No More Results

29 Ziyaretci Mesajı

  1. Abi selamlar özel mesaj kutun dolmuş bir kısmını silebilirsen mesaj göndericem
  2. turksub karbon kalamara uygunsa almak isterim , bilginiz varmıdır bu konuda. ve tabi hala güncelse
  3. özür dilerim kameradan bahsetmek istedim hızlı yazdığım için atlamışım.
  4. yusuf bey merhaba , öncelikle iyi satışlar diliyorum acaba zıpkının üzerindeki durumu nasıl tek onu satıyomusunuz bunu öğrenmek istedim fiyatı makul olursa hemen sabah havalesini yaparım. saygılarımla Coşkun TEKE
  5. kaza yaptım.tel felan parçalandı ayrıca çiftçiliğe başladı köydeyim tel sadece bi ağacın altında cekio süreklide altında beklemek olmuyo hehhe neyse .,,buyur hocam nasıl yardımcı olabilirim
  6. tel at ariim hemen
  7. agbı geldımı mesajım
    cevap beklıyom senden
  8. bu arabaların hastasıyım sıfır ferarimi bu mu desinler gözüm kapalı buna koşarım)
  9. hala olmadıysa kardeşim sana bir dosya yollayacağım, yada
    bu verdiğim linkte bahsedilenleri uygula bir çeşit proxy
    Navige - Engelsiz, güvenli, hızlı ve yasaksız internet. Üstelik kurulum gerektirmeden ve ücretsiz!
  10. kaydet ve internet bağlantını kapatıp aç eğer hala olmuyorsa bende bişey daha yüklü ondandır onu sana yollayayım kardeşim
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 29
Yusuf Ziya ŞİPAL Hakkinda

Temel Bilgiler

Doğum Gününüz
29-07-1975 (43)
Yusuf Ziya ŞİPAL Hakkinda
Lokasyon:
Aydın
İlgi Alanlarınız:
Basketbol,Scuba, Yamaç Paraşütü, armwrestling
Mesleğiniz:
Akademisyen

Signatürü


Yusuf Ziya Şipal

İletişim


Bu Sayfa
https://www.zipkinci.com/members/145-yusuf-ziya-sipal.html
Mesajlaşma & Chat

Send an Instant Message to Yusuf Ziya ŞİPAL Using...

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
4.102
Günlük Ortalama Mesajlar
0,77
Son Mesaj
Sanırım Artık Forumu Kaybediyoruz... :( Forum Yok oluyor 25-01-2019 19:48
Album
Toplam Albüm
18
Toplam Resim
60
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
29
En yeni mesaj
02-07-2012 11:58
Genel Bilgiler
Son Aktivitesi
21-02-2019 19:25
Üyelik tarihi
03-09-2004
Tavsiye Puanı
0

18 Arkadaşlar

  1. Aresss Aresss isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    Aresss
  2. azzurro azzurro isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    azzurro
  3. Cannas Cannas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    Cannas
  4. Chuckie Chuckie isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    Chuckie
  5. DEMİR DEMİR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    DEMİR
  6. Efekan Efekan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    Efekan
  7. Enis IŞIK Enis IŞIK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    Enis IŞIK
  8. Erkan Çanlı Erkan Çanlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    • Erkan Çanlı - MSN üzeri Mesaj gönder
    Erkan Çanlı
  9. extreme09 extreme09 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    extreme09
  10. Ferhat ŞİNGAR Ferhat ŞİNGAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

    ZIPKINCI

    • Ferhat ŞİNGAR - MSN üzeri Mesaj gönder
    Ferhat ŞİNGAR
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 18

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259