1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 17

Konu: ya beyler orduda bi dalgıç mağzası bulamadım bilen varsa ban

  1. #1
    Öz_yalıköylü
    Guest

    ya beyler orduda bi dalgıç mağzası bulamadım bilen varsa ban

    ya aranızda ordulu dalgıç varsa bana yardımcı olabilir mi_?

  2. #2
    Öz_yalıköylü
    Guest
    ordu da veya samsunda bildiğiniz dalgıç mağzası varsa yardım olursanız sevirim.

  3. #3
    denizdengelen
    Guest
    oralarda yoksa açalım bitane mağaza potansiyel varmı bari
    iyi avlar

  4. #4
    Administrator Mustafa PAKER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21-04-2004
    Bulunduğu yer
    Göztepe/İzmir
    Yaş
    39
    Mesajlar
    12.061

    Re: ya beyler orduda bi dalgıç mağzası bulamadım bilen varsa

    Alıntı Öz_yalıköylü Nickli Üyeden Alıntı
    ya aranızda ordulu dalgıç varsa bana yardımcı olabilir mi_?
    Lütefen profil kısmından imza bölümüne ad, soyad ve doğum tarihinizi yazınız; forum kurallarınca mecburidir.
    "Totally Addicted To Bass"
    Av.Mustafa PAKER (1980) - Göztepe/İZMİR

  5. #5
    Tirbuşon
    Guest
    Pis Yalıköylü Len Oraya Gelim Vururum Seni.
    Fatsalı Yer Soraramı be Senin Dalış Hayatını Bitiririm.
    Doğru Sahile Kenarına Git.
    Çakmak Ustayı bul.
    Ona Söyle Ne Lazımsa O Sana Bulur.Malzeme alaçaksan Girasunda var Satan Bizlerden Biri Yabancı Değil He unutmadan.
    benim meralarımdan uzak durun çakmaktaşa selamlar.

    Çakmak ustaya selamalr kim derse Tirbişon de...=)))

    eyvallah.
    teknolojiden faydalan ayarımı bozmayın benim....

    zaten balık yok boşfer gitsin dalışı köfteci mahmuta git köfte sat=))

    kal sollucakla..Şey yani sağlıçakla kal.


    gıbı................................Gıdı.......... ...........Tirbişon

  6. #6
    Öz_yalıköylü
    Guest
    valla katiteli mal getirirsen kapış kapış gider ama kalitesiz getirirsen dönüpte bakan olmaz

  7. #7
    Öz_yalıköylü
    Guest
    önder abi senmisin yoksa

  8. #8
    Tirbuşon
    Guest
    kalitesini yiyim balığı zıpkınmı vuruyo.Salla..
    hem boşferin dalışı doğru fındık bahcesine fındık toplamaya
    hadi..............Gıdı.......

  9. #9
    Öz_yalıköylü
    Guest
    valla abi dün bir balık gördüm 5 karış aram yoktu levrekler inmeye başladı valla istersen sana levrek yollayabilirmiyim

  10. #10
    Tirbuşon
    Guest
    benim tabi len lalezar başka kim olaçak
    he bu arada limana asıl var bişiler orda=))
    msn meneger yokmu sende
    onderer66@hotmail.com
    msn öptüm....gıdı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Nasipte varsa....
    By SWRT in forum Photo - Fotoğraf Albümü
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 04-07-2016, 01:09
  2. dalmaya giderken beyler eşlerine ne söylüyor acaba (evliler)
    By NEJAT 35½ in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 82
    Son Mesaj: 23-08-2006, 16:16
  3. orduda zipkin
    By tuna in forum Karadeniz Bölgesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 02-07-2005, 23:39
  4. bilen varsa yardımcı oldum lütfen!!!!!
    By barbaros in forum Zıpkınla Balık Avı Ve Nefesli Dalış Teknikleri
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 17-06-2005, 11:54

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195