyade Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadşım elbise fiyatlarına bi bak istersen apnea phantomun mağza fiyatı o civarda. tşk
    apnea phantomla ne alakası var bu elbisenin????

  4. #4
    Yönetici Ozan ÖNEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11-10-2005
    Bulunduğu yer
    Çanakkale
    Yaş
    38
    Mesajlar
    7.705

    Cevap: elios smoth 5.5mm

    Alıntı edirnelipiyade Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadşım elbise fiyatlarına bi bak istersen apnea phantomun mağza fiyatı o civarda. tşk
    Sn.Piyade forum kuralları gereği imza kısmını doldurmanız gerekmetedir..
    Ozan ÖNEN
    15.07.1981
    Çanakkale
    MERTSUB DALIŞ DONANIMI
    www.mertsubonline.com
    İş =0286 214 00 30
    ozan@mertsubonline.com




  5. #5
    ZIPKINCI Yusuf Ziya ŞİPAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-09-2004
    Bulunduğu yer
    Aydın
    Yaş
    44
    Mesajlar
    4.102

    Cevap: elios smoth 5.5mm

    Değerli arkadaş bu elbise bahsettiğiniz modelle kıyaslanamayacak(phantom) bir malzemedir. Derin bir dalışta elios smooth un verdiği konfor, su tutmaması büyük avantaj sağlar, performansınızı olumlu etkiler.
    Orçunun malzemeleri kaliteli ve temizdir, kendisi de güvenilir bir kişidir. Hayırlı alışverişler, alana da satana da
    Yusuf Ziya Şipal

  6. #6
    Doğan Dinçer ÇAPKAN
    Guest

    Cevap: elios smoth 5.5mm

    arkadaş ya yeni bu camiyada yada dalış hakkında ve dalış aksesuarları hakkında bir bilgisi yok. tıpkı forum kurallarından bir haberi olmadıgı gibi...
    forum kuralları gereği imza kısmını lütfen dikkatlice ve istenilen niteliklere göre doldurunuz satışlar içinde kayda değer güzel fikirlerinizi özel mesaj yolu ile hallediniz. bu şekilde yapmanız satışın güncelliği ve satan için hiç hoş olmayan yorumlar.

    benim smot yelek te bu sekılde ufak bı hasar almıstı ama yapıstırıldıgı zaman gerçekten cok daha ıyı oldu. ısı yalıtımı yumusak ve vucuda oturan harika bir neoprene sahip elbise. alana şimdiden hayırlı ugurlu olsun.

  7. #7
    Kuzey Ege Avcısı recoba9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-10-2005
    Bulunduğu yer
    BURHANİYE
    Yaş
    40
    Mesajlar
    497

    Cevap: elios smoth 5.5mm

    arkadaşlar gerekli cevabı vermişler polemiğe gerek yok malzeme ortada günceldir......
    Orçun Doyuran / burhaniye 1979
    Beden Eğitimi Öğretmeni
    0535 699 80 89

  8. #8
    ersinatik
    Guest

    Cevap: elios smoth 5.5mm

    orçun kardeşim benim 15 yıllık arkadaşımdır.fiyat ve elbiseyle ilgili sıkıntı olsa ısrarla bana tavsiye etmezdi.orçunu tanımayan ve malzeme bilgisi yetersiz arkadaşlar lütfen daha dikkat. -ersin atik 1980/didim-denizli

  9. #9
    ZIPKINCI DEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17-01-2005
    Bulunduğu yer
    ANTALYA
    Yaş
    43
    Mesajlar
    979

    Cevap: elios smoth 5.5mm

    Orçunum, tek üst satacak olursan talibim haberin olsun kardeşim...
    DEMİR ÖZDEMİR
    75'ers

  10. #10
    ZIPKINCI Yusuf Ziya ŞİPAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-09-2004
    Bulunduğu yer
    Aydın
    Yaş
    44
    Mesajlar
    4.102

    Cevap: elios smoth 5.5mm

    Tek altı da kafamıza geçirir banka soyarız artık
    Ben de altı düşünebilirim Orçun Demir üstü ben altı Ama sen elbiseyi bana gönder ben ona üstü elimle götürür veririm
    Yusuf Ziya Şipal

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. 3mm smoth yelek
    By Gürkan UĞUR in forum Elbise Arıyorum
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 30-12-2008, 17:21
  2. elios smoth elbise acil
    By melenurxx in forum Elbise Satışı
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 27-12-2008, 22:37
  3. smoth elbise boyama
    By recoba9 in forum Serbest Dalış Malzemeleri - Genel
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 22-11-2007, 14:30

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195