1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 14
Like Tree2Likes

Konu: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

  1. #1
    Nurtekin38
    Guest

    Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    Elbise nin ufak tefek tabirleri Vs olmuştur ama iyi durumdadır zıpkına gelince sıfır ayarındadır yanında yedek lastiği ve sıfır Pathos şişi verilecektir daha ne diyim isteyene resim Atabilirim buraya yüklemeyi beceremedim dalın salıcaklaaa. İrtibat05433276835

  2. #2
    Baltazar Divers Sertaç UYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-09-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul, Turkey, Turkey
    Mesajlar
    2.551

    Cevap: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    ucretsız ıse ben alıyım. beden uysada uymasada zıpkına da bi talıp cıkar merak etme fazla durmaz bu ılan
    imza kısmınada gelince COK ILGINC be kardesım
    Sertaç UYAR
    İSTANBUL / Avcılar
    31.03.83

    A Rh +




    0554 117 53 25

  3. #3
    ZIPKINCI Ali KISA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09-09-2012
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.651

    Cevap: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    elbise 300tl.zıpkın 550tl yazıyor ilanınızda yardımcı olabildiysem....................
    ..
    ALİ kısa 1974 Foça-İZMİR

  4. #4
    Nurtekin38
    Guest

    Cevap: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    Kardeşim çok tşk ederim şu resim işini bi ben hallledemedim zaten elllerine saglıkkkk altına üstüne bakmayacağım elimden çıksın yeter elbiseyi 3 mm temiz elbise ile takas düşünürüm elbise
    Ali KISA likes this.

  5. #5
    Nurtekin38
    Guest

    Cevap: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    Alıntı Sertaç UYAR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ucretsız ıse ben alıyım. beden uysada uymasada zıpkına da bi talıp cıkar merak etme fazla durmaz bu ılan
    imza kısmınada gelince COK ILGINC be kardesım
    CNN sagolsun kardeşim çok ihtiyacın varsa göndereyimmm
    Sertaç UYAR likes this.

  6. #6
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    27-06-2013
    Bulunduğu yer
    bahçelievler/ist
    Yaş
    39
    Mesajlar
    177

    Cevap: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    elbise kaç mm.
    Zekeriya ataselim
    artvin/arhavi
    istanbul-1980
    0541 338 76 77

  7. #7
    Nurtekin38
    Guest

    Cevap: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    Alıntı karfi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elbise kaç mm.
    5 mm

  8. #8
    ZIPKINCI Ali KISA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09-09-2012
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.651

    Cevap: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    Alıntı Nurtekin38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim çok tşk ederim şu resim işini bi ben hallledemedim zaten elllerine saglıkkkk altına üstüne bakmayacağım elimden çıksın yeter elbiseyi 3 mm temiz elbise ile takas düşünürüm elbise
    Bu formda zamanında her konuda bana çok yardım eden oldu ...bende elimden geldiği kadar yardım etmeye çalışıyorum..biraz araştırma yaparsanız her konuda bilgi sahibi olabilirsiniz.hatta imza kısmını da kaydedin ..arkadaşlar size hitap edebilsin..hayırlı satışlar..
    ALİ kısa 1974 Foça-İZMİR

  9. #9
    Baltazar Divers Sertaç UYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-09-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul, Turkey, Turkey
    Mesajlar
    2.551

    Cevap: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    Alıntı Nurtekin38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    CNN sagolsun kardeşim çok ihtiyacın varsa göndereyimmm
    eyvallah saolasın
    Sertaç UYAR
    İSTANBUL / Avcılar
    31.03.83

    A Rh +




    0554 117 53 25

  10. #10
    Nurtekin38
    Guest

    Cevap: Xxone smoht elbise ve Omer 90 lık zıpkın uygun fiyata

    Zıpkın satılmıştır. Elbiseyide 250 olarak ğüncell

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Xxone ANAx smoht 5 mm sorunsuz
    By Nurtekin38 in forum Elbise Satışı
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 14-01-2016, 15:56
  2. xxone anax m sertlik pathos ayaklık uygun fiyata
    By ozan22 in forum Palet Satışı
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 21-11-2013, 09:59
  3. çok uygun fiyata marotech 105,xxone palet
    By berhan in forum Çoklu Malzeme Satışı
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 21-10-2012, 14:28
  4. Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 24-12-2010, 20:03
  5. uygun fiyata fre.sup elbise 50 tl
    By serdar1 in forum Elbise Satışı
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 01-12-2010, 23:02

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217