2. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 11 ile 20 ve 31
Like Tree25Likes

Konu: Apnea Rebel HF Camu

  1. #11
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    24-07-2014
    Mesajlar
    57

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    Elinize sağlık çok güzel olmuş çizilmeler' e karşı birebir ahşap tüfeklere uygulanabilir mi cila üzerinde yapışma sağlar mı merak ettim doğrusu...
    Cengizhan GÜVENÇ likes this.
    MEHMET DEMİROĞLU


    Bursa


    0530 784 08 41

  2. #12
    ZIPKINCI Cengizhan GÜVENÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-09-2009
    Bulunduğu yer
    İZMİR
    Yaş
    28
    Mesajlar
    1.298

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    Alıntı Ayberk1998 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi hangi yapıştırıcıyı kullandınız bende yapmak istiyorum ama burda bulamıyorum
    Ayberk kardeşim kendinden yapışkanlı. kırtasiyelere ucuzlukçu yada Ne alırsan 1Tl tarzında yerlerde bulabilirsin çok pahalı değil 5tl ama bulmazsan adres yaz yollayyım ptt kargoylada 6-7 tl tutar.

    Apnea Rebel 100 Open (6.5mm 140cm +18mm 62cm Omer Power)
    Cengizhan GÜVENÇ
    Ziraat Yüksek Mühendisi/SDÜ
    CMAS *

  3. #13
    ZIPKINCI Cengizhan GÜVENÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-09-2009
    Bulunduğu yer
    İZMİR
    Yaş
    28
    Mesajlar
    1.298

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    Alıntı ipsilon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elinize sağlık çok güzel olmuş çizilmeler' e karşı birebir ahşap tüfeklere uygulanabilir mi cila üzerinde yapışma sağlar mı merak ettim doğrusu...
    Heryüzeye yapışır sorun yok bayanlar zaten bunu mutfak dolabı falan kaplıyorlar

    Apnea Rebel 100 Open (6.5mm 140cm +18mm 62cm Omer Power)
    Cengizhan GÜVENÇ
    Ziraat Yüksek Mühendisi/SDÜ
    CMAS *

  4. #14
    ZIPKINCI Ayberk1998 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30-03-2015
    Yaş
    18
    Mesajlar
    41

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    saol abi ben yine bi bakayım buralara.abi bide kendinden yapışkanlı ama açılma yapmazmı zamanla
    Ayberk ÖYEL
    Tekirdağ 1998

    Yakayasub Ghost Hunter 95


  5. #15
    ZIPKINCI Cengizhan GÜVENÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-09-2009
    Bulunduğu yer
    İZMİR
    Yaş
    28
    Mesajlar
    1.298

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    Alıntı Ayberk1998 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saol abi ben yine bi bakayım buralara.abi bide kendinden yapışkanlı ama açılma yapmazmı zamanla
    Yapanlar memnun açılmıyormuş zaten açılsada sorun değil bir paket ile sen de 50 zıpkın ben diyeyim 100 zıpkın kaplanır yani

    Apnea Rebel 100 Open (6.5mm 140cm +18mm 62cm Omer Power)
    Cengizhan GÜVENÇ
    Ziraat Yüksek Mühendisi/SDÜ
    CMAS *

  6. #16
    ZIPKINCI Ayberk1998 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30-03-2015
    Yaş
    18
    Mesajlar
    41

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    peki abi deneyeceğim bende
    Ayberk ÖYEL
    Tekirdağ 1998

    Yakayasub Ghost Hunter 95


  7. #17
    ZIPKINCI Ayberk1998 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30-03-2015
    Yaş
    18
    Mesajlar
    41

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    Cengizhan abi kullandığın apnea rebel tüfekten memnunmusun?.İyi ve Kötü yanlarını yazarsan sevinirim.
    Ayberk ÖYEL
    Tekirdağ 1998

    Yakayasub Ghost Hunter 95


  8. #18
    ZIPKINCI Cengizhan GÜVENÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-09-2009
    Bulunduğu yer
    İZMİR
    Yaş
    28
    Mesajlar
    1.298

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    Alıntı Ayberk1998 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cengizhan abi kullandığın apnea rebel tüfekten memnunmusun?.İyi ve Kötü yanlarını yazarsan sevinirim.
    tüfek başlangıç için çok para harcamıyorsan ve genelde agaşon avlanıyorsan 10 numara ama baskın avı yapıyorsan tavsiye etmem yüzerliliği iyi değil ağır bir zıpkın baskın için pathos omer yada cressi tavsiye ederim herkes memnun manevralarından. Diğer bir kötü yönü apneanın açık kafası aslında çok kullanışlı bir kafa hatta piyasada en iyi ve en ucuz olanı. ama ilk delik lastiği zedeliyor ben hep 2. delikte kullandım hemde performans arttı. Forumda kafayı 0 zımpara ile zımparalayanları duydum bende yaptım bakalım lastiği kesecekmi. Birde yüzerlilik içinde gövdenin altına boru yalıtımında kullanılan süngerlerden kesip yapıştırıcam öyle deneyeceğim. Genel olarak zıpkından memnunum fiyat olarak iyi çok para vermek istemiyorsan temiz 2. elleri 150 tl al kullan sonra yedekte durur yada satarsın beğendiğin bir zıpkın alırsın
    dowso likes this.

    Apnea Rebel 100 Open (6.5mm 140cm +18mm 62cm Omer Power)
    Cengizhan GÜVENÇ
    Ziraat Yüksek Mühendisi/SDÜ
    CMAS *

  9. #19
    ZIPKINCI Ayberk1998 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30-03-2015
    Yaş
    18
    Mesajlar
    41

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    bilgilendirme için saol abi
    Ayberk ÖYEL
    Tekirdağ 1998

    Yakayasub Ghost Hunter 95


  10. #20
    ZIPKINCI dowso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24-03-2014
    Mesajlar
    3.812

    Cevap: Apnea Rebel HF Camu

    tebrik ederim cengizhan kardeşim güzel bir çalışma olmuş..
    Cengizhan GÜVENÇ likes this.
    Engin Erdem 1988 ANTALYA

    https://www.facebook.com/dowsospearfishing


    Hayat Güzel Herşey Güzel Antalya'mız Herşeyden Güzel

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195