1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 17

Konu: Böyle kalamarlar düşman başına ...

  1. #1
    ZIPKINCI Özgür ŞENER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22-12-2005
    Bulunduğu yer
    İZMİR / GAZİEMİR
    Mesajlar
    644

    Böyle kalamarlar düşman başına ...

    Arkadaşlar fotoları görünce inanın ben bile ürktüm ve o hayvanların dalarken yanımda olma düşüncesi bırrrrrrrr.Resmen tırstım. :shock:


    http://weblinks.ru/photo/kalmar.htm
    Özgür Şener 1978 İZMİR / GAZİEMİR
    http://img275.imageshack.us/img275/4...erteam13yk.jpg
    Herkese saygı göster ama kimseye yaltaklanma.

    0532 161 66 20

  2. #2
    İmBat
    Guest
    eminim tavası müthiş olur tüm site toplanıp birayla yiyebiliriz

  3. #3
    ZIPKINCI Özgür ŞENER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22-12-2005
    Bulunduğu yer
    İZMİR / GAZİEMİR
    Mesajlar
    644
    Taygun valla onları ancak tüm site elamanları toplanınca yakalarız sanırım muhahahaha )

    Bu kalamarlar hakkında değerli abilerimizden umarım bilgi alabiliriz valla bende çok merak ettim araştırmak gerekir.


    Ben bu kadar bulabildim umarım açıklayıcı olur.

    http://www.nationalgeographic.com.tr...4&Ay=08&Konu=4
    Özgür Şener 1978 İZMİR / GAZİEMİR
    http://img275.imageshack.us/img275/4...erteam13yk.jpg
    Herkese saygı göster ama kimseye yaltaklanma.

    0532 161 66 20

  4. #4
    delimavi33
    Guest
    Bira ile ne gider valla bunlar

  5. #5
    ZIPKINCI Infuriator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03-04-2006
    Bulunduğu yer
    IZMIR - Karşıyaka
    Mesajlar
    162
    Sakat bişey benden uzak olsunda kime bulaşırsa bulaşsın tırstım neryedeyse 3 ¹/² attım karadayım böyleyse denizde ne olur düşünmek bile istemiyorum
    Engin INAL
    [B Rh+ ]

    İzmir - Karşıyaka

  6. #6
    ZIPKINCI Ziyacan BAYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16-11-2005
    Bulunduğu yer
    izmir göztepe
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3.509
    abi yuter bu bizi vallaha
    ZİYACAN BAYAR // İZMİR
    http://ziyacanbayar.blogspot.com/

  7. #7
    Yönetici Eren ATEŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09-03-2006
    Bulunduğu yer
    Çanakkale
    Mesajlar
    7.760

    ...

    arif abi bence onlar bizi yer birayla


    Eren ATEŞ ---- Çanakkale / Merkez

    ** ZıpkıncI Yöne-TeaM **

    >> Sağım Marmara, solum Ege... İnsan daha ne isteyebilir ki? <<

  8. #8
    ZIPKINCI Özgür ŞENER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22-12-2005
    Bulunduğu yer
    İZMİR / GAZİEMİR
    Mesajlar
    644
    Arkadaşlar ben biraz bari bilgi alabiliriz diye açtım topiği ama anlaşılan hepimiz çok açız bazen harbiden abartıyoruz olayı neşeyle kalın neşeniz bozulmasın harbiden de bunlar birayla ne gider valla çıtır çıtır hehehehehe
    Özgür Şener 1978 İZMİR / GAZİEMİR
    http://img275.imageshack.us/img275/4...erteam13yk.jpg
    Herkese saygı göster ama kimseye yaltaklanma.

    0532 161 66 20

  9. #9
    ZIPKINCI peperosso(PePe) - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-02-2006
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    291
    1 tane yakaladık mı Zıpkıncı.com'un 5. buluşması gerçekleşir
    Dalmak Dalmak Ve Gene Dalmak İşte Bütün Meselem Buuuu
    Gökhan YILDIRAN(1986)
    Bahçelievler/İZMİR

  10. #10
    smily
    Guest
    Hepsi bir tarafa da kalamar vantuzlarının çengelli olabileceğine kim söylerse söylesin bu resmi görmeden önce kesinlikle inanmazdım. Zaten buna kalamar vantuzu değil kalamar pençesi demek lazım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. İÇİMDEKİ DÜŞMAN (OZAN YILDIRIM) BELGESELİ HAKKINDA
    By Murat ÜNAL in forum Belgesel: İçimdeki Düşman Senkop - Ozan Yıldırım Anısına
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 15-08-2017, 11:04
  2. Böyle Body dostlar başına...
    By uğursami in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 08-03-2017, 16:01
  3. Her zıpkıncının başına gelebilir.DİKKAT !...
    By Erhan Ocak in forum Video Albüm
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 15-04-2008, 22:58
  4. 16 kg darısı hepimizin başına.
    By Ali ERCAN in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 13-04-2006, 12:37
  5. BÖyle Soruya BÖyle Cevap
    By tsaglam in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 18-02-2006, 23:51

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195