Gösterilen sonuçlar: 1 ile 9 ve 9
Like Tree2Likes
  • 1 Post By
  • 1 Post By alcan35

Konu: komple takım

  1. #1
    Tolga HASTÜRK
    Guest

    komple takım

    gariban bir kardeşime takım düzücem çok hevesli ve ilgili maddi durumuda yok kıyıdan bana iç çekerek bakmasını yüreğim kaldırmıyor artık
    biraz o biraz ben bişeyler yapmaya çalışıcaz apnea legend 5mm apnea pp 90 kemer ağırlık gözlük şinorkel palet çorap bıçak temiz ederi fiyata vericek arkadaşlarım yardım ederse sevinirim bütce 500 tl ona göre mesajlarınızı bekliyorum...

  2. #2
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Cevap: komple takım

    balıkmarketımde legend 175 olarak gozukuyordu sanırım uygun bırde telefonla baglantı kurmak gerekıyor sıtedekınden daha da ucuza alınabılıyor o zaman corap eldıven bıçak gıbı ıhtıyacları ıllakı ellerınde fazla konumda ustadlar vardır bende ıkı tane yılmaz var sanırım onlarda ıs gormez

  3. #3
    Tolga HASTÜRK
    Guest

    Cevap: komple takım

    sağol kardeşim fazlası olupda satıcak varsa hibe değil ben alıcam gibi düşünün.

  4. #4
    ZIPKINCI Oytun Kenan Kuru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28-12-2011
    Bulunduğu yer
    Guzel Ulkem
    Yaş
    30
    Mesajlar
    3.454

    Cevap: komple takım

    Tolga abi ben kuzenime legend'i 125'e almistim balikmarketimden kamuflaj olanini yazin basinda arayip cagdas beyle gorusurseniz indirim+hediyeleride olur siteden direk alisveris yapmayin telefon acin

    Bu arada davranisiniz icin tebrik ederim siteden de yardimci olucak baska abilerimizde cikicaktir
    Çocukluğumuzdan kalan en soylu düşüncedir Mustafa Kemal...Bir yaşamı onurlandıran en asil rehberliktir..

    "Cahille girme münakaşaya. Ya sinirini zıplatır tavana! Ya da yazık olur Adabına"

    "Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verilecek bir cevabım var. Lakin bir lafa bakarim laf mi diye, birde soyleyene bakarim ADAM mi diye?"

    Biyolog
    / Profiler




  5. #5
    alcan35
    Guest

    Cevap: komple takım

    Alıntı Oytun Kenan Kuru Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tolga abi ben kuzenime legend'i 125'e almistim balikmarketimden kamuflaj olanini yazin basinda arayip cagdas beyle gorusurseniz indirim+hediyeleride olur siteden direk alisveris yapmayin telefon acin

    Bu arada davranisiniz icin tebrik ederim siteden de yardimci olucak baska abilerimizde cikicaktir

    Çağdaş Bey Ege Barakudaya geçmiş bilginize
    Oytun Kenan Kuru likes this.

  6. #6
    Ahmet Sevde GÜNEŞ
    Guest

    Cevap: komple takım

    oytun abi bi abimizden çağdaş abinin egebarakuda ya geçtiğini duydum ancak ne kadar dogru bılemedm kesınlıkle sıte ıle telde fıyat farkı oluyor

  7. #7
    Tolga HASTÜRK
    Guest

    Cevap: komple takım

    eyvallah oytuncum durum okadar kötü değil biraz o biraz ben bişeyler yapmaya çalışıcaz asıl ihtiyaç sahipleri geliyor bu enerjiyi onlara sarfedelim bunu ben hallederim sadece ederine satın alıcam..

  8. #8
    Tolga HASTÜRK
    Guest

    Cevap: komple takım

    up

  9. #9
    ekremalkan
    Guest

    Cevap: komple takım

    Ben bi takim satiyorum komple son fiyat 550 demistim ama hayir isi madem size yygun olan 500 e takimi komple birakabilirim. İlgileniyorsaniz eger.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. komple takım
    By Özgür İLERİ in forum Çoklu Malzeme Satışı
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 31-07-2012, 17:52
  2. Komple takım L beden
    By liker in forum Çoklu Malzeme Satışı
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 28-07-2011, 10:40
  3. Komple takım
    By emir şengezer in forum Çoklu Malzeme Satışı
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 28-03-2009, 15:07
  4. Komple takım
    By Emrah GÜRMERİÇ in forum Çoklu Malzeme Satışı
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 26-12-2008, 23:39

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206